golf 2 1.6 GTD и golf 3 1.9TD
golf 2 1.6 GTD и golf 3 1.9TD
Здравейте,искам да ве попитам един въпрос.Баща ми има голф 2 1.6ГТД, а аз си купих преди 6м голф 3 1.9ТД.Та значи двойката върви повече от тройката.Когато карам 2-та си личи че влиза в обороти по бързо от мойта и дърпа повече.Примерно карам с 90 и когато изпредварвам дори и на 5-та си дърпа здраво , а 3-та много се замисля и бавно набира.Дали имам някакъв проблем.Турбото ми се включва нормално.Сменил съм филтрите, ама незнам дали е от катализатора.Ако имате некви идеи от какво може да е или имате наблюдения и вие от двата модела, моля да ги споделите.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Пуши ли ти 3-ката?
Ако пуши и не върви, проблема може да е в турбото.
Ако имаш катализатор, може би е запушен,и това да я спъва.
Ако не пуши, може би трябва реглаж на помпата.
Имаш ли някакви други проблеми с колата, например - при палене?
По принцип 1.6 е по-високооборотен от 1.9, така че по-лесно се развърта, но 1,9 трябва да тегли още от ниски обороти.
Ако пуши и не върви, проблема може да е в турбото.
Ако имаш катализатор, може би е запушен,и това да я спъва.
Ако не пуши, може би трябва реглаж на помпата.
Имаш ли някакви други проблеми с колата, например - при палене?
По принцип 1.6 е по-високооборотен от 1.9, така че по-лесно се развърта, но 1,9 трябва да тегли още от ниски обороти.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Разкарай тоя картоф от ауспуха и тогава ще разбереш защо не е вървяла,ако от скоро е в България все още не е запушен,но съвет от мен не чакай много.....,че аз за малко да прецакам турбинатаkas написа:Не пуши въобще и си пали много добре.Сутрин рано когато е много студено пали без никакви проблеми.Нямам никакви забележки по 3-ката, само тово че е по спъната от 2-ката.Незнам дали да махам катализатора или има проблем с помпата?

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Наистина го разкарваи бързо катализатора,но имаи предвид че 2ГТД си е доста по-злобна колица.1.9ТД по мое мнение си е мудничак,а и едвали е на 180 000
2ката първо че има почти същата мощност,по-лека е и мотора и е по-малак-което ще рече по леки бутала и коляномотовилков механизъм-а те от своя страна се развъртат по-бързо.Единственото предимство на 1.9ТД е при вече високи скорости защото е по-голям мотор и ги държи по-стабилно.Като махнеш катлизатора нещата вероятно ще се променят.Аз имах 2ка 1.6ТД но с катализатор 64 к.с. и 3ка 1.9ТД и двоиката пак създаваше усещане за "по-злобна",а камо ли чистото ГТД.

- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
предимството на 1.9 ТД е че има малко по голям въртящ момент но е доста по тромав от 1.6ГТД , а и ГТД-то е много по- еластичен пика на мощността е около 4200. Тоя мотор се "изрязва" като бензинов .
преди две три седмици качих един познат и нещо ме беше кодхванала спортната злоба по кръстовищата , та този младеж ми зададе въпроса моно или пълна инжекция е?

преди две три седмици качих един познат и нещо ме беше кодхванала спортната злоба по кръстовищата , та този младеж ми зададе въпроса моно или пълна инжекция е?



- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе пичове, 1.6 GTD и 1.9 GTD съм ги карал и двете, и то по около 20 - 25 000 км. и двете. Вярно, че двойката бяга, ама чак за такива разлики дето ми говорите
Просто не е така. Въпреки, че двойката ми беше на неясно колко километра вървеше доста добре, беше си стегната и я поддържах, а тройката пък вече си беше доста запазена, искам да ви кажа, че като се качих от двойката на тройката и разликата в полза на последната беше налице. Ускорение, доускорение, максимална скорост - във всички показатели тройката беше по - добра. Така че, не съм много съгласен, че е тромава. Ако я сравняваш с TDI е тромава, но в сравнение с 1.6 GTD
- малко ме съмнява.


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:

Не че троиката с нещо особенно отстъпва на двоиката в динамиката просто субективното осещане от ГТДИ е за много по злобно кола заради по малкия мотор.Иначе dobrin е прав че 3ката не отстъпва на ГТД напротив-по-стабилна,по-комфортна,въртящ момент,но ГТД-то е доста по маниашко а и разхода на гориво е доста по-добър.
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Rabbit_TDI написа::006:
Не че троиката с нещо особенно отстъпва на двоиката в динамиката просто субективното осещане от ГТДИ е за много по злобно кола заради по малкия мотор.Иначе dobrin е прав че 3ката не отстъпва на ГТД напротив-по-стабилна,по-комфортна,въртящ момент,но ГТД-то е доста по маниашко а и разхода на гориво е доста по-добър.
И ти ли бруте!!!

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта