


1.8Т N75
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
1.8Т N75
Здравейте, имам питане, възможно ли е заради н75 клапана да ми спулва по-късно турбото? Например вместо на 3000 да имам full boost, аз на 3000 имам 1 бар, а на 4000 full. Турбото е k04-20. Казват ми, че трябва още от 3000 да имам пълен буст.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8Т N75
Аз като ти гледам графиката от гаража имап максимален въртящ момент при 3100 оборота, така че по-добре виж дали буст метъра ти показва вярно.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8Т N75
Показва, колата тръгва повече точно след 4000 

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8Т N75
Да де, ама тя тръгва защото мощността е произведение на въртящия момент и оборотите и съответно около 4000 оборота турбината не е издъхнала и все още прави хубав момент а пък оборотите се катерят и затова я усещаш да върви повече.
Според мен за да имаш максимален момент около 3000 оборота, там ти е и фул буст.
Мене ако питаш говори с Венци все пак той може най-добре да ти отговори
Като ти гледам графиката всичко е точно както трябва за К04, много момента около 3000 оборота и го държи до към 5500 и от там момента слиза надолу.
Аз съм с K03S и съм 320NM (пак на Венци на диното но при 43 градуса температура в халето) демек почти колкото теб, само че момента ми пада по-рано в оборотния диапазон още около 5000 об/мин и съответно съм 30-40 коня по-малко от тебе.
Според мен за да имаш максимален момент около 3000 оборота, там ти е и фул буст.
Мене ако питаш говори с Венци все пак той може най-добре да ти отговори

Като ти гледам графиката всичко е точно както трябва за К04, много момента около 3000 оборота и го държи до към 5500 и от там момента слиза надолу.
Аз съм с K03S и съм 320NM (пак на Венци на диното но при 43 градуса температура в халето) демек почти колкото теб, само че момента ми пада по-рано в оборотния диапазон още около 5000 об/мин и съответно съм 30-40 коня по-малко от тебе.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8Т N75
Добре, логични обяснения, но как бустметъра ми след 4000 показва вярно, а преди това грешно 

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8Т N75
За буст метъра не знам, просто разсъждавам върху графиката ти и поведението на колата което описваш.
Пусни едно време на Сливен че съм любопитен, аз дадох 14.8 там миналата година.
Пусни едно време на Сливен че съм любопитен, аз дадох 14.8 там миналата година.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8Т N75
Аз дадох 15.1 със к03 ката май месец, ся ще видим 

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8Т N75
15.1 е доста добре, аз с предишната ми кола Голф МК4 1.8Т AGU само с чип и downpipe на 63мм, имам 15.3 на пистата в Сепарева Баня на апаратура на БФДР.
Последна промяна от MK4 на Пет 21 сеп 2012 19:08, променено общо 1 път.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8Т N75
Аз със пайп 76", генерация 63", ремап от Маднес и интейк самоделка 
това на Сливен на техниката на БФДР

това на Сливен на техниката на БФДР
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: 1.8Т N75
Ако все пак нещо те смущава, може да пробваш с друг N75. Отговорът на въпросът ти от първото мнение според мене е ДА, защото Н75 контролира wastegate-a, съответно ако не работи като хората няма да ти спуулва турбото когато трябва. Виж го на output test-овете дали щрака хубаво, а ако има как да намериш друг клапан, пробрай и с него
Макар че, както е казал и колегата над мене, най-вероятно нищо ѝ няма на колата

Макар че, както е казал и колегата над мене, най-вероятно нищо ѝ няма на колата

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: 1.8Т N75
icefire написа: защото Н75 контролира wastegate-a, съответно ако не работи като хората няма да ти спуулва турбото когато трябва
Вярно ,че той контролира гейта ,ама реално само изпълнява нарежданията на компа които са двоични (отворено/затворено).Би трябвало ако е прецакан да е така във всички обороти.
На коя предавка мериш - щото втора е доста късичка и обикновенно докато смогне компа да даде сигнал ,Н75 да щракне ,актуатора да задейства, турбината да се развърти и те оборотите свършили

- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: 1.8Т N75
Също така може да погледнеш дали самият актуатор е наред.. дали отваря и затваря плътно или седи хлабав и с луфтове.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8Т N75
На всики предавки, вероятно е лагава заради пътищата, доста широки за турбото и голям кулер, но пък се оказа, че върви добре
Вчера на Сливен няколко пъти 13.8

Вчера на Сливен няколко пъти 13.8

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8Т N75
С каква терминална?
Времето е супер за К04-ка
Времето е супер за К04-ка

- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8Т N75
Не погледнах, но със стандартен размер гуми финиширах на 4-та, не успявах да мина на 3-та, като на 3-та минавам 170 
т.е. по всяка вероятност над 170+

т.е. по всяка вероятност над 170+
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта