Изгледах десетки "душегуба" с мъртвородения 2.5 дизел на Ауди и още толкова Субару със салон като на директор на завод за копчета от 80-те и всяка обиколка завършваше при моя симпатяга. Накрая стиснах зъби и му се хвърлих след ожесточени пазарлъци с джамбазина, които искаше да ми смъкне кожата само защото бил внесен от Швейцария.Имам го от около 10 дни. За сега съм сменил само маслото и филтрите. Купих му и ново Pioneer да си свиркаме по шосетата, защото нашите мизерници се чувстват длъжни да свалят музиката на всичко, което внасят, другата седмица отива в бокса за смяна на ролки и ремъци. На снимките e мръсен защото спешно предприех едно пътуване от 2000 км на риск с непозната кола, но това само ми помогна окончателно да затвърдя положителното си мнение за Пасата...и тоя двигател
Открих и неща за правене по окачването и салона като карета, евентуално тампони, микроключе в шофьорската врата и несветещи плафони отзад, но това са бели кахъри в сравнение с удоволствието от 193 коня на 4 motion
Салона е много запазен, бих казал дори отличен, екстериора има забележки, но когато го приведа в изрядно състояние ще обърна внимание на козметиката и разкрасяването.П.П.
Забравих да спомена, че Пасата е 2000 г. - първа регистрация 2001, проверих го по VIN
Ето няколко снимки на хубавеца

Чакат го нови фарове с лупи и нови джанти.

Точно каквото ми трябва...а и изглежда добре


Това е за сега. Ще опиша тук колко ще излезе първоначалното обслужване, както и всичко, което ми предстои да правя по него докато не го докарам по мой вкус.




