Застрахователно-технически казус с кормилна рейка

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Застрахователно-технически казус с кормилна рейка

Мнениеот K22 » Пет 13 окт 2006 10:46


Казусът е следния: Опел-Астра минава през камък и деформира джантата. На стенд няма други увредени детайли. Клиентът претендира че от момента на удара е започнало да му затяга кормилото-значи е увредена кормилната рейка в резултата на удара.
Смятате ли че е възможно и защо?




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 13 окт 2006 11:19


няма причина да не може..
Рейката е част от силовото окачване на автомобила..
ПОразгледай отдолу виж каква е ситуацият, и мисля сам ще си отговориш на въпроса....

Има официални сервизи.. давате я там, те гледат рейката и дават становище.. дали е увредена или не.

Ако е увредена плащат..

И да не е от удара.. трябва да докажете обратното.. защото явно сте застраховали колата със здрава рейка ;)
ако не е била със здрава рейка... да сте проверили...


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 13 окт 2006 11:28


Казусът е застрахователно-технически, аз искам логично техническо обяснение:Възможно ли е от удар в камък, от който се е изкривила само джантата и нищо повече, да започне да ти затяга кормилото.
Застрахователната част ми е ясна-даването не е като вземането :twisted:


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пет 13 окт 2006 12:38


На мен ми се случи сленото нещо. Имах една служебна вектра и един глупчо ми зализа лявата гума като правех ляв завой и той ме изпреварвал защото много бързал. На джантата и намаше абсолютно нищо а на гумата имаше следи неговата кола. След тази интервенция се наложи реглаж защото рейката беше изпуснала. Мисля,че и при теб се е получило нещо такова.


Потребителски аватар
bomini
Мнения: 3037
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 19:41
Автомобил: Audi A4 Quattro
Двигател: AVF
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот bomini » Пет 13 окт 2006 12:43


Изпускате основен момент във въпроса на kaloyan22... Мисля, че той е застрахователната страна в случая :wink: , а не пострадалия...


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пет 13 окт 2006 12:48


bomini написа:Изпускате основен момент във въпроса на kaloyan22... Мисля, че той е застрахователната страна в случая :wink: , а не пострадалия...

Така ли е Калоянчо? Случайно да работиш в Булстрат??? :wink:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 13 окт 2006 13:03


Не се отплесвайте моля :deal Приемете че камъкът е поставен от вас и човекът иска да му платите освен джантата и кормилната рейка щото почнало да му затяга кормилото.Ще извадите ли пари от джоба си :wink: Възможно ли е технически най-слабото звено от задвижването и управлението, след джантата да е рейката?


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пет 13 окт 2006 13:11


Мисля , че е възможно!


Потребителски аватар
bomini
Мнения: 3037
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 19:41
Автомобил: Audi A4 Quattro
Двигател: AVF
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот bomini » Пет 13 окт 2006 13:20


Offtopic:
Не се отплесваме, но защо винаги застрахователите се опитват да намерят под вола теле... Нали затова си плащаме каско, за да сме спокойни за колите си, а не при щета да стигнеш до 9-тия кръг на ада, за да влезеш в правото си. Заради такива заобиколки хората се чудят, какви ли не простотии да правят по колите си, за да удовлетворят условията на застрахователите (пр. халогените на Голф 3). Естествено има и хора, които съзнателно точат застрахователите :wink:

По-темата - и аз мисля, че е възможна повредата следствие на срещата с камък, но нямате ли оторизирани сервизи, които да кажат тежката си дума. И без това вероятно решението ще е следствие на такъв преглед :roll:


KOKO ГЕОРГИЕВ

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Пет 13 окт 2006 15:25


И аз малко Офф, но има връзка. Беше далечната 1993 г. Тогава най-силен застраховател беш MIC (сега де факто това е Булстрад) и още ги нямаше "силовите". Платиха ми счупен радиатор (моя вина), но случаят беше описан от мен, като внезапен удар с камък на пътя. Нямах дори полицейски протокол. Както пише bomini напоследък упорито не искат да плащат. Съвсем озверяха. :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 13 окт 2006 16:15


след удар ,може да се прецака и реиката.след 1-джанта,2-носа4 и 3-РЕИКАТА Еследващото слабо звено.това е конкретно за опел и е проверено(как-без коментар) :012:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 14 окт 2006 5:23


карам опел от удар в бордюр ми се разби горе тампона на амортисьора........при прегледа гледаха и рейката......следователно е възможно мисля.........утре ще ходя да сменям тампона....и ще питам ако още е актуална темата.........


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Нед 15 окт 2006 18:14


Миналата година спуках гума в дупка и джантата беше леко изкривена всладствие на това протече рейката, а преди това не течеше със сигурност защото предния ден сменях скъсани маншони.За гумата и джантата ми платиха но за рейката нищо .Не ми се разправяше защото така или иначе само щях да си загубя времето.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 15 окт 2006 18:22


Щом искаш логика ето малко логика - от какво се прецаква рейката по принцип - от въртенето на волана или от дупките?
Отговора е от дупките :!:

Отделно - когато не е наред рейката при неравност по пътя даже, не в дупка се чува хлопване ...


Другия момент е че може и да не е възможно да се
възпроизведе ситуацията - примерно взимаш нова рейка и казваш - айде са блъскай се колкото искаш в тротоара и да видим дали ще я разбиеш..
Може рейката да е била леко тръгнала и тоя удар да я е довършил, но преди това да не е затягала.


Така че според мен може да се прецака рейката от влизане в дупка, която примерно може да ти завърти рязко волана и с много голяма сила.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 16 окт 2006 8:13


Прави сте че напоследък застрахователите станаха като политиците когато ги избираш те ухажват а после...Смятам че това ще се промени след влизането ни в Е С.
Иначе аз работя за три застрахователни компании и се грижа клиентите ми да получат това което им се полага, винаги заставам зад тях ,но трябва да съм убедителен.Благодаря на всички.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта