Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот basketwarrior » Пон 20 авг 2012 15:39


Колеги,
просто от любопитство ще попитам.Не съм много на ти с нещата ,но до колкото знам, Пасат 1.8 без турбо има по-голяма компресия в цилиндрите от 1.8 Турбо.Дали е възможно да се сменят буталата на 1.8т с такива от чистия 1.8 и по този начин да се увеличи компресията? И ако е възможно,каква е възможността това да съсипе двигателя ? :roll: Отново казвам,че питам от любопитство защото не разбирам от тези неща много много :Mr Green Fun




Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот basketwarrior » Пон 20 авг 2012 15:43


По-скоро имам предвид увеличаване на степента на сгъстяване :)


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот snupeca » Пон 20 авг 2012 17:14


Помисли, защо се разрежда стоков мотор при турбиниране, и ще си отговориш на въпроса.


Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот garsona » Вто 21 авг 2012 2:46


Обяснете вие знаещите де ... за да не се претовари ли какво ?


Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот basketwarrior » Вто 21 авг 2012 10:45


snupeca написа:Помисли, защо се разрежда стоков мотор при турбиниране, и ще си отговориш на въпроса.

Понеже нищо не разбирам,за това питам ,колега.Някой ако може да обясни ,а не да ми дава домашна работа :shock


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот enigma79 » Вто 21 авг 2012 10:48


Колега оправи си турбото и не се занимавай с глупости.
Те хората се чудят как да си направят 1.8 с турбо,а ти пък точно обратното.


Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот basketwarrior » Вто 21 авг 2012 11:05


Абе колеги,
спрете се като нямате кво да правите да пишете ненужни коментари.Замислете се с какво точно ми отговорихте на въпроса. facepalm


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот dancing_niki » Вто 21 авг 2012 11:22


При увеличаване на компресията има възможност за детонация на горивото. Буталата не са направени да издържат такова налягане и може да се пръснат. Блока незнам какъв тип е, но и той може да се покриви, което ми се струва малко вероятно, но все пак. В общи линии не можеш до безкрай да увеличаваш компресията без да се смени горивото и материала от който са изработени детайлите.


Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот basketwarrior » Вто 21 авг 2012 11:38


dancing_niki написа:При увеличаване на компресията има възможност за детонация на горивото. Буталата не са направени да издържат такова налягане и може да се пръснат. Блока незнам какъв тип е, но и той може да се покриви, което ми се струва малко вероятно, но все пак. В общи линии не можеш до безкрай да увеличаваш компресията без да се смени горивото и материала от който са изработени детайлите.

Благодаря ,колега.
От хора като теб ,много съфорумци може да учат,вместо да говорят неща ,които нямат нужда от обсъждане. :bowdown


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот enigma79 » Вто 21 авг 2012 11:47


Като включим че форума се напълни с теми от
basketwarrior написа: любопитство защото не разбирам от тези неща много много :Mr Green Fun

И е станал една каша,като имаш пряк въпрос по наболял проблем го формулирай правилно,а другите за любопитството ги задавай на една търсачка https://www.google.bg/#hl=en&biw=1440&b ... 5bc83fc553
Така по този начин ако се спрът безмислините теми и форума ще стане по чист.Виж в линка колко теми излизат и то доста подробно обяснени.Толкова ли е сложно да ползвате търсачките,или викате че трябва да се пускат доста често едни и същи теми(безмисленни)и така само да трупате мнения,цифрата под аватара ти.
Преди да пускате теми използвайте :търсачкаа и тогава ако не откриите пускайте своята тема :screwy
А освен бутала ще трябва и компютъра да смениш,инсталацията също,да хвърлиш една торба с пари и много нерви и накрая,за какво ти се обяснява като казваш че те засърбяло в момента,или просто искаш малко лафмоабет да става :banghead:


Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот basketwarrior » Вто 21 авг 2012 11:54


Много преди да постна темата вече бях погледнал в гугъл и въпреки това мен ме интересуваше точно определения двигател по простата причина,че колите не слизат от един и същ конвейр.Пежо ползват една техника,едни смеси за материали,БМВ ползват втори, а VW ползват трети.Така че всеки двигател има праг на здравина типичен за него и различен от на другите.А пък безсмислените отговори ,които се пишат в темите, после излизат в търсачката и пречат за правилното намиране на това ,което търсиш.Съжалявам ,колега,но не съм съгласен ,че темата е била ненужна.Сигурен съм че на много хора им е минало нещо такова през главата и заради такива критици като теб не смеят да попитат ,а пък сами не могат да си отговорят защото не разбират.В това число включвам и себе си.


А освен бутала ще трябва и компютъра да смениш,инсталацията също,да хвърлиш една торба с пари и много нерви:banghead:

Ето това е приказка.Това исках да чуя :banana


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот enigma79 » Вто 21 авг 2012 12:04


Аз не съм критик а реалистик,а относно смесите ако си мислиш че тука някой ще ти изкара менделеевата таблица с елементите вложени в двигателя,друг пък ще ти сметне на колко натоварване ще ти издържи блок,бутала,биели и т.н и съответно накрая някой ще успее да отгатне ти какви бутала ще ползваш и съответно степента на износване на блока и съответната периферия.Абе с една дума си в грешка и то голяма,аз пускайки тема с подобно питане бих я написал ПРАВИЛНО и РАЗБИРАЕМО,примерно ето така:

Колеги искам да увелича компресията на двигател 1.8Т вид на двигателя по букви,година на производство,километри изминати.За целта ще премахна турбото и въз основа на това как мога да увелича компресията и какви са разликите межди 1.8т и 1,8 без турбо.
За целта ще използвам втора употреба части,но все пак да попитам имали смисъл от тази операция или по добре е да кача един цял 1.8 двигател на мястото на моя.


Ето примерно как би трябволо да изглежда въпросът ти,защото в момента нищо не се разбира от твоя и съответно какъв отговор очакваш да ти се даде като трябва да се гадае какво искаш да направиш,да постигнеш с по горната маипулация.


Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот basketwarrior » Вто 21 авг 2012 13:11


Първото ,което е никъде не е ставало дума за отстраняване на турбото.Просто попитах дали може да се сложат буталата от чистия 1.8 като така повиша компресията.Така избягвам нуждата от ковани бутала.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот snupeca » Вто 21 авг 2012 15:07


Я да видим дали съм разбрал - имаш 1.8Т от което не си доволен, и респективно ще надуваш, за да опитваш да избягваш евентуалните по-скъпи ковани бутала? За компресията ти е обяснено от колегата по-горе, но за да са измислени определени бутала за определен мотор, сигурно има причина - естествено не съм толкова запознат, че да го твърдя на 100% но съм готов да си заложа левия, че ако ставаше с обикновени вместо да се ръсиш за ковани - всички щяха да се изхитрят така. И като заключение - ако наистина това ти е идеята - да надуваш - до колкото знам 1.8Т си държи до около 180-200кс със стокови бутала, пък и цялата история по начало е съмнителна , и лично аз не бих рискувал.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т

Мнениеот enigma79 » Вто 21 авг 2012 17:54


Пич ти ме утрепа,ама не неме утрепа а направо закопа.Значи аз имам 1.8 112кончета и по твоята логика мога да избуша едно турбо,имам го налично и така да карам Матора и дефакто от 112 кончета те ще се размножат до към 200 кончета.Определено преди да се размножат ще стане див секс в двигателя,ама нещо ще се счупи по време на този секс,1то май ще са биелите,ще се сгънат като на 70 годишен дядо члена,буталото ще цъфне като майска роза,определено и някое бутало ще излезна през главата(или през блока) и ще те поздрави.В крайна сметка ти ще си един мотор назад,майстора който ти прави тази операция ще е най щастливият човек,пак ще дойдеш до него ама няма да си усмихнат а ще си леко тъжен.Въобще ти си се насочил към следващата стъпка от тунинга,ковани бутала,други биели но не стокови,съиденителя и той е друг,турбо и той друго,задължително чипосване може и с къстам софтуер.Така и накрая като удариш чертата може би ще подминеш 5000-7000лв отвсякъде,има по запознати колеги които може би ще ти кажат най точно цените за тази стъпка и така да си направиш сметката най точно и да не забравиш и да оставиш едни 2бона + отгоре за всеки случай.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 31 госта