От известно време пасатчето ми претриса при потегляне (претрисане наподобяващо на боксуване. Като пусна газта и се опитам да потегля по плавно няма ядове. Не го прави винаги, а само понякога когато сам я покарал 15-20 км. Четох доста по нета- някои са за съединител, а някои за вътрешно каре. Преди около година сменях десен маншон и майстора ми каза, че има малко луфт, но съм могъл да карам още (по негови думи). Преди две седмици сменях и другия маншон, че беше заминал и същия майстор ми вика и това каре има малко луфт ама карай. Звъня му и викам така така, претриса при потегляне: - Съединител вика. Аз пък точно обратното мисля че не е от съединителя, понеже направих тест- при 90-100 км/ч на 5та натисках рязко газта и колата си набира без излишно да вдига обороти.
Ето и теста: http://www.youtube.com/watch?v=Dej9Red8GJc.
Другото което ми направи впечатление е че това претрисане го прави повечето когато колата е загряла и когато потеглям с извит на ляво волан. НЕ ВИНАГИ а само понякога при по рязко подаване на газ или при по рязко спиране( без значение на свободна или на скорост) изпуква. Не мога да разбера от къде изпуква дали е от предницата или някъде по средата на колата. В нета съм чел че това може би е от каретата, но нямам никаква идея.
На заден ход на полу-съединител (без газ, плавничко) пък ми казват, предните гуми ми претрисали. Това пък ме кара да си мисля, че е съединител. Незнам какво да правя, ходих при няколко майстора и всички ми викат съединител, само един каза че може да е било от каретата. Всичките викат ела, диагностика "ше прайм" 45 кинта и отделно вече за поправка в зависимост от какво е?!?! Големи хиени са!
От какво може да е претрисането според вас колеги? Предстои ми и дълго пътуване, според вас мога ли да карам така ? Колата е пасатор ТДИ ПД 116 с код на двигателя AJM- ръчни скорости.

P.s това в клипа не съм аз, пуснах линка да покажа какъв тест съм правил.
Съединител и маховик от ATJ дали пасват на AJM

