Мнениеот Ivailo G. Ivanov » Сря 18 апр 2012 23:32
Относно кулера , това е оригиналното радиаторче от пасат б4 , което не се побира в левия джоб пред стопа, а дори и да беше се побрало разположението на изводите са проблем.Така мястото пред левия стоп остана свободно ,за монтаж на кутия с въздушен филтър , монтирането на филтъра е в следната последователност :турбо, оригиналната твърда връзка в която влиза тръбата от изпартителя , следва оригиналната мека връзка ,която успя да направи този завой , дибитомер , кутия от ситроен саксо въздушен филтър за кутията според модела и.Въпросния кулер се побра идеално между скоросната кутия и резервоара , самото радиаторче има наклон за обдухване около 30 градуса , съобразено с най ниските точки под шасито , да не натстарча от тях .Една от оригиналните криволичещи тръби за кулера на пасат б4 ,прикачена към смукателния колектор ,изведе турбинирането извън двигателния оцек от там с маркуч f50 междо жилото за ръчната спирачка и скоросната кутия дирекно към кулеpа. Плюсове лесно за почистване има някакво обдухване (по добре с кулер отколкото без такъв) минуси разположение ниско до земята , опасност от връхлитащи камъни , драки или опиране по корем . решение 15 цолови джанти , леко повдигане на буса ,поне от задната страна защото е виснала , начин за повдигане :проба с подложи над прожините. Поставяне на скара под радиатора (кулера
).