


FELIPE написа:Аз карах горе-долу десетина дни със ограничен софтуерно EGR ,без да е затапван,вчера го включих софтуeрно пак ,за проба,не знам при вас как е,но при мен колата чувствително работи и върви по-добре с работещ EGR,имам чувство,че и разхода ми се повиши,та моя си го оставям работещ, въпреки,че не ми пука за екологията.
но при мен колата чувствително работи и върви по-добре с работещ EGR
лошото е, че много цапа особено при стар мотор, маслените пари като се смесят с изгорели газове и .... задънва яко тръбите на колектора.
juve написа:ами аз ЕГР не признавам. Още повече че видах лично какво беше направил смукателя - пепел ама не от розиЗатова, ако не ми бърка в джоба - вън!Аз ли да пазя екологията, с моя 1.9 двигател ...а американците ще ми карат хамъри и други 6 литрови двигатели и ще ми се перкат... Та аз лично НЕ бих го включил ЕГР - само насила... на моя за сигурност не съм с пластина, а съм му изтръгнал цялата тръба към изпускателя - нека цапа ако може
![]()
relaxxx написа:juve написа:ами аз ЕГР не признавам. Още повече че видах лично какво беше направил смукателя - пепел ама не от розиЗатова, ако не ми бърка в джоба - вън!Аз ли да пазя екологията, с моя 1.9 двигател ...а американците ще ми карат хамъри и други 6 литрови двигатели и ще ми се перкат... Та аз лично НЕ бих го включил ЕГР - само насила... на моя за сигурност не съм с пластина, а съм му изтръгнал цялата тръба към изпускателя - нека цапа ако може
![]()
juve ти си по голем бате от немски инжинер... как ги разбираш ЕГР-ите самооо... освен това твойта печка кат земе да чади,вервай, че цапаш повече от 6 литров безнин.
Ако ти е наред колата нищо няма да ти цапа.. ама грам и ще ти върви по добре.. моя що не цапа? Земи си прегледай машината. Има много писано за ЕГРа и защо трябва да го има.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, kukata_pasat и 94 госта