
Ето и как се сдобих с него, бях се насочил към хонда сивик 5ген, и почти бях събрал парите и щях да пътувам до София, за оглед на 2 такива хонди. Ако не се бъркам на 27.12.10 ми звънна телефона и един познат ми каза, че негов приятел има голф 2 за продаване г/д за без пари. Ходенето до София се отложи и на 30.12.10 отидох да видя голфа, още преди да съм огледал си казах тва е колата. За млад шофьор като мен и за първа кола е перфектна.
Ето една снимка когато бях да я гледам

Мотора е 1.8-90 магарета на газ, карбуратор pierburg 2e2, на външен вид запазен, без никакви екстри , без сериозни удари, малко ръждичка тук там, изтърбушена шоф. седалка, с джанти 15" от сеат ибиза с гуми 205/60



Два дни по късно си купих CD JVC понеже си нямаше, отзад беше с колони pionner, отпред с някви измислени, като цяло нищо сериозно, но ме устройваше.




Тук се вижда ръждата по задницата, грозното гърне и изолирбанда на багажника под който имаше дупка

Беше наложително 3-та врата да се смени, почнах пак да прегледжам обявите и си харесах една от колегата GAZARA заедно с прозореца, механизма за чистачката и оригиналния спойлер/сенник, разбрахме се за място и час, да я видя. Вратата беше без точица ръжда и без забележки, освен по боята, но така или иначе ще се боядисва. Изтърка се старата боя, понеже не ми се занимаваше с бояджии реших да я пръскам със спрей (голяма грешка), оправих вратата, монтирахме я на колата и оправихме кабелите който се бяха прекъснали в гофрето и вече имах осветление на номера . Но реших да продължа с да се заигравам със спрея



След това последва един стикер... но не форумен


И .. първия VW събор за мен и колата, който беше на писта Дракон
