За триене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
VIRUSS
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

За триене

Мнениеот VIRUSS » Чет 19 окт 2006 18:16


За триене

Последна промяна от VIRUSS на Вто 18 май 2010 22:37, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Чет 19 окт 2006 18:17


Виж в раздел сервизи


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 19 окт 2006 21:54


Прочети тази тема


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 20 окт 2006 10:42


Опиши си точно проблема.Иначе мога да ти дам координати за крлово един дизелджия-специално на мен(аз живея в СФ)само тои наистина ми намери проблема след обикаляне по софия в Бош,Бакърената и т.н.-само в юнитрейд не ходи щото там наистина дерат и прецакват.Ако колата ти умира на 3000об. някаде най-вероятно е уейст-гейта.Ако не пуши и се ебава вероятно е дебитомера.
P.S.Един съвет -не бързаи да размонтираш турбото и да го даваш на разни знаини и незнаини маистори.


VIRUSS
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VIRUSS » Вто 24 окт 2006 23:32


Rabbit_TDI написа:Опиши си точно проблема.Иначе мога да ти дам координати за крлово един дизелджия-специално на мен(аз живея в СФ)само тои наистина ми намери проблема след обикаляне по софия в Бош,Бакърената и т.н.-само в юнитрейд не ходи щото там наистина дерат и прецакват.Ако колата ти умира на 3000об. някаде най-вероятно е уейст-гейта.Ако не пуши и се ебава вероятно е дебитомера.
P.S.Един съвет -не бързаи да размонтираш турбото и да го даваш на разни знаини и незнаини маистори.
Ами проблема е ,че този Голф,1,9ТДИ 90коня,мотора е ALH,та проблема е цхе турбото работи след 2500 оборота,което май не е нормално,на приятел сьс сьщия голф се изстрелва още от 1500об. и вьрви по-добре,няма иначе никви пушеци??


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 25 окт 2006 10:05


Без да те плаша но турбото работи през цялото време и изстрелва още на 1500-1700.Обаче има вариант някои маркуч да е откачен или нещо друго което принципно да ти губи от мощността.Като за начало провери всички свръзки и маркучи като почнеш от филтара та до смукателните колектори.И все пак иди на дизелджия да ти каже точно от какво е проблема.


Потребителски аватар
pako67
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 10 май 2006 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pako67 » Сря 25 окт 2006 18:00


Здрасти.Отстрани на турбото има вакуум клапан мембраната е скъсана и затова не надува от ниските обороти .Втора ръка е около 200лв има рециклирани в Супер дизел но там са 360.Успех



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта