


Масло в свещите,защо?
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 26 яну 2011 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cyprus,Nicosia
Масло в свещите,защо?
Колеги карам Polo 1.4i 16V GTI 1998г.и днес видях че дупките където са свещите са пълни с масло,някой има ли идея защо е така? да не би да наливам много масло,слагам 3,5 литра при смяна! Някой ми казват че слагат 3 литра! Някакви идей какво и е на колата ми!
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Масло в свещите,защо?
ами защото гарнитурата на капака може да ти изпуска и се стича при свещите 

-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 02 фев 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: V.TARNOVO
Re: Масло в свещите,защо?
100% е така.Виж дали главата е обляна с масло.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Масло в свещите,защо?
p3p1to написа:ами защото гарнитурата на капака може да ти изпуска и се стича при свещите
Най вероятно това е причината. И при мен го има това нещо, но си карам така не ми се инвестират пари.
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 26 яну 2011 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cyprus,Nicosia
Re: Масло в свещите,защо?
Добре а как да оправя проблема,ще мога ли сам да го оправя?
П.П. А да попитам защо като включа климатика и започва да ми мени оборитите на свободна!!!
П.П. А да попитам защо като включа климатика и започва да ми мени оборитите на свободна!!!
- petar_gd
- Мнения: 55
- Регистриран на: Съб 01 май 2010 22:19
- Автомобил: polo
- Двигател: afh
- Местоположение: Dobrich
Re: Масло в свещите,защо?
най-вероятно гарнитура!и аз имах такъв проблем.силикона игра при мене и вече 1 година няма теч!
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 26 яну 2011 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cyprus,Nicosia
Re: Масло в свещите,защо?
"Добре а как да оправя проблема,ще мога ли сам да го оправя?
П.П. А да попитам защо като включа климатика и започва да ми мени оборитите на свободна!!!"
П.П. А да попитам защо като включа климатика и започва да ми мени оборитите на свободна!!!"
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Масло в свещите,защо?
georgi86 написа:"Добре а как да оправя проблема,ще мога ли сам да го оправя?
П.П. А да попитам защо като включа климатика и започва да ми мени оборитите на свободна!!!"
viewtopic.php?f=7&t=273722&hilit=%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 15:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Масло в свещите,защо?
колега спокойно от гарнитурата на капака е но при мен такава няма слагасе силикон,почисти си и филтъра за картерните газове и ще спре поне при мен беше така, ако ли не взимаш си топло и масло устойчив силикон и мажеш капака
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 26 яну 2011 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cyprus,Nicosia
Re: Масло в свещите,защо?
А къде се намира този "филтъра за картерните газове"!? Някой може ли да ми даде идея с какво да пичитя маслото като отворя капака?
П.П. Извинявам се ако има такива теми,но търсих и не намерих!
П.П. Извинявам се ако има такива теми,но търсих и не намерих!
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Масло в свещите,защо?
колега този филтър на картерните газове е като слезнеж под колата ти се намира от пасажерското място и стои като кутия от която излиза ( може и да нямаш все пак ) един маркуч тя маи беше на три болчета може и да се лъжа и просто я сваляш и с леко почукване стана при мене чистенето 

-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 26 яну 2011 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cyprus,Nicosia
Re: Масло в свещите,защо?
Колеги да попитам нещо,тече ми масло от капака на двигателя и ми пълни свещите и понякога работи на три цилиндъра защото е наводнена свеща и не дава ток! Ще отворя капака и искам да сменя гарнитурата,но ми казаха че някой модели нямат гарнитура и да сложа само силикон,как да разбера преди да отворя дали моят двигател има нужда от гарнитура? Или не е проблем да сложа само силикон взел съм някакъв MEGA GREY на Versa Chem (Made in USA) някой ползвал ли я е?
П.П. Така или иначе ще отварям,има там нещо за което да гледам като възможен проблем,или нещо което е добре да се сменява през определено време или километри?!
П.П. Така или иначе ще отварям,има там нещо за което да гледам като възможен проблем,или нещо което е добре да се сменява през определено време или километри?!
- persiii11
- Мнения: 228
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 12:09
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: Varna
Re: Масло в свещите,защо?
гарнитурата на капака за смяна
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 26 яну 2011 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cyprus,Nicosia
Re: Масло в свещите,защо?
То ясно че е за смяна,то и аз това казвам! Друго питам!
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Масло в свещите,защо?
Bobi_S13 написа:модела на колата (Polo/Lupo) вид на купето (6n/6n2...за лупо не се отнася) година на производство (пр.1996г.) букви на мотор/двигател (пр. АЕЕ) - проблем за който се пуска темата
пример: Polo 6n 1996г. АЕЕ - проблем с бензиновата помпа
всяка една тема публикувана не по този начин, ще бъде моментално заключена!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта