Така правя part 2 на темата. Тъй като в оффтопика се опитваха да ме убедят, че това поло за нищо не става, да съм си вземал божествената голф 2.
Да ама не, аз съм упорито магаре.
Та, на 19 години съм, ще ми е първа кола. Търся нисък разход, лесна и евтина поддръжка. Спрях се на Polo 2F, баща ми преди години имаше такова 1.0 45 к.с., ходили сме и на море, къде ли не, приятна колица беше.
Искам да попитам притежателите на този модел. За какви евентуални проблеми да гледам по колата от към двигател, ходова част и тнт?
Също така гледам обяви, които не ми се струват читави. Пише, че има серво на волана, а знам, че този модел попринцип няма... Също така има някакви екземпляри - комби, CL, с часовника на таблото - 1.3 75 к.с. - знам, че попринцип това е GT изпълнението, което е с оборотомер, раздувки на калниците и още доста благинки.
Избор на Polo 2F
- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: Избор на Polo 2F
Моята е 1.043 куб.см. с оборотомер на таблото ама е от 94'-а година. 45 коня. На мен ми е първата кола. Миналата година правих ремонт на двигателя(гарнитурата на 4-ти цилиндър беше се преебала и ми надуваше налягането на антифриза). И сега харчи извънградско 4,88л/100км. Ако се кара по хубав равен път може сигурно и до 4 да падне
. В София и като ходя до село(на 26км от София е) ми дава среден разход до 6,5л/100км.
Проблема с частите при мен май идва или от некачествени части или от не много кадърен монтаж или в комбинация от двете...
Но ако си гледаш добре колата и тя ще те слуша.

Проблема с частите при мен май идва или от некачествени части или от не много кадърен монтаж или в комбинация от двете...
Но ако си гледаш добре колата и тя ще те слуша.
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Избор на Polo 2F
Поло 2F няма серво. Предполагам е възможно да се сложи от голф и някой мераклия може да си е играл да го прави. Фабрично няма.
Относно разхода... Мдам... може би разхода при еднолитровката ще ти е малко по-нисък, но не е кой знае каква разликата.
Ходил съм на море с 2Ф 1.0 45 коня, комби и не можах да падна под 6,5 бензин. Колата е тромава, няма душа и НЕ може да изпреварва! Карал съм от Нова Загора до Карнобат зад един тир и след като опитите ми за изпреварване едва не завършиха летално се отказаха от подобни маневри.
Реалната максимална скорост на този автомобил е почти 145 км/ч. Ускорението до тази скорост обаче става с календарче.
Колата е лека (около 800 кг) не е стабилна и извън града си е цяло приключение да се шофира. За градско обаче е приемлива и непретенциозна. Слаба ходова час. Моно инжекцията за мен е по-скоро минус. Лошо отопление на купето (важи за всички 2F).
Моделът се произвежда до 1994-та и ръждички се срещат.
3F или така нареченото GT - Същата работа като предното. Малко вежди, оборотомер, малко мощност и доста повече ядове. Многоточкова инжекция. Компютър. Повече датчици и капризи. По-висок разход с около два литра градско (аз под 10 не съм могъл да го сваля). 75 коня обаче вървят доста по-прилично на това купе. Правил съм му 180 по магистрала с багаж до козирката. Колата обаче пак си остава лека и нестабилна. Същото окачване като на AAU-то. В общи линии разликата е малко пудра и малко коне отгоре.
Вече съм позабравил какви ги натворих с двете полота, но тук има една стара тема за 3F-а ми. Ако ти е интересно прочети я:
viewtopic.php?f=7&t=95597&hilit=%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE&start=0
Относно разхода... Мдам... може би разхода при еднолитровката ще ти е малко по-нисък, но не е кой знае каква разликата.
Ходил съм на море с 2Ф 1.0 45 коня, комби и не можах да падна под 6,5 бензин. Колата е тромава, няма душа и НЕ може да изпреварва! Карал съм от Нова Загора до Карнобат зад един тир и след като опитите ми за изпреварване едва не завършиха летално се отказаха от подобни маневри.
Реалната максимална скорост на този автомобил е почти 145 км/ч. Ускорението до тази скорост обаче става с календарче.
Колата е лека (около 800 кг) не е стабилна и извън града си е цяло приключение да се шофира. За градско обаче е приемлива и непретенциозна. Слаба ходова час. Моно инжекцията за мен е по-скоро минус. Лошо отопление на купето (важи за всички 2F).
Моделът се произвежда до 1994-та и ръждички се срещат.
3F или така нареченото GT - Същата работа като предното. Малко вежди, оборотомер, малко мощност и доста повече ядове. Многоточкова инжекция. Компютър. Повече датчици и капризи. По-висок разход с около два литра градско (аз под 10 не съм могъл да го сваля). 75 коня обаче вървят доста по-прилично на това купе. Правил съм му 180 по магистрала с багаж до козирката. Колата обаче пак си остава лека и нестабилна. Същото окачване като на AAU-то. В общи линии разликата е малко пудра и малко коне отгоре.
Вече съм позабравил какви ги натворих с двете полота, но тук има една стара тема за 3F-а ми. Ако ти е интересно прочети я:
viewtopic.php?f=7&t=95597&hilit=%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE&start=0
Re: Избор на Polo 2F
Разликите са огромни между GT и CL, много са, ето малко от wikipedia:
Колега, RANOPILE - Благодаря за изчерпателният отговор.
CL Extra 155/70R13-Reifen, sunroof, height adjustable driver seat, glazing, 5-speed transmission, otherwise known as CL
GT Extra Sunroof, White Indicators, partially darkened tail lights, roof antenna, radio-ready, sports seats, sports steering wheel, leather gear knob and control cuff, otherwise GT
Fantasy Metallic paint, front grille and door mirrors in body color, glazing, 155/70R13-Reifen, black and silver wheel covers, tachometer, digital clock, center console, glove box door, height adjustable driver's seat, steering wheel, floor mats, interior light contact for passenger side bracket for first aid kit and warning triangle, Magic Black - Interior Design
Fancy Model from France that was initially available only as a coupe. Body-color outside mirrors, grille, rear spoiler, rear handle and partially painted bumpers. Sitzausstatung in "cosmic" design. Everything else corresponded to the " Style "model. Colors were Tornado, Windsor Blue Metallic, Classic green pearl and Brilliant Black metallic.
Genesis Fender flares with bumpers, BBS alloy wheels 5,5 x13 with 175/60R13-Reifen, partially painted bumpers, mirrors and handle bar on the trunk in the body color, white corner lights, fog lights, black and red tail lights, glazing, exclusive paint purple-touch perleffect , sport seats and interior trim in sound design, additional writing "Genesis" in the headrests, printed Tuftingvelour floor mats in the Middle area, sound system Genesis with radio gamma and two three-way speaker system in the front and two two-way speaker systems, rear, and two small subwoofers, electronically amplified roof antenna, 3-spoke sport steering wheel ( at 83 kW - leather) with violet decorative beams and Genesis logo, key ring with the inscription "Genesis" and VW badge, tachometer, digital clock - only as a coupe with 40 -, 55 - and 83-kW motors
Колега, RANOPILE - Благодаря за изчерпателният отговор.
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
Разгледай назад в раздела или използвай търсачката. Пълно е с такива теми, конкретно за този модел!
Моето мнение, сравнително безпроблемна кола, не съм съгласен с по-горното за отоплението, аз лично съм доволен. Ориентирай се към 1.3, било то 55 или 75 коня.
Моето мнение, сравнително безпроблемна кола, не съм съгласен с по-горното за отоплението, аз лично съм доволен. Ориентирай се към 1.3, било то 55 или 75 коня.
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Избор на Polo 2F
Ако наистина толкова си си втълпил да взимаш 2F... и аз бих ти препоръчал GT 75 коня.
Специално за GT трябва да знаеш, че има дебитомер. Често се случва да е прецакан и сравнително трудно се намира втора ръка.
Специално за GT трябва да знаеш, че има дебитомер. Често се случва да е прецакан и сравнително трудно се намира втора ръка.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13554
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
Ина GT и с 1,3 моно ,код AAV.
Екстри : оборотомер, капандура, 5 скорости.Водна помпа се сменя с ангр. ремък.Бързо загрява, харчи малко, за градски условия е идеално.Като се събори задната седалка - много място за товарене/ само дето е висока борда отзад.Лесно за ремонт,няма много електроника, евтини рез. части.
Недостатъци :
-няма серво на волана / то затова е и с щатни велосипедни гуми/.Малко зор с паркирането в тясно място. -избива ръжда и дупки по ламарината под акумулатора.
-избива ръжда и дупки по задния капак точно по долния ръб на стъклото/стъклото е лепено/. Ръждата е от точковите заварки вътре по капака.
- от старост се разпада 1 гумен маркуч круша за отдушника на масленитепари- олива се целия мотор около капака на клапаните . / струва 12лв. , но смяна само на канал или повдигач.
По- нагоре след този маркуч круша има и 1 пластмасов филтър /да не цапа филтъра и др. клапа/ дето и той се разпада на парчета от старост.
- задни спирачни цилиндърчета протичат / но са по 10 лв.
- Вече по морките не се срещат - /за резервни ламарини/
Екстри : оборотомер, капандура, 5 скорости.Водна помпа се сменя с ангр. ремък.Бързо загрява, харчи малко, за градски условия е идеално.Като се събори задната седалка - много място за товарене/ само дето е висока борда отзад.Лесно за ремонт,няма много електроника, евтини рез. части.
Недостатъци :
-няма серво на волана / то затова е и с щатни велосипедни гуми/.Малко зор с паркирането в тясно място. -избива ръжда и дупки по ламарината под акумулатора.
-избива ръжда и дупки по задния капак точно по долния ръб на стъклото/стъклото е лепено/. Ръждата е от точковите заварки вътре по капака.
- от старост се разпада 1 гумен маркуч круша за отдушника на масленитепари- олива се целия мотор около капака на клапаните . / струва 12лв. , но смяна само на канал или повдигач.
По- нагоре след този маркуч круша има и 1 пластмасов филтър /да не цапа филтъра и др. клапа/ дето и той се разпада на парчета от старост.
- задни спирачни цилиндърчета протичат / но са по 10 лв.
- Вече по морките не се срещат - /за резервни ламарини/
Re: Избор на Polo 2F
kris11 написа:Ина GT и с 1,3 моно ,код AAV.
Екстри : оборотомер, капандура, 5 скорости.Водна помпа се сменя с ангр. ремък.Бързо загрява, харчи малко, за градски условия е идеално.Като се събори задната седалка - много място за товарене/ само дето е висока борда отзад.Лесно за ремонт,няма много електроника, евтини рез. части.
Недостатъци :
-няма серво на волана / то затова е и с щатни велосипедни гуми/.Малко зор с паркирането в тясно място. -избива ръжда и дупки по ламарината под акумулатора.
-избива ръжда и дупки по задния капак точно по долния ръб на стъклото/стъклото е лепено/. Ръждата е от точковите заварки вътре по капака.
- от старост се разпада 1 гумен маркуч круша за отдушника на масленитепари- олива се целия мотор около капака на клапаните . / струва 12лв. , но смяна само на канал или повдигач.
По- нагоре след този маркуч круша има и 1 пластмасов филтър /да не цапа филтъра и др. клапа/ дето и той се разпада на парчета от старост.
- задни спирачни цилиндърчета протичат / но са по 10 лв.
- Вече по морките не се срещат - /за резервни ламарини/
Благодаря за полезната информация. Ще гледам да е моно, че пълната инжекция е по-претенциозна, повече джаджи за правене и тнт.
- M.Mitov
- Мнения: 505
- Регистриран на: Пон 22 юни 2009 19:52
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN-2 000
- Местоположение: София,България
Re: Избор на Polo 2F
Виж и тази тема колега:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=333559
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
Към автора - гледам си много скептично настроен към Голф. Няма лошо и аз не ги харесвам особено много, но тия благинки, за които говориш не са точно у тоя модел на Поло. 1.0л. 45к.с. бих взел само и единствено ако съм сигурен, че 95% от пробега му ще го навъртя в градски условия. Благинки не мисля, че е точната дума за тия спартански като оборудване автомобили. Но ако не държиш на "благинки"-те може и без тях, разбира се. Моето мнение е - гледай да е 1.3 мотор без значение карбуратор, моно или мфи. Ще гори литър отгоре в градски условия, но ще е в пъти по-приятен за каране.
По въпроса с картерната вентилация, който е разгледан от Крис11. Драмата с маркучите и масления сепаратор, за който иде реч в поста му, не е чак толкова голяма. Досега не съм ползвал канал или подемник, за да ги демонтирам*. Карам с почти същия като концепция мотор - 1.6 ABU (от групата "наклонени напред" мотори), където нещата са почти 1:1.
*Зимния период ще ти се налага почистването на системата за отвеждане на карт.газове, поради конструктивната й... особеност, така да се каже. Понеже сепараторът е отвън се образува конденз, който смесвайки се с маслените изпарения образува консистенция подобна на майонеза, която може да ти създаде доста проблеми зимно време, ако не си запознат с тая особеност. Има теми по този въпрос във форума.
По въпроса с картерната вентилация, който е разгледан от Крис11. Драмата с маркучите и масления сепаратор, за който иде реч в поста му, не е чак толкова голяма. Досега не съм ползвал канал или подемник, за да ги демонтирам*. Карам с почти същия като концепция мотор - 1.6 ABU (от групата "наклонени напред" мотори), където нещата са почти 1:1.
*Зимния период ще ти се налага почистването на системата за отвеждане на карт.газове, поради конструктивната й... особеност, така да се каже. Понеже сепараторът е отвън се образува конденз, който смесвайки се с маслените изпарения образува консистенция подобна на майонеза, която може да ти създаде доста проблеми зимно време, ако не си запознат с тая особеност. Има теми по този въпрос във форума.

Re: Избор на Polo 2F
M.Mitov написа:Виж и тази тема колега:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=333559
Харесах двигателите:
1.1 AAU бензин 45 коня-моноинжекция
1.3 AAV бензин 55 коня-моноинжекция
Няма значение кой ще намеря, важното колата да е читава. Ако намеря 1.1 в такова състояние:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
И наистина това му е състоянието, няма да се замисля изобщо.
Между другото така като се заглеждам по улиците 1 на 10 е GT, демек не е толкова лош тоя двигател 1.1, колкото го описвате.
И други. Прегледах темата обстойно, някой беше казал:
Карах 1.1 за известо време, разхода не е чак толкова нисък.
аз имам такова поло 1.1 карбуратор 45коня, за 100000км нищо по двигателя не съм сменял,само бензин му сипвам,градско гори 6/100 извънграда 5/100
Колко по-малко трябва да гори?
- M.Mitov
- Мнения: 505
- Регистриран на: Пон 22 юни 2009 19:52
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN-2 000
- Местоположение: София,България
Re: Избор на Polo 2F
Еми да спомена че моя дизел,градско харчи 4 нафта 

Re: Избор на Polo 2F
M.Mitov написа:Еми да спомена че моя дизел,градско харчи 4 нафта
Е ама дизел... нормално. Блазе ти.

- moskovw
- Мнения: 490
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 20:23
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 1.3 NZ
- Местоположение: Долно Рйо
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
мойта я засичах на дълго колко гори --300км.-15литра като се има предвид че сам с 4 скорости
градско ми гори 6,зимата 7 без да я жаля(не съм я засичал колко гори ако я галя)
двигателят ми е 1.3нз с 4скорости,за 4 години(160 000)съм сменил една гарнитура на капака на клапаните,водна помпа,палец с капачка,кормилна рейка и консумативи ама те си вървят
ако попаднеш на гледана кола ще останеш доволен от полото
апък с малко пари вътре става доста удобна
градско ми гори 6,зимата 7 без да я жаля(не съм я засичал колко гори ако я галя)
двигателят ми е 1.3нз с 4скорости,за 4 години(160 000)съм сменил една гарнитура на капака на клапаните,водна помпа,палец с капачка,кормилна рейка и консумативи ама те си вървят
ако попаднеш на гледана кола ще останеш доволен от полото
апък с малко пари вътре става доста удобна
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Избор на Polo 2F
Разходът на гориво при VW не им е силната страна. Ако търсиш икономичност, огледай Опел и Рено, ама там има други кусури.
Зимно време карбураторното Поло и моноинжекцията си погорват в градско доста добре. Приказките за разход ги възприемай като вицове от рибарски форум.
Зимно време карбураторното Поло и моноинжекцията си погорват в градско доста добре. Приказките за разход ги възприемай като вицове от рибарски форум.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта