От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Alpi
Мнения: 49
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот Alpi » Пон 12 окт 2009 17:01


°niksi° написа:Шенкелите стават от Г2, Г3, Пасат и т.н.. апаратите - същата работа.
Дисковете и накладките също от изброените, както и лагерите - те са най-стандартната част почти всичко VW от 70-те та има и модели след 2000 г са с тези задни лагери.

Иначе браво за постигнатото, разлика определено има особено като се понапаснат хубаво накладките.


колега сигурен ли си че стават, понеже си взех мост от голф 3, обаче ми се струва че захващането на шенкела е по различно. И да питам колко нова спирачна течност трябва да си купя и някои ако може да ми каже какви жила за ръчната да взема, ще съм много благодарен.
едит: Става въпрос за 6н поло




Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот policevidin » Чет 10 дек 2009 15:52


Здравейте, някъде по нагоре беше писано че ръчната играела огромна роля в саморегулирането на апаратите.Въпросите ми са:
1. В какво се изразява саморегулирането
2. Има ли нещо общо ръчната с моят проблем (Направих пълна профилактика на апаратите и сега ми греят дисковете) НЯМАМ ЖИЛА ЗА РЪЧНА!
3. или кажете вие нещо! :beer


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот radi_nrj » Пет 18 май 2012 20:09


Да изтупам малко темата от прахта. Имаме проблем с задните барабани на едно 86c и се взе решение да се минава на дискове. Шенкели, апарати и дискове е ясно от каква кола може да се вземат, но въпроса идва с ръчната.

Колата в момента не е при мен и ще говоря малко на изуст. Ако не се лъжа на 86c жилото е едно и е вързано на T друго, което е вързано за 2-та апарата. Има ли вариант да се направи с 2 отделни жила?

Ей го батко (86c combi 1.1 карбуратор с работещо MFA :mrgreen: ):
Изображение
Ето и дисковете от 2-ка GTI:
Изображение

Тия дни ще мислим някакво решение за жилата защото излиза, че е по-сложно от колкото го мислехме.


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот BukTop » Пет 18 май 2012 20:22


Ако измислите нещо, ще те помоля да го споделиш после. :) И аз наскоро сложих дискове отзад и сега карам без ръчна... :oops:


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот radi_nrj » Сря 06 юни 2012 20:48


Polo-то вече е с работеща ръчна благодарение на vit_autosofia. С 2 жила за голф 2 GTI марка ATE и отрязани до определената дължина, и с кримпнати нови накрайници, прекарани точно както минават оригиналните жила на барабаните. Петък колата ще минава преглед и ще помоля моя човек да запише резултата.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот vit_autosofia » Пет 08 юни 2012 19:59


Ради,много бързо минахме прегледа и не успяхме да запишем нищо. mhihi mhihi


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот BukTop » Пет 08 юни 2012 22:00


А държи ли добре ръчната с тези жила?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот vit_autosofia » Съб 09 юни 2012 5:19


BukTop написа:А държи ли добре ръчната с тези жила?


С дръпната ръчна на 1-ва предавка колата си кляка сериозно


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот BukTop » Чет 01 ное 2012 12:26


Да споделя и аз, как оправих ръчната.
Оказа се, че моите апарати са малко по различни и лостчетата за ръчната опираха и не можеха да се движат свободно. В крайна сметка, сменихме лостчетата на двата апарата, прекарахме оригиналното жило от горната страна, а не от долу, както си е заводско и вече имам ръчна. На 3-4 зъба колата не може да отплепи вече, много съм доволен. Тея дни ще минавам предглед и ще видим реално какъв е резултата. :)


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот genov1 » Пон 05 ное 2012 12:01


Задължително ли трябва да се сменя и спирачната помпа?


Потребителски аватар
moskovw
Мнения: 489
Регистриран на: Пет 22 яну 2010 20:23
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 1.3 NZ
Местоположение: Долно Рйо
Контакти:

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот moskovw » Пон 05 ное 2012 12:24


ето хората как са го измислили
http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.p ... 04763&st=0


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот BukTop » Пон 05 ное 2012 13:44


genov1 написа:Задължително ли трябва да се сменя и спирачната помпа?

Не. ;)


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 06 ное 2012 11:06


Както и да се направи този кантар (дето се закачат 2 те жила) е най глупавото нещо, защото винаги дясното колело хваща повече. Единственото решение за найстина истинска ръчна е да се преправят с ръчка от голф 2 но има заиграфка с телоподващо и флекс. В момента съм с жила от пежо 206 идват малко по дълги, имам ръчна но не съм доволен.


Потребителски аватар
Angel Stavrev
Мнения: 1830
Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
Автомобил: VW Polo 86c 2f
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Хасково

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот Angel Stavrev » Сря 17 дек 2014 13:37


Да повдигнем темата....
Има ли странични ефекти след интервенцията колега, и как реши проблема с жилата и кантара?


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: От барабани към дискови спирачки! Поло 2F

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 19 дек 2014 12:41


Аз съм с кандар, той е закачен с пружина за задния мост и според това колко е клекнала задницата отпуска повече налягане назад, съответно малко регулираш тази пружини иначе на мокро и сняг се въртиш. За ръчната си правиш къстъм жила и си готов.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта