повдигане на задницата?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

повдигане на задницата?

Мнениеот evgenyh » Съб 14 окт 2006 16:18


Понеже съм със спортно окачване и гуми 205/50 отзад, колата е доста ниска и понякога закача. Замислил съм се да я повдигна малко, но не искам да сменям окачването с нормално, предпочитам да сложа някакви подложки, та питането ми е към тези които знаят нещо повече или са го правили, какво представляват тези подложки, какви трябва да взема, откъде и на каква цена са? Изобщо това добър вариант за повдигане ли е?? Благодаря предварително :wink:

п.с. Колата от профила :idea:




Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Съб 14 окт 2006 16:54


ми то има и гумени и железни....аз лично не съм използвал, преди време едно момче продаваше ама беше отдавна.слагат се между пружината и чашката на амортисьора.питай някой стругар може да ти изработи.само му казваш колко милиметра дебелина искаш и зимаш размера на диаметъра на пружината.а гумените до колкото съм виждал ги слагат между намотките на пружината ама не изкарвали много.

Последна промяна от Kozunak на Съб 14 окт 2006 16:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
koki_folza
Мнения: 296
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище
Контакти:

Мнениеот koki_folza » Съб 14 окт 2006 17:48


Колега и аз ще ти препоръчам при стругар - наскоро повдигахме един Сеат и направихме подложката 40 мм. стана супер .


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 14 окт 2006 17:51


Със оригиналното окачване ти закача?Или я товариш повечко или караш 2-3-ма отзад и тогава закача?защото по моите впечатления си е доста нормална кола и досега не ми е закачала,пък и съм возил по 3-ма отзад.Хубава идея е да си погледнеш шоковите тампони отзад и да ги смениш с нови.Иначе с подложки.
Относно закачането-който е карал или кара Форд Ескорт знае...Всеки пловдивски легнал полицай (много високи ги правят нарочно :banghead: )казва здрасти на ауспуха.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Съб 14 окт 2006 18:06


andro_v написа:Със оригиналното окачване ти закача?Или я товариш повечко или караш 2-3-ма отзад и тогава закача?защото по моите впечатления си е доста нормална кола и досега не ми е закачала,пък и съм возил по 3-ма отзад.Хубава идея е да си погледнеш шоковите тампони отзад и да ги смениш с нови.Иначе с подложки.
Относно закачането-който е карал или кара Форд Ескорт знае...Всеки пловдивски легнал полицай (много високи ги правят нарочно :banghead: )казва здрасти на ауспуха.


Колегата е написал, че не му се сменя сегашното окачване с оригиналното.......тоест не е стоковото. 8)


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 14 окт 2006 18:07


а и с подложки,изместваш центъра на тежеста на купето-което я прави нестабилна при по високи скорости-ти си прецени сам.иначе повдигането става лесно-колегите по горе са ти обяснили правилно как става.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 14 окт 2006 18:24


Kozunak написа:
Колегата е написал, че не му се сменя сегашното окачване с оригиналното.......тоест не е стоковото. 8)

Аз разбрах,че не му се сменя сегашното.Струва ми се,че GT-тата имат малко по-ниско/по-твърдо окачване от нормалните.Може и да греша,поправете ме.Със сигурност,някой,който се занимава с части ще каже дали има разлика.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 14 окт 2006 18:34


аз отзад съм с 205/50/15, няма как да стане нестабилна :wink: , а освен това не карам бързо :wink:
закача гумата в калника или бронята с 2-ма души при скорост над 100км. когато на пътя има голяма неравност и колата подскочи здраво. Иначе като се замисля със зимните гуми 185/55/15 май не е закачало :?: Но както и да е, факт е, че колата е доста ниска а и гумте от зад са по ниски от предните които са са 195/50/15, но понеже задните са доста добри и не ми се разделя с тях(предпочитам да си ги изтъркам :wink: ) ми се струва, че по добър и по евтин вариант е да я повдигна малко отзад, с което се надявам да реша проблема?


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 14 окт 2006 18:37


не бе, със спортно съм, не с оригинално за ГТ, което при това е ново, така я взех колата и скоро съм го преглеждал - всичко е здраво, не мисля да сменям каквото и да е от долу докато не се скапе


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 14 окт 2006 18:43


evgenyh написа:не бе, със спортно съм, не с оригинално за ГТ, което при това е ново, така я взех колата и скоро съм го преглеждал - всичко е здраво, не мисля да сменям каквото и да е от долу докато не се скапе

Ами в такъв случай най-лесно и най-безболезнено си сложи гумени тампони на пружините.По 3 броя на всяка през 120 градуса.Това е най-лесното.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Нед 15 окт 2006 9:39


evgenyh написа:аз отзад съм с 205/50/15, няма как да стане нестабилна...

Убеден ли си?


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Нед 15 окт 2006 9:44


разликата между 205/50/15 и 195/50/15 мисля че е само в ширината на гумата.....кое и е по-ниско на 205-цата???


Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Дати кажа и за мен ...

Мнениеот Mega » Нед 15 окт 2006 10:09


Имах същия проблем с Вентото! GT-то е по-ниско и с този голям багажник, когато го напълниш и качиш и хора и ляга на земята. Смених 3 вида пружини все оригинални за модела и не стана нищо. Накрая сложих пружини от Passat и заспа :) Сега е супер и много по-устойчиво.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 15 окт 2006 12:23


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 22:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Нед 15 окт 2006 12:28


Според мен навдигнеш ли колата ще и развалиш фасона. Виж ако ти опират гумите само в ръбчето на веждата, по-добре е да го свиеш на вътре и да го замажеш с антикор или със един флекс да го изпилиш толкова, колкото да не опира.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта