Поло 86c, 1043 HZ мотор. - Надува маркучите.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86c, 1043 HZ мотор. Надува маркучите.

Мнениеот enigma79 » Сря 09 май 2012 17:16


OZZY_ написа:Оказа се гарнитура, запушване в системата и тръгнали мембрани на изпарителя :)
София- Крушуна - София = 6-7/100 разход на газ + 6 литра вода(антифриз) :lol:
Поръчах гарнитури и се започва тотално съживяване на автомобила, за което живот и здраве скоро ще пусна нова тема.
Освен тях ще сменя и спирачна помпа, кормилна рейка с всичките й накрайници, тампони ииии още много неща
Благодаря на всички колеги, който се отзоваха по темета :beer

В момента свалям мотора за отремонтирането на всички проблеми :mrgreen:

Да беше по близко да помогна,както и да е УСПЕХ и върни двигателя отнов към живот :да: :beer
Ако мога с нещо да помогно пиши на ЛС.




dqdo_pop
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 21 дек 2011 19:16
Автомобил: Голф 2
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Поло 86c, 1043 HZ мотор. Надува маркучите.

Мнениеот dqdo_pop » Сря 06 юни 2012 18:53


Колега, имам почти същите симптоми като на твоята машина. Не съм се колебал от къде е, защото започна да пали трудно и да пуши бяло, затова свалих главата.
Оказах се прав гарнитурата беше "удухана" ,а главата я замъкнах на шлайф.
Колицата я вземах скоро за 300 лв от един "майстор". Дъртия сменил гарнитурата и гумичките на клапаните, а аз и завъртах 2000 км и :banghead: .
От форума и от приятели подочух, че главите са проблемни на дъртите фолксвагени,
ти освен гарнитурата някакъв друг проблем откри ли?
Мисля да сменя и болтовете на главата, че ме съмняват да не са се разтеглили
и тайничко се надявам да работи още няколко годинки.
Тя колицата си е за пенсия вече, 82 година е 86ц модел,но си ми харесва а и нямам
левове за по хубава и нова. На тази ми харесва, че почти всичко мога да си го оправя сам, частите и са евтини и търпи доста доработки, а и разхода и е мн. малък.


Потребителски аватар
Asakov
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 27 яну 2012 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тетевен

Re: Поло 86c, 1043 HZ мотор. Надува маркучите.

Мнениеот Asakov » Съб 26 яну 2013 11:19


:banghead :banghead :banghead леле същия проблем го имам и аз!!!!!! яко надува маркучите , и мирише ужасно след път, когато я вкарам в гаража !!! никога несъм се съмнявал че проблема идва точно от СКАПАНАТА гарнитура! но тайно си мислех че може да е от капачката. предполагам че проблема е от КРОТКОТО каране по магистралата, понеже ПОЛОТО го използвам само за дълъг път! и често се налага да бързам, щот все неми стига времето!!! а сега горкото ПОЛО ужасно надува охладителната система! :banghead


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 86c, 1043 HZ мотор. Надува маркучите.

Мнениеот stefan4o » Съб 26 яну 2013 11:48


Не е от карането по магистралата, колега. Просто на гарнитурата й е дошло времето :wink


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Поло 86c, 1043 HZ мотор. Надува маркучите.

Мнениеот freestyler911 » Съб 26 яну 2013 12:16


OZZY_ написа:.....


Ако е необходима помощ свиркай! Имам качествен човек за шлайф на главата.

Поздрави!


Потребителски аватар
Asakov
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 27 яну 2012 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тетевен

Re: Поло 86c, 1043 HZ мотор. Надува маркучите.

Мнениеот Asakov » Чет 14 мар 2013 19:32


слава богу :th_up проблема е бил в капачката! взех на заем капачката на един приятел от полото, спря да надува! взех нова и проблема пак дойде! оказа се че и новата е с дефект! смених я с друга НОВА! и проблема се реши , минах само с 9лв. разходи!


georgi dd
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 15 дек 2013 21:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 86c, 1043 HZ мотор. Надува маркучите.

Мнениеот georgi dd » Съб 28 дек 2013 21:05


Съжалявам, че се включвам толкова късно, но Поло с механично регулиране на клапаните няма!!! От AUDI 50, което е всъщност и POLO MK1 всичките са с хидравлични повдигачи и твърде подобни двигатели. Маркучи може да се "надуват" единствено и само от проблемна гарнитура на главата или самата глава-нарпример шупла или спукване на главата.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 86c, 1043 HZ мотор. Надува маркучите.

Мнениеот stefan4o » Съб 28 дек 2013 21:13


Колега, на Поло се слага мотор HK мисля до около 1989г. Тоя мотор е с механични пулове. :th_up


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86c, 1043 HZ мотор. Надува маркучите.

Мнениеот enigma79 » Съб 28 дек 2013 21:15


georgi dd написа:Съжалявам, че се включвам толкова късно, но Поло с механично регулиране на клапаните няма!!! От AUDI 50, което е всъщност и POLO MK1 всичките са с хидравлични повдигачи и твърде подобни двигатели. Маркучи може да се "надуват" единствено и само от проблемна гарнитура на главата или самата глава-нарпример шупла или спукване на главата.

Я помисли пак :c020 Колата ми е 1986г :c020
Прикачени файлове
глава.jpg


Потребителски аватар
tubleron
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
Двигател: AAM 1992
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 86c, 1043 HZ мотор. Надува маркучите.

Мнениеот tubleron » Съб 28 дек 2013 21:31


Здравейте Колеги,аз също съм със същите симптоми-надуване на гарнитури,теч на антифриз и т.н. Въпроса ми е след като веднъж е шлайфана главата,има ли проблем да я шлайфам втори път или по-добре да търся втора употреба?


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Поло 86c, 1043 HZ мотор. Надува маркучите.

Мнениеот kaiser666 » Пон 30 дек 2013 0:49


Не е задължително да се шлайфа главата освен ако не е прегряван двигателя. Гарнитурата на тия мотори издухва при първи цилиндър. Също е мит, че трябва да се сменяват болтовете на главата! Точно за поло 2ф няма информация от производителя това да е задължително!

Свалят се по правилния ред болтовете на главата, чистят се повърхностите на блока и главата. Първо по грубите боклуци с подходящ инструмент, после внимателно с два вида шкурка се доизчистват повърхностите. Стяга се главата както трябва и Хасан яде баницата, и то не един път я е ял!

Ето много полезно клипче в което човека показва "правилния" и "бързия" метод, както са го правили в представител на Субару за Америка :mhihi .


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Поло 86c, 1043 HZ мотор. Надува маркучите.

Мнениеот lrlmodo » Пон 30 дек 2013 13:14


90% е заминала гарнитура на 1-ви цилиндър, както каза Кайзера.
Болтовете при мен са си старите - никакъв проблем :th_up


Потребителски аватар
go4o.m
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 16:08
Автомобил: VW POLO
Двигател: AMF 2001
Местоположение: София

Re: Поло 86c, 1043 HZ мотор. Надува маркучите.

Мнениеот go4o.m » Пон 06 яну 2014 14:38


Малко късно се включвам темата но да споделя и моят опит.Проверка на гарнитурата ако надува маркучите може да се направи като развиете свещите и въртите стартера ако изхвърля капчици антифриз е гарнитурата.Знам от личен опит...



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта