golf 2 1.6 GTD и golf 3 1.9TD

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kas
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

golf 2 1.6 GTD и golf 3 1.9TD

Мнениеот kas » Чет 19 окт 2006 20:18


Здравейте,искам да ве попитам един въпрос.Баща ми има голф 2 1.6ГТД, а аз си купих преди 6м голф 3 1.9ТД.Та значи двойката върви повече от тройката.Когато карам 2-та си личи че влиза в обороти по бързо от мойта и дърпа повече.Примерно карам с 90 и когато изпредварвам дори и на 5-та си дърпа здраво , а 3-та много се замисля и бавно набира.Дали имам някакъв проблем.Турбото ми се включва нормално.Сменил съм филтрите, ама незнам дали е от катализатора.Ако имате некви идеи от какво може да е или имате наблюдения и вие от двата модела, моля да ги споделите.




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 19 окт 2006 20:46


Първо 3-ката е по-тежка от 2-ката с около 100-150 кг, което си се усеща. Второ, ако 2-ката ти е с интеркулер, тя е и по-мощна, което още повече увеличава разликата.


kas
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kas » Чет 19 окт 2006 20:52


Ми двоиката е без кулер и е 70кс , 3-та е 75кс. Двойката е на 400000 км , а мойта е на 180000км.Просто си личи че и е по форсиран двигателя и набира много по бързо.Незнам дали ГТД е направен по добър от моя фабрично, но направо разликата е голяма


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 19 окт 2006 20:59


Пуши ли ти 3-ката?
Ако пуши и не върви, проблема може да е в турбото.
Ако имаш катализатор, може би е запушен,и това да я спъва.
Ако не пуши, може би трябва реглаж на помпата.

Имаш ли някакви други проблеми с колата, например - при палене?

По принцип 1.6 е по-високооборотен от 1.9, така че по-лесно се развърта, но 1,9 трябва да тегли още от ниски обороти.


kas
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kas » Чет 19 окт 2006 21:08


Не пуши въобще и си пали много добре.Сутрин рано когато е много студено пали без никакви проблеми.Нямам никакви забележки по 3-ката, само тово че е по спъната от 2-ката.Незнам дали да махам катализатора или има проблем с помпата?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 19 окт 2006 21:42


kas написа:Не пуши въобще и си пали много добре.Сутрин рано когато е много студено пали без никакви проблеми.Нямам никакви забележки по 3-ката, само тово че е по спъната от 2-ката.Незнам дали да махам катализатора или има проблем с помпата?
Разкарай тоя картоф от ауспуха и тогава ще разбереш защо не е вървяла,ако от скоро е в България все още не е запушен,но съвет от мен не чакай много.....,че аз за малко да прецакам турбината :(


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 20 окт 2006 10:33


Наистина го разкарваи бързо катализатора,но имаи предвид че 2ГТД си е доста по-злобна колица.1.9ТД по мое мнение си е мудничак,а и едвали е на 180 000 :wink: 2ката първо че има почти същата мощност,по-лека е и мотора и е по-малак-което ще рече по леки бутала и коляномотовилков механизъм-а те от своя страна се развъртат по-бързо.Единственото предимство на 1.9ТД е при вече високи скорости защото е по-голям мотор и ги държи по-стабилно.Като махнеш катлизатора нещата вероятно ще се променят.Аз имах 2ка 1.6ТД но с катализатор 64 к.с. и 3ка 1.9ТД и двоиката пак създаваше усещане за "по-злобна",а камо ли чистото ГТД.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пет 20 окт 2006 13:24


Голф2гтд сие злобна колица и се мери само ТДИ аз имам2гтд супер издухана щото я режа постоянно ама си цепи здраво само ГТИ и се
опъва.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Пет 20 окт 2006 14:50


предимството на 1.9 ТД е че има малко по голям въртящ момент но е доста по тромав от 1.6ГТД , а и ГТД-то е много по- еластичен пика на мощността е около 4200. Тоя мотор се "изрязва" като бензинов .
преди две три седмици качих един познат и нещо ме беше кодхванала спортната злоба по кръстовищата , та този младеж ми зададе въпроса моно или пълна инжекция е? :twisted: : vw fen :headbang


kas
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kas » Пет 20 окт 2006 15:12


Е поне ме успокоихте малко че все пак не е нещо развалена, а си е просто по тромава.А за катализатора ще го махам щом ми остане малко време, че ако може да тръгне малко по добре да варви тази 3-ка.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 20 окт 2006 15:33


Абе пичове, 1.6 GTD и 1.9 GTD съм ги карал и двете, и то по около 20 - 25 000 км. и двете. Вярно, че двойката бяга, ама чак за такива разлики дето ми говорите :shock Просто не е така. Въпреки, че двойката ми беше на неясно колко километра вървеше доста добре, беше си стегната и я поддържах, а тройката пък вече си беше доста запазена, искам да ви кажа, че като се качих от двойката на тройката и разликата в полза на последната беше налице. Ускорение, доускорение, максимална скорост - във всички показатели тройката беше по - добра. Така че, не съм много съгласен, че е тромава. Ако я сравняваш с TDI е тромава, но в сравнение с 1.6 GTD :roll: - малко ме съмнява.


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Пет 20 окт 2006 16:00


Golf 2 D,TD - 980 кг.
Golf 3 D, TD, TDI - 1199 кг.

не 150, а цели 220 кг по тежка. :) 70 с/у 75 к.с ......
качи в двойката 3 човека по 80 кила и тогава сравнявай :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 20 окт 2006 16:32


:006:
Не че троиката с нещо особенно отстъпва на двоиката в динамиката просто субективното осещане от ГТДИ е за много по злобно кола заради по малкия мотор.Иначе dobrin е прав че 3ката не отстъпва на ГТД напротив-по-стабилна,по-комфортна,въртящ момент,но ГТД-то е доста по маниашко а и разхода на гориво е доста по-добър.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Пет 20 окт 2006 16:44


Rabbit_TDI написа::006:
Не че троиката с нещо особенно отстъпва на двоиката в динамиката просто субективното осещане от ГТДИ е за много по злобно кола заради по малкия мотор.Иначе dobrin е прав че 3ката не отстъпва на ГТД напротив-по-стабилна,по-комфортна,въртящ момент,но ГТД-то е доста по маниашко а и разхода на гориво е доста по-добър.

И ти ли бруте!!! :D


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 20 окт 2006 18:47


/Rabbitt TDI написа:Аз имах 2ка 1.6ТД но с катализатор 64 к.с./ Малка корекция-44х1.36=59.84 к.с.... :wink: Ако разбира се имаш предвид 1V двигателя,щото фабрично само той е с катализатор!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта