Той е Мицубиши спорт,с малко променена визия
Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Н5 спира да се продава след няколко месеца,октомври като пуснат Н6 на поточната линия,ще се продава само той.А Н5,че е джип,който може да се конкурира с аналогични модели,двойно по-скъпи е факт.
Той е Мицубиши спорт,с малко променена визия
Той е Мицубиши спорт,с малко променена визия
- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
А бе хора , на запад хората купуват и карат до 3 год, вие искате да чакате 5-8-10г да видите добре ли е модела... ?!? То си има гаранция , пък и няма да стане номера кола ратифицирана за ЕС да земе да се разпадне ей тъй.... 
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
StS написа:на запад хората купуват и карат до 3 год
1) Следващите 10-20 години по-голяма част от света ще изплаща това удоволствие.
2) Ако твърдението ти беше вярно (масово) нямаше да може да си купиш 7-10-12 годишна кола от Германия, Австрия, Швейцария и т.н. Реално можеш и то колкото искаш.
3) Който в България може да си ползволи да кара 3-4 години нова кола и да я подмени с още по-нова, отива в магазина и си купува нещо от Опел нагоре. Тия дето си броят парите и се изцепват с Дачия/GW са с нагласата "ще я карам докато се разпадне" т.е. 10+ години. С други думи - силно ги интересува колко ще изтрае след гаранцията.
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
MMX написа:StS написа:на запад хората купуват и карат до 3 год
1) Следващите 10-20 години по-голяма част от света ще изплаща това удоволствие.
2) Ако твърдението ти беше вярно (масово) нямаше да може да си купиш 7-10-12 годишна кола от Германия, Австрия, Швейцария и т.н. Реално можеш и то колкото искаш.
3) Който в България може да си ползволи да кара 3-4 години нова кола и да я подмени с още по-нова, отива в магазина и си купува нещо от Опел нагоре. Тия дето си броят парите и се изцепват с Дачия/GW са с нагласата "ще я карам докато се разпадне" т.е. 10+ години. С други думи - силно ги интересува колко ще изтрае след гаранцията.
карат ги по над 6 години повечето, когато изтече лизинга и започнат честото ходене до сервиз и до това време автомобила е над 200 000км за около 8 години можеби, но на 10 години вече са с нов автомобил, поради простата причина , че искат да карат нещо ново и старото им е омръзнало.

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Пуснах търсене в mobile.de на коли от 1992 до 1995 и ми излязоха 39 хиляди обяви. Става дума за 15-20 годишни коли, а не 8-10.
- hooligans
- Модератор

- Мнения: 18739
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
А от 2010-2012 са 422000 
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
hooligans написа:А от 2010-2012 са 422000
Е и - какъв е извода? От 2002 до 2004 са 140 хиляди. Не ми изглежда като незначителна част от 422 хиляди, а като 1/3.
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
В Поморие има един сребрист Voleex C10. Добре изглежда.
Утре има тест драйв и може да намина да ги покарам. 
Последна промяна от Ицку® на Вто 15 май 2012 21:46, променено общо 1 път.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Тъй като съм съосновател и част от администрацията на форума на грейт уол,мога да кажа,че за сега отзивите са много повече от доволни.Имаше малък проблем с газовите бутилки,стърчали доста отдолу (това само на Н5) защото хората очаквали тороидални бутилки,а договора с холандската фирма е за бутилки тип бойлер (по 60 литра са все пак) и за това беше това удряне в стената...липса на информация по-скоро.
От към страна на проходимост (Н5),практичност,двигатели,безпроблемност,сервизи,дилърска мрежа,екстри,обслужване,дизайн и прочие и прочие,няма един негативен коментар. Имаше малък проблем с хромираните елементи по Н5,но това се оказа единичен случай.
Ако имате някакви въпроси относно самите коли ,не дали човек си купува нова и кога си купува нова,погледнете там или питайте,ще се постарая да ви дам точната информация
От към страна на проходимост (Н5),практичност,двигатели,безпроблемност,сервизи,дилърска мрежа,екстри,обслужване,дизайн и прочие и прочие,няма един негативен коментар. Имаше малък проблем с хромираните елементи по Н5,но това се оказа единичен случай.
Ако имате някакви въпроси относно самите коли ,не дали човек си купува нова и кога си купува нова,погледнете там или питайте,ще се постарая да ви дам точната информация
-
ludiq_max
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 28 мар 2012 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Относно бутилките четох, че ще ги заменят с по-малки, явно вече този проблем е решен.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Да,вече ги сменят,който иска с по-малка.То проблема дойде от там,че резервната била с малък наклон (Н5) и не позволявала монтирането на тороид,защото помпата не можела да изтегля всичката газ,тъй като те са на течна фаза и .... та и това е решено вече.
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Може би и аз надявам розовите очила в един момент, но тези смени на бутили в движение не говорят ли, че все пак има някаква местна "БГ" мисъл, дето казва "я чакай, хората не го харесват, не им е удобно - търсим алтернатива"...
Колко по-просто би било - "то в Китай така ги правят". Всъщност в Китай дали им слагат и АГУ, но това е друга тема.
Колко по-просто би било - "то в Китай така ги правят". Всъщност в Китай дали им слагат и АГУ, но това е друга тема.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Не,в Китай не слагат ГУ,тези са холандски и без това.Иначе да,точно това ме кара да се замисля дали това не е едно от нещата,които святкат лампичката,че тук се мисли и се прави нещо
Не съм с розовите цаки
- ilia_d008
- Мнения: 252
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
- Автомобил: VW Golf III GTI
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: Панагюрище
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Аз имах късмета да посетя наскоро завода и определено ми хареса това което видях!Чисто и подредено като в аптека,работниците са само млади хора обаче очаквах да е малко по роботизирано но явно ще се разчита повече на ръчната сила!Определено завода е все още в процес на изграждане доста се работи около него.За сега сглобяват само малкия модел но до края на година очакват да пуснат 6 модела в работа!Направи ми впечатление че поточната линия не е натоварена,смисъл нещо не си даваха много зор-малко работници и коли в работа ми се видяха за 1-ния час в който бях там а определено може доста коли да са на линията!Понеже не очаквах че ще дават да се снима и не взех фотоапарат и снимах малко с телефона,всичко живо снимаше бясно а никой нищо не каза затова ще си позволя да пусна няколко снимки!










Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
за 5 минути не може да излезне готова кола, както те казват.


Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта