Олекотяване на Купето Г3

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Zerga3GT » Пон 04 юни 2012 14:40


Аз едно нещо не можах да разбера.
Щом смятате че се занимавам с глупости защо въобще вземате отношение, а не си поствате снимки и клипчета из форума.
А това "правиш глупости а ти се вържем" с малко повече акъл и сам може да си го преведеш.




Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Калоян Крумов » Пон 04 юни 2012 15:17


Казваш, немаш лев :arrow: олекотяваш да ти е по евтино откъм разход, а :arrow: двигател ще сглабяш. Скоро проверявал ли си цени на нужнитети консумативи?


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Zerga3GT » Пон 04 юни 2012 16:18


Казах нямах лев.
А имам доста неща по ръка които ще ми влязат в употреба. Нещата които ще ми трябват ще са точно консумативите симеринги,масла,ремъци.

Моя двигател има нужда от ревизия както и скоростната кутия така или инъче ще се разпилява може да се заиграя .


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Vankata_84 » Сря 06 юни 2012 22:49


Добре де аз следя темата от самото начало. Опитах да подхлъзна колега към "по-сериозни" интервенции, но той гони "негова" идея. Видях че с нищо повече не мога да съм полезен и продължавам да си следя темата с интерес. Човека се доближава до това което търси и е доволен! Защо продължавате да го убеждавате какво няма да стане, и колко смисъл имало? Аз го разбирам на 100%. Бъдете малко по обективни и опитайте да приемете, че тук се говори за неговите цели не за вашите.

ПП - Ако толкова не върви поне да не гори..кое е толкова сложно за разбиране? Все пак ориентир за вървене е килограм/конска сила. Ако не можеш да увеличиш второто отговора може да е същия като намалиш първото :twisted: Викате нямало да има грам ефект...Ако сложи чип сигурно повече ще е heavy metal zork :horror:


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Zerga3GT » Чет 07 юни 2012 4:25


Ванката е един от малкото които разбра.

Колкото до ЧИП/Спортен филтър които вдигат уж 10 коня ето какво излиза.
1,156кг / 85к.с = 13.6кг/к.с.
спрямо моята интервенция
1,114кг / 75к.с = 14.85кг/к.с.

Да но за чип/филтър даваш пари за да ти гори повече(даваш пари) и да върви повече, а с олекотяване не даваш пари за да не даваш пари. :stll think:

Единствения сериозен минус на олекотяването е, че при по малка тежест на купето се губи стабилност и сцепление за това трябва да се набляга на окачване и гуми.(затова не съм се изсилвал)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Stenly » Вто 12 юни 2012 17:26


Виждам голям човек си ... ти сериозно ли ги мислиш тея работи,които си ги изписал и за точно тоя двигател ??? Колко ще го олекотиш и какво очакваш от 60 кс мотор ??? За какво го олекотяваш като няма да се състезаваш с него (драг/писта където килата имат значение)? Карай си колата и не се занимавай с глупости ако искаш бегачка намери нещо 900 кила с 150 кс мотор и там почвай да сваляш надолу ....


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Bobby_ » Чет 14 юни 2012 18:43


Леле майко, колко мъка има на този свят......

Ти сериозен ли си за това със скоростта??? преди и след....
Сега мога да те просветля в едни леееееки подробности относно работата на едно ДВГ и КПДто му като краен ефект върху асфалта
Фактор:
Атмосферно налягане??????
Влажност на въздуха
Температура на въздуха
Температура на двигателя
Температура на маслото в него
Атмосфери в гумите
попътен вятър
.... и поне още няколко фактора които пропускам.

всичките тази олекотявания са почти без смисъл ако сваляш по малко от 50кг. повярвай ми че знам какво е олекотяването и ползите от него също така и минусите са ми познати

ако искаш колата да върви и да не харчи.... това е въпроса с който и тези от формула 1 не могат да се оправят

мериш някакви стойности кг/кс.....

а замислял ли ли си се по въпроса с настъпването на педала на газта????

С този мъртъв от завода мотор каквото и да му правиш на купето няма начин да тръкне повече и да харчи по малко.
За да ускори тази кола на нея и трябват НМ а ти не ги повишаваш... настъпваш педала по един и същи начин и количеството гориво е едно и също следователно единствено времето за което колата ще ускори до нужната скорост ще се намали.

Замислял ли си се по въпроса ...зашо един 2000сс мотор харчи с 1л повече от 1,4.... ми отговора е в педала на газта. Щото много по малко го настъпваш за да тръгне и като ускори до нужната скорост Нм го поддържат с минимално подаване на газ....

Повярвай ми че ако намериш начин да сгъстиш мотора ще има 100000пъти повече ефект от това което правиш. ще свали разхода на гориво и мотора ще се съживи малко... ама това ще повлече други неща след тази намеса.... двигатела че има други изисквания откъм поддръжка.... както и да е ...

Нито АЗ нито ти ... нито целия капацитет на форумните майстори можеме да стъпиме на сметките и ъкъла на инжинерите които смятат и изчисляват всички възли и детайли по колата с години преди да пуснат този двигател в масова експолатация
то не са краш тестове
то не са екологини изисквания
то не са фактори за сигурност
противопожарни изисквания

Всеки един детайл е поставен на определено място и е мислено по него при евентуална катастрофа да не нарани водача или пасажерите....

Не знам дали знаеш че колана от средство за предпазване може да се преобрази в средство за убиване.....!!!!!!! внимавай много с тези средства!!!!

не бих ти дал съвет откъде да махаш така че да има полза от това ....
За мен олекотяване без рискове няма!!!!!


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1820
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот vinixxx » Чет 14 юни 2012 22:58


не са надъхвай,батка :)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Bobby_ » Пет 15 юни 2012 1:56


vinixxx написа:не са надъхвай,батка :)


Аз ли ?


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Petrolhead » Пет 15 юни 2012 10:59


Боби, къде се намеси в на момчето темата. Къв си ти да му кажеш че прави глупости, да не би да си се занимавал с автомобили ;)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Bobby_ » Пет 15 юни 2012 18:53


Прав си... аз знам че автомобилите са една мноооооого сложна конфигурация от елементи които някой глупак ги е събрал на едно място с цел да вземе парите на хората....


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот pe6kata » Пет 15 юни 2012 19:22


Zerga3GT написа: И все пак колата стана малко по бърза,но за сметка на това взе да тръска повече. С лекота си поддържам 120км/ч а преди беше 90/100 км/ч.Повече не ми и трябва.


положението е следното

разликата в теглото много се усеща в малките скорости. В големите скорости се появява един фактор, наречен челно съпротивление, преодоляването на който изисква нютони. На първа-втора ок, но да кажеш че преди е поддържала 90,а сега с лекота 120 е абсолютно несериозно.

Замервал съм си една от колите празна, натоварена и брутално олекотена преди разглобяване. Разликата е фрапантна. Сериозно олекотена, колата буквално става друга, много пъргава и приятна за каране.

Една кола за да е бърза(в ускорения до определени скорости) - или трябва да е много лека, или много мощна. Аз лично си падам по втория вариант, като най-ми допада комбинацията от двете :lol:

Принципно идеята ти хич не е лишена от смисъл, но...


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Bobby_ » Пет 15 юни 2012 19:27


pe6kata написа:
Една кола за да е бърза(в ускорения до определени скорости) - или трябва да е много лека, или много мощна. Аз лично си падам по втория вариант, като най-ми допада комбинацията от двете :lol:

Принципно идеята ти хич не е лишена от смисъл, но...


Ето това според мен е едно стойностно и смислено мнение по цялата тема!!!

Аз приключих с тази тема щото започвам да се нервирам и ще иронизирам яко акоето ще доведе до други последствия!!!!!!

пп. Сега разбра ли защо хората които имат мъничко повече опит с колите и тези които има ужасно много такъв не пишат и не помагат!!!!!!

Как да ти дам съвет да направиш свинска работа???? Аз не правя такива.... или поне съм им противник!!!!

Не може да ти е докрая и душата в Рая!!!!!!!!!

Последна промяна от Bobby_ на Пет 15 юни 2012 19:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Pirogov » Пет 15 юни 2012 19:29


Реално погледнато според мен 50 кг.нищо не са - човека си изпразнил багажника и махнал всичко излишно и колата вече поддържа 120 :) Някак си е смешно. Поне да беше разкарал задната седалка да речем... отзад всички кори и туби и т.н... но по логиката на автора и аз също съм олекотил моята като махнах сака с инструментите.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот parno » Пет 15 юни 2012 19:47


в момента карам без табло и кора на тавана
колко коня съм вдигнал :roll: ?
колата е 75 коня с газ :D усещам я по-бърза от преди!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта