ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
AsCoLeXuS
Мнения: 63
Регистриран на: Чет 04 дек 2008 12:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй - Пловдив

ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот AsCoLeXuS » Нед 11 мар 2012 14:19


Здравейте интересува ме помпата от 1.6 ТД ще стане ли на 1.9 ТД ААЗ и дали имат някакви разлики ?




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот ventotdi » Нед 11 мар 2012 14:36


Слагай я няма да има проблеми. На 1.6 ТД също има бууст пин ,също е с 9 милиметра глава , също има авансаторен клапан ... нямаш грижи :) .Слагаш я и караш ,ако не ти хареса нещо може само горивото да коригираш :)


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот stangero » Вто 29 май 2012 19:15


а тая от 1.6 тд маи зъбното колело е по към помпата поне на пръв поглед ако някои е 100% сигорен нека напише как става че искам да направя 1.9 д на тд


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот samo_pechka » Вто 29 май 2012 20:48


При повечето мотори на AAZ ,гърбатата шайба на буталцето е малко по-особено(подобно е на 1Z- двустепенна е)заради вграждането на дюзи с две пружини- правят на ниски до средни обороти две впръсквания - едно порция по-малка и една основна, На високи обороти те се сливат в едно впръскване. За помпа от 1.6 тд ( особено от модел 1.6 ТД+И ) стават ГНП-етата на AAZ мотор ( въпреки , че са за дюзи с една пружина).По втория въпрос - не съм много сигурен дали зъбното колело е на различно отстояние от корпуса сравнено с на AAZ . По- ме съмнява да е малка разлика в конзолата на ГНП-ето - просто да е леко изместено по-в дясно гледано отпред ( може би 3-4 мм)- разликата е може би в отворите дето се стяга към главата ,да са разпробити малко по-вляво на 1.6 . Но ако конзолата е от AAZ- смятам ,че няма да има проблем :roll: .Да не би пък да е разликата в дължината на шийката или в самото зъбно колело.Примерно на AAZ (1Y) е по-извадено навън, а на 1.6 да е по-навътре :idea: Иначе конуса е идентичен ( еднакъв).Не съм сигурен :oops: за това дали има разлика в отстоянието.Нека някой колега да каже кое как е :(


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот stangero » Вто 29 май 2012 21:27


аз искам точно на 1y да я сложа и днеска набързо погледнах как е че пръскаше и ми се видя че е по малко растоянието между помпата и зъбното колело

и втория въпрос на aaz/1y вала дето се захваща зъбното колело има ли шпонка или е като при AFN/1Z на конус


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот samo_pechka » Вто 29 май 2012 21:31


За кой вал говориш?Ако е за ангренажния - само конус е- няма шпонка ( въпреки канала)


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот stangero » Пет 01 юни 2012 20:34


да обясна как става за някои които ще му се наложи да прави тая цигания трабва и конзолата от голф 2 дизел и сичко си идва на мястото помпата е толкова тъпо измислена да се дава аванс е нема на каде (до сега не си бях има работа с ТД ) трабичките се исукват като даваш аванс ...страшна тъпня но поне проекта от 1Y кътм турбо дизел върви

малко е извън темата ама да питам някои знае ли размера на распръсквачите на 1Y/AAZ или някакъв номер че да си намера в каталога от каква кола стават по големи


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот ventotdi » Пет 01 юни 2012 20:55


AAZ - DNOSD 308 noozle


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот samo_pechka » Пет 01 юни 2012 20:55


Тръбичките нямаше да се "усукват" колега, просто трябваше да ги "охлабиш" леко от главата на ГНП-ето.След като се намести аванса - стягаш гайките.На мен поне не ми се струва "страшна тъпня" - всяко нещо си иска неговото


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот ventotdi » Пет 01 юни 2012 20:57


аз когато си играя с центровката никога не ги развивам тръбичките ,защото местя помпата с максимум по милиметър и никога не е създавало проблем нито с помпа нито с тръбички :)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот samo_pechka » Пет 01 юни 2012 21:12


Когато се "мърда" малко ГНП-ето -да, не винаги се налага да се разхлабват гайките ,понякога е по-добре да се развият леко с цел по-лесно да се работи ( изисква се прорязан ключ - инак може да се "заоблят" гайките )


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот stangero » Пет 01 юни 2012 23:03


знам че се охлабват и с охлабени пак се осуква мерси за номера на распръсквачите
а имате ли представа как мога да прехвърля автоматичниа обогатител и вобще възможно ли е?

в моя каталог не ми дава нищо като информация за размери просто съществуват като номер


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот samo_pechka » Съб 02 юни 2012 8:11


Смятам , че трябва да стане ,че ще има "игра" е ясно .Ако се прехвърли с планката :roll: ....


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот stangero » Съб 02 юни 2012 11:50


днес ще снимам да видиш как е да дадеш акъл :Mr Green Fun


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ

Мнениеот samo_pechka » Съб 02 юни 2012 13:42


:beer Дай да видим какво ще мога да кажа :kissy:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, Ивайло Димов и 55 госта