Преди месец станах и аз собственик на АУДИ Б4 тди и както трябва реших да сменя всички консумативи. Проблем има само с ремака на динамото и климатика. След като съм го сменил с нов който е 1.5 см по малък от предходния сега докато загрее колата пищи та се не трае/само когато е студено де/.
Та въпроса ми е дали и някой от вас е патил по този начин и каде да търся причината.
заглавието mod edit: golfer



Пищи ми ремъка, помагайте B4 1.9 ТДИ 1Z-РЕШЕНО
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Пищи ми ремъка, помагайте B4 1.9 ТДИ 1Z-РЕШЕНО
Последна промяна от dani_94 на Сря 01 ное 2006 20:29, променено общо 3 пъти.
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Значи ремъка е 6 пистож и е със самообтягаща се ролка с пружина. Този ремък се задвижва от шайба на коленовият вал и движи динамото и климатика. Но когато е студено пищи или докато се позареди акумулатора или докато се загрее е стане малко по гумен.
Майстори казват че с времето пружината на само обтягащата се ролка се отпуска и се слага малко по къс ремък, но дали ролката на това място кадето сега обтяга не е клеясала ???
Майстори казват че с времето пружината на само обтягащата се ролка се отпуска и се слага малко по къс ремък, но дали ролката на това място кадето сега обтяга не е клеясала ???
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ако ремака е правилния просто иди да го пристегнат малко-тя ролката е самонатягаща ама в определени граници.Възможно е обаче да пищи от самата ролка-така беше при мен-просто е малко по специфично за поставяне и познай маисторите как го прават-ама ролката е кам 100лв пък и с времето се сработва някакси.На мен ми го понатегнаха и с течение на 2-3 месеца спря да пищи.На мен ми пищеше при завиване докраи и включване на климатике.
- ivonko
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
моя също свиреше.... golf 3 16v. Майсторите казваха че ше се оправи, и така докато едно приятелче не го поръси с талк - в всяка аптека го има и струва стотинки. И о чудо, наистина спря.
Колега, само да поясня - новият ремък който сложих е едно към едно със стария - размер, някъв номер и всички други означения. Нямам представа защо при теб са сложили по-малък.
Колега, само да поясня - новият ремък който сложих е едно към едно със стария - размер, някъв номер и всички други означения. Нямам представа защо при теб са сложили по-малък.
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Лагера на шайбата на климатика отпада като вариант, защото там ако си е отишъл този лагер шайбата се разпада и пада ремъка.
Ремъка не може да е менте защото досега смених 3 марки, с 3 различни дължини и пак си е същото.
Лагер на алтернатора не може също да е, защото като го замери специалист от Монбат, каза че зарежда перфектно, а и като минах 35 км. предполагам че акумулатора се е заредил перфектно и с запалването/след 3 часа престой/ като му паднат след 2 сек. оборотите на 750 започва да пищи.
Остава лагерчето на ролката да си е заминало...
Ремъка не може да е менте защото досега смених 3 марки, с 3 различни дължини и пак си е същото.
Лагер на алтернатора не може също да е, защото като го замери специалист от Монбат, каза че зарежда перфектно, а и като минах 35 км. предполагам че акумулатора се е заредил перфектно и с запалването/след 3 часа престой/ като му паднат след 2 сек. оборотите на 750 започва да пищи.
Остава лагерчето на ролката да си е заминало...
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта