Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
ludiq_max
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 28 мар 2012 21:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот ludiq_max » Вто 22 май 2012 12:50


Че той си изглежда супер завода като гледам – подредено, чисто, модерно. Напомня европейски тип :)




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот enigma79 » Вто 22 май 2012 20:28


ludiq_max написа:Че той си изглежда супер завода като гледам – подредено, чисто, модерно. Напомня европейски тип :)

Чакай да навлезне българската инжИнерна и техническа мисъл в завода,предполагам тогава на какво ще заприлича mhihi
Между другото нека да започнат с пълни темпове да работят и тогава да видим тоз младолик екип дали ще устиска,дали няма да има коли с дефекти от производствената линия.Интересно ми е дали детайлите по купето минават някакъв преглед,тест за качество и съответно какви са показателите на елементите,съответно и после какво е качеството на заварлите :012:


Потребителски аватар
ilia_d008
Мнения: 252
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
Автомобил: VW Golf III GTI
Двигател: ABF 1995
Местоположение: Панагюрище

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот ilia_d008 » Сря 23 май 2012 23:24


Казаха че работят по метод на Тойота!Колите и материалите в тях са сертифицирани за продажба в европейския съюз което означа че покриват поне минималните критерии!На края на всяка поточна линия има контрол по качеството,отделно всяка 4-та кола се тества обстойно на всякакви стендове и т.н!Купетата идват боядисани и там само се сглобяват,все още не са готови бояджийския цех и заварачния!
Моите впечатления относно материалите използвани в тези коли са сравнително добри,купетата изглеждат добре защитени и всички заварки са намазани със нещо макар че ламарината ми се видя тъничка!Интериорните материали бих ги сравнил с такива примерно използвани в коли като Киа,Сузуки,Сеат!Ефтинки материали на доста по прилични от на една Дачия например!
Изображение
Тук тестваха спирачките,на монитор му изписваше какво да прави на агента в колата!
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
stoi4o.d
Мнения: 3332
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 17:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот stoi4o.d » Нед 03 юни 2012 16:43


Great Wall заснет някъде в Русия maikomila scare


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот sam_boha » Нед 03 юни 2012 20:59


А забелязвате ли, че шасито е право и след очевидно зверския удар колата си върви направо....
Аз лично се сещам за поне 10 Вектри, Фордове, Фиатове и Рена, дето са кръпнати и вървят с по една педя пресукване между стъпката на предите и задните гуми. Не мисля, че те са по-безопасни от този джип.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот enigma79 » Нед 03 юни 2012 21:08


sam_boha че аз пия в момента пия,ама май тебе хваща,шасито е пълен леш и повече от това не става возило :bishop death


Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1749
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот MMX » Пон 04 юни 2012 9:39


sam_boha написа:А забелязвате ли, че шасито е право и след очевидно зверския удар колата си върви направо....
Аз лично се сещам за поне 10 Вектри, Фордове, Фиатове и Рена, дето са кръпнати и вървят с по една педя пресукване между стъпката на предите и задните гуми. Не мисля, че те са по-безопасни от този джип.

Какво искаш да кажеш - "еха, колко са здрави" ли?


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот sam_boha » Пон 04 юни 2012 10:25


Не точно колко са здрави, а по-скоро, че след якия удар в купето, който явно е страничен в ...стълб или нещо друго с цилиндрична или близка форма, шасито (тъй като това явно не е самоносеща се каросерия) е здраво, а не е посукано. Не че има значение за седящия отдясно.
Имам предвид, че не е чак така лефтерно, първо. И второ, повечето коли на по 15 години (каквито се разкарват из БГ) са с подобна якост на конструкцията (в следствие остаряване на метала, ръжда и т.н. външни въздействия).
Аз и по-напред казах, ако са безопасни, няма нищо лошо в тях. Сега след зверски удар няма кола, която да устиска, но все пак има някакви норми.

П.П. Гледах някакви краштестове на Ховър и после на Форд Рейнджър, че са горе-долу един клас. Ами Ховърът беше сякаш по-смачкан, в смисъл поддаде леко и в купето, но все пак си мисля, че не беше фатално. Разбира се, има специалисти и по-скоро специална техника, която да покаже с точност това, но ако имате време, поразгледайте малко из нета крашовете.


Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1749
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот MMX » Пон 04 юни 2012 11:39


sam_boha написа:Не точно колко са здрави, а по-скоро, че след якия удар в купето, който явно е страничен в ...стълб или нещо друго с цилиндрична или близка форма, шасито (тъй като това явно не е самоносеща се каросерия) е здраво, а не е посукано.

А ти откъде знаеш от какъв удар е станала тая деформация и колко е бил "як"? Представи си, че се е ударил в пътен знак, който е останал прав, а "джипа" е придобил тоя вид.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот feikot » Пон 04 юни 2012 18:04


Пътен знак,друг път.Само погледни в ютуб примерно нещо от сорта на Hoover H5 Trophy/offroad/mud test... и прочие и пак ще говорим ;) а там ги карат руснаци !


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот StS » Пон 04 юни 2012 18:44


Общо 3 в квартала - 2 червени и 1 синя...хората си ги карат като гледам и не виждам да са се разпаднали !?
П.С - Ония ден ШОК И УЖАС на Пасат ЦЦ до нас - на задния калник му беше паднала боята - олюштено като от пластмаса, а и на доста В6-ци го виждам тоя проблем ама за това не се жужи много...това на 3-5г кола да и пада боята...и то немска...


45стр- експертни мнения те хората им удариха по 20-25к вече...


Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1749
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот MMX » Вто 05 юни 2012 14:20


StS написа:това на 3-5г кола да и пада боята...и то немска...

Не си ли допускал, че броята е била удряна -> правена с икономии -> лющи се? Или си 100% сигурен, че е оригиналната, защото такава изглежда?


Потребителски аватар
Mihailov78
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1900cc Petrol
Местоположение: Sofia

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот Mihailov78 » Пет 08 юни 2012 23:55


Скоро не бях поглеждал темата :) Гледайки по-горе руското видео бих казвал, че колата с шаси (рама) е в пъти повече кола от всички останали. Такива са джиповете (истинските) и камионите. Разбира се такава конструкция не позволява високи скорости (висок център на тежест), както и причинява вибрация ( тампони, два компонента и т.н.). Интересното в случая е, че кола с тотална щета лети с висока скорост по булевард. Моля, не коментирайте, че един Пасат примерно може въобще да помръдне след такава щета. В този ред на мисли това е здрав автомобил. Сигурен съм, че един Туарег след подобен удар няма да мръдне на педя :) Да сте видяли Вартбург с различна стъпка на предни и задни оси? Няма и да видите :) Докато 15 годишна вектра със скапани бомбета е готова да си остави задния мост на пътя. Според мен Great Wall са добри машини от това което виждам.


ludiq_max
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 28 мар 2012 21:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот ludiq_max » Вто 12 юни 2012 15:33


И аз подкрепям мнението на колегата. Цяло чудо си е, че колата се движи все още в това състояние, така че не може да не й се признае, че е корава.


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот bayspiro » Вто 03 юли 2012 16:52


Днес го покарах малко Ховера - първо впечатление :
ПЛЮСОВЕ:
- Висок - нелош обзор
- на шаси - здрав
- количество на оборудването в купето - нзпълно доволно/климатроници, гайди, ел бъзикни и други..
- място - достатъчно за всичко.
- маневреност - добра - парктроника помага за ниски обекти.

МИНУСИ:
-мотора - слаб - недостатъчен въртящ момент - на старта е по-лош от пасата В5 с 1,6 мотор.
-окачването на агрегата не е особено добро - усещат се вибрации в купето, скоростния лост трепери неприятно като го хванеш и хода му е такъв, че оставя усещане за големи хлабини.
-окачването предава доста вибрации от малките неравности напътя.
-седалките не са от най-удобните но се търпят.

Моето мнение: Като за първи опит става, повечето кусури са поносими, с изключение на мотора - прави колата тромава. НО ВСЕ ПАК Е НЕЩО - ПЪРВАТА КОЛА В БЪЛГАРИЯ КОЯТО СТАВА ЗА НЕЩО!



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], milench0, milenski_77, petar_a и 37 госта