За съжаление безинтересно състезание. И стига с това как Ферари давали отборните заповеди най-явно и не било хич гот, пък виждаш ли Ред Бул са най-фините и изтънчени аристократи. Писал съм го, ще го напиша пак - нормално е да има такива заповеди. Явно, скрито, еди кой си е по-бърз, огледай се в дясно - все тая. Ако ще и да му кажат не изпреварвай Алонсо или пусни Фетел - решение на собственика на отбора е как да се класират пилотите му, защото ... им плаща заплатите и целия мурафет.
И нека по-добрия победи.
Формула 1, Сезон 2012
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Формула 1, Сезон 2012
вече имаме нова отборнa заповед този път не буквално казанa, но перефразирано звучи: Fernando is slower than you
стандартната Fernando is faster than you не беше актуална днес.
всички без Ред Бул и Ферари бяха пълен дроП. да речем, че и Кимиту взе максимума от колицата си. Макларън няма да ги коментираме - толкова могат. Напоследък само технически драми и липса на малшанс, както обичат да казват БГ футболистите. Луиз наистина не му върви с анти-рол бара хахахахах. не пак а отново
Лиузчо почва да свиква последните 2 старта с адреналина от борбата за последните точки. Ще си спомня с умиление победите...
и новината на деня - МАСА във Ферари през 2013г. Доменикали почти го каза този път, но вече е въпрос на дни...Като, че ли няма изненадани... Новината ще бъде потвърдена скоро на 100%.
все повече се съгласявам с думите на Мартин Брандъл, че в момента няма кой друг да се справи по-добре от него във Ферари...Перез мерез да си ги възпитават от малки и да се надяват на точици...ако се окаже, че става ще си го приберем у дома
в момента е просто експеримент на Макларън, които изпуснаха питомното и ще гонят дивото...
Както се изрази колегата Барбуков - без изнади този път. Закономерна победа на Ред Бул...
и не на последно място - Грожан и Перез финишираха състезанието!!! двамата заедно без тоталка хахахахаха.



всички без Ред Бул и Ферари бяха пълен дроП. да речем, че и Кимиту взе максимума от колицата си. Макларън няма да ги коментираме - толкова могат. Напоследък само технически драми и липса на малшанс, както обичат да казват БГ футболистите. Луиз наистина не му върви с анти-рол бара хахахахах. не пак а отново

и новината на деня - МАСА във Ферари през 2013г. Доменикали почти го каза този път, но вече е въпрос на дни...Като, че ли няма изненадани... Новината ще бъде потвърдена скоро на 100%.
все повече се съгласявам с думите на Мартин Брандъл, че в момента няма кой друг да се справи по-добре от него във Ферари...Перез мерез да си ги възпитават от малки и да се надяват на точици...ако се окаже, че става ще си го приберем у дома

Както се изрази колегата Барбуков - без изнади този път. Закономерна победа на Ред Бул...
и не на последно място - Грожан и Перез финишираха състезанието!!! двамата заедно без тоталка хахахахаха.
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2012
dobrin написа:За съжаление безинтересно състезание. И стига с това как Ферари давали отборните заповеди най-явно и не било хич гот, пък виждаш ли Ред Бул са най-фините и изтънчени аристократи. Писал съм го, ще го напиша пак - нормално е да има такива заповеди. Явно, скрито, еди кой си е по-бърз, огледай се в дясно - все тая. Ако ще и да му кажат не изпреварвай Алонсо или пусни Фетел - решение на собственика на отбора е как да се класират пилотите му, защото ... им плаща заплатите и целия мурафет.
И нека по-добрия победи.



- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2012
След ГП на Сингапур се изписа в Туитър, че през лятната ваканция РБ са направили страшно много подобрения. Преработени са били 14 ключови аеродинамични елемента. Също така е имало нови решения по отношение на задното окачване. ГП на Белгия и Италия са били предимно тестови (тъй като високата скорост на двете трасета позволява събиране на максимално точна информация относно аеродинамиката и оформянето на въздушните потоци) и идеята на отбора е била да съберат максимално много точки. Рискували са да напаснат всичко и да накарат всеки един компонент да работи с останалите. Явно са успели и това се вижда от третата поредна победа.
Спомням си преди месец коментар на Тед Кравиц, който гласеше нещо от сорта: "Новата кола е скицирана, но не е започната. Ако всички нововъведения проработят и болида изпитва трудност ДА НЕ печели състезания, то RB9 ще бъде еволюция на 8-ма версия. Ако обаче сезона се окаже провал, ще се гради нова кола."
За момента смятам, че Нюи има предимство от месец и половина пред всички други, решили да започнат с нов проект. Колата работи добре. Уцелиха посоката на развитие и могат да я направят още по-бърза. На зимните тестове ще излязат с нещо, което им е познато и просто трябва да се доразвие. Всичко това при условие, че спечелят още състезания. Миналият сезон най-бързият болид загуби квалификацията тук, загубиха състезанието в Япония. Тази година ги спечелиха. Нямам какво да кажа по отношение на силите към този момент. Всеки може да си направи изводите.
Относно ГП на Корея: Скука. Абсолютна скука. Разочарован съм от Грожан. Доста пасивен. Кобаяши напомни за себе си. Хамилтън събра малко тревичка... С това ще запомня състезанието. Очуди ме само поредното силно каране на Маса. Мисля, че можеше да се бори дори с Марк. Имаше потенциала. Колата му бе по-добра от на Алонсо. Също така си мисля, че Уебър бе по-бърз от Себ и умишлено му остави комфортна разлика.
Постоянното тийм-радио с Фетел за блистеринга на предна дясна гума ми се струваше, че бе за да го накрат да не прави глупави и ненужни в тази фаза на шампионата НБО. Всички имаха проблем, но доста преувеличиха с това, колко е опасно. Както и да е, те си знаят. Важното е, че целта на отбора бе постигната: двойна победа и Себ на най-високото стъпало. Перфектното състезание за тима.
Спомням си преди месец коментар на Тед Кравиц, който гласеше нещо от сорта: "Новата кола е скицирана, но не е започната. Ако всички нововъведения проработят и болида изпитва трудност ДА НЕ печели състезания, то RB9 ще бъде еволюция на 8-ма версия. Ако обаче сезона се окаже провал, ще се гради нова кола."
За момента смятам, че Нюи има предимство от месец и половина пред всички други, решили да започнат с нов проект. Колата работи добре. Уцелиха посоката на развитие и могат да я направят още по-бърза. На зимните тестове ще излязат с нещо, което им е познато и просто трябва да се доразвие. Всичко това при условие, че спечелят още състезания. Миналият сезон най-бързият болид загуби квалификацията тук, загубиха състезанието в Япония. Тази година ги спечелиха. Нямам какво да кажа по отношение на силите към този момент. Всеки може да си направи изводите.
Относно ГП на Корея: Скука. Абсолютна скука. Разочарован съм от Грожан. Доста пасивен. Кобаяши напомни за себе си. Хамилтън събра малко тревичка... С това ще запомня състезанието. Очуди ме само поредното силно каране на Маса. Мисля, че можеше да се бори дори с Марк. Имаше потенциала. Колата му бе по-добра от на Алонсо. Също така си мисля, че Уебър бе по-бърз от Себ и умишлено му остави комфортна разлика.
Постоянното тийм-радио с Фетел за блистеринга на предна дясна гума ми се струваше, че бе за да го накрат да не прави глупави и ненужни в тази фаза на шампионата НБО. Всички имаха проблем, но доста преувеличиха с това, колко е опасно. Както и да е, те си знаят. Важното е, че целта на отбора бе постигната: двойна победа и Себ на най-високото стъпало. Перфектното състезание за тима.
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2012
Не беше скука. Добро състезание се получи. Ред Бул над всички, Ферари успяха да вземат максимума, което на този етап е важно за тях.
За мен това непрестанно тийм радио беше пълен цирк. Първя стоп не Фетел беше в 15-тата обиколка с най-меките гуми. Сложи по-твърдия комплект и влезе в 35-тата с настъпване и увеличаване на преднината без никакви драми и глупости с гумите...айде стига не гледаме формула 1 от днес сутринта.
Макларън - зле. Мерцедес още по-зле...нещо Рос Браун се е изчерпал откъм идеи и колата е толкова зле...Ферари 1996 беше доста по-добра кола като представяне от тоя кошник в момента.
За мен това непрестанно тийм радио беше пълен цирк. Първя стоп не Фетел беше в 15-тата обиколка с най-меките гуми. Сложи по-твърдия комплект и влезе в 35-тата с настъпване и увеличаване на преднината без никакви драми и глупости с гумите...айде стига не гледаме формула 1 от днес сутринта.
Макларън - зле. Мерцедес още по-зле...нещо Рос Браун се е изчерпал откъм идеи и колата е толкова зле...Ферари 1996 беше доста по-добра кола като представяне от тоя кошник в момента.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2012
Стенли, не знам защо изгубих желание да коментирам МакЛарън и Мерцедес. Преди няколко старта надеждата ми беше някой Мак да спре Алонсо по пътя към третата му титла. Нашите ги бях отписал. Но такъв голям отбор просто няма право, няма право така да зацикли с развитието на болида. Не съм крил, че Мак са ми на сърце от годината, в която взеха Райконен. Винаги са привличали готини пилоти (като изключим грешката за сезон 2007). Не може през 2009-та да започнеш от дъното, да се бориш няколко състезания за достигане на 12-13 място в състезанието и в края на сезона да печелиш (голямо израстване), а сезон, който стартираш като фаворит и с победа да го изпуснеш така. Не е нормално за Макларън. Какво толкова се е променило за 3 години? Толкова ли са изчерпани всички, че не могат да си запазят преднината и дори изостанаха???
Мерцедес за мен са най-голямата издънка и просто не искам да коментирам.
Мерцедес за мен са най-голямата издънка и просто не искам да коментирам.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2012
Най-накрая да прочета едно умно нещо, казано от Хелмут Марко
Жив да не бях!

- Защо Ферари не го пуснаха пред Алонсо, за да изнерви Уебър? Дори Маса да не успееше да изпревари Уебър, щеше лесно да върне мястото на Алонсо – коментира той.
Жив да не бях!
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2012
Кръщават бордюр на Маса в Индия
Организаторите на Гран при на Индия кръстиха бордюр на Фелипе Маса. Решението е повлияно от честите сблъсъци на бразилеца с тази конкретна част от пистата Буд Интернешънъл. Миналата година пилотът на Ферари счупи два пъти предното си окачване точно на едно и също място.
Бордюрът е в началото на бързия десен шикан под №8 в конфигурацията. Миналата година Ферари-то счупи предно окачване точно там. В състезанието Маса строши пак окачване, но този път отляво.
За предстоящото състезание в Индия на 26-28 октомври, бордюрите на завои 6, 7, 8 и 9 са променени, а височината на всички бордюри е изравнена на 25 мм. Последното е по изискване на международната мотоциклетна федерация ФИМ, тъй като от Буд имат желание да организират и надпревари с мотори.
- Добавихме нови бордюри, които да възпират повече състезателите – заяви говорител на пистата пред The Times of India. – Миналата година имаше повдигнати въпроси от Ферари, но счупеното окачване на Маса нямаше нищо общо с бордюрите – бе категоричен той.

Организаторите на Гран при на Индия кръстиха бордюр на Фелипе Маса. Решението е повлияно от честите сблъсъци на бразилеца с тази конкретна част от пистата Буд Интернешънъл. Миналата година пилотът на Ферари счупи два пъти предното си окачване точно на едно и също място.
Бордюрът е в началото на бързия десен шикан под №8 в конфигурацията. Миналата година Ферари-то счупи предно окачване точно там. В състезанието Маса строши пак окачване, но този път отляво.
За предстоящото състезание в Индия на 26-28 октомври, бордюрите на завои 6, 7, 8 и 9 са променени, а височината на всички бордюри е изравнена на 25 мм. Последното е по изискване на международната мотоциклетна федерация ФИМ, тъй като от Буд имат желание да организират и надпревари с мотори.
- Добавихме нови бордюри, които да възпират повече състезателите – заяви говорител на пистата пред The Times of India. – Миналата година имаше повдигнати въпроси от Ферари, но счупеното окачване на Маса нямаше нищо общо с бордюрите – бе категоричен той.



- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2012
Една организация за Абу Даби можем ли да направим?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2012
Barboukov написа:Една организация за Абу Даби можем ли да направим?
Може, ще запазя кафето. Филм + мисля че пускаха миналия път.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2012
Мдам...
4 Ноември!
Аз + 1
4 Ноември!
Аз + 1
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта