Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации
Колеги, помагайте, че ще засиля Пасата у някой река вече... B3, 2E, 1991 набор. Всичко започна след слагане на бензин за 15 лв. от кофти бензиностанция. Знаех че там е кофти горивото, но заредих за да мога да стигна до следващата. Та от тогава не ще да гасне. Не го прави постоянно но като почне може да го направи 10 пъти подред. Без значение студена или загряла. Кара се само на бензин. Изчетох всички теми, направих всичко, което е дадено като идеи. Кофти горивото отдавна е изразходено, сигурно над 500 литра заредих вече, но проблема си продължава. Измерено е налягането от помпата 2,9 бара е, центровката е гледана със стробоскоп - точна е. Няма прескочил зъб на ангренаж, всичко е на белези. Слагах добавки за прочистване на инжекциона, за сега ефект няма. Смених свещите - същата работа. Заедно с това се появи и угасване понякога при спиране, след освобождаване от скорост преди спиране. Стъпковия мотор иначе си работи, при студен старт държи обороти и т.н. Колата си върви перфектно иначе, няма завишен разход на гориво. Всичко което се сещам и е писано по теми е проверено. Давайте съвети, че в чудо се видях...
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Неразрешими детонации B3 2E
Пробва ли да изолираш канистъра?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Неразрешими детонации B3 2E
DJ_TOLYO написа: Измерено е налягането от помпата 2,9 бара е, центровката е гледана със стробоскоп - точна е....
Тольо, дай малко повечко инфо как точно си извършил тези 2 процедури.
Колкото по-подробно - толкова по-добре.
Иначе детонации (по-точно самозапалване), както ти си го описал могат да дойдат главно от 2 неща: прегряване или тлеещ нагар.
Прегряването е ясно - там много често причините са центровка и/или лошо смазване.
Тлеещия нагар (и нагара като цяло) се оправя като напоиш кончетата с водичка

Ето как: viewtopic.php?f=11&t=7003&start=0&hilit=%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%2A
(това, последното, обаче, го остави за... за последно

- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Неразрешими детонации B3 2E
radotom написа:Тольо, дай малко повечко инфо как точно си извършил тези 2 процедури.
Колкото по-подробно - толкова по-добре.
Налягането е измерено с манометър, който закачихме на маркуча на петата дюза в сервиз и при запален студен двигател показа точно 2,9 бара. Центровката е прегледана със стробоскоп, след вкарване в авариен режим при разкачане на синия температурен датчик на тройника при 2250 оборота (посочени в аутодата). Излиза около 6 градуса предварение. Центровка не допускам да е объркана, защото колата върви повече от прилично (потвърдено от много хора, чиито собствени коли са с повече коне...



Май остава да "поизмия" нагара само...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Неразрешими детонации B3 2E
Въпреки всичко, има ли шанс да е останала водичка в резервоара от скапаното гориво което си сипал!?
Аз бих източил през маркуча със самата помпа каквото е останало в резервоара до дупка. В шишето като оставиш да се утаи ще се проличи има ли вода в горивото, тя ще се отдели на дъното.
Аз бих източил през маркуча със самата помпа каквото е останало в резервоара до дупка. В шишето като оставиш да се утаи ще се проличи има ли вода в горивото, тя ще се отдели на дъното.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Неразрешими детонации B3 2E
Калине, ако е останала вода няма да има описаните детонации, а просто ще прекъсва (и гасне на празен ход, да)
Много по-лесно се оправя с 1/4л спирт в резервоара, не е необходимо да се точи.
Относно налягането в горивната рейка - хубаво сте го замерили, но това налягане трябва да е или при загасен мотор (само на контакт), или при обороти над 2 750-3 000. Т.е. когато в смукателния колектор няма вакуум.
При запален мотор на празен ход налягането трябва да спада до 2.5 бара.
Провери си вакуумните маркучлета да не се е измъкнало или пробило някое, включително и този за климатика (не помня имаше ли такъв ти).
При всички случаи леко завишеното налягане не би трябвало да се отрази по този начин на мотора.
Много по-лесно се оправя с 1/4л спирт в резервоара, не е необходимо да се точи.

Относно налягането в горивната рейка - хубаво сте го замерили, но това налягане трябва да е или при загасен мотор (само на контакт), или при обороти над 2 750-3 000. Т.е. когато в смукателния колектор няма вакуум.
При запален мотор на празен ход налягането трябва да спада до 2.5 бара.
Провери си вакуумните маркучлета да не се е измъкнало или пробило някое, включително и този за климатика (не помня имаше ли такъв ти).
При всички случаи леко завишеното налягане не би трябвало да се отрази по този начин на мотора.
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Неразрешими детонации B3 2E
Май ще го водя на водопой... 

- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Неразрешими детонации B3 2E
Когато не гасне при връщане на ключа и продължава да работи нормално може проблема да е ел.-извади буксата на бобината за проба.
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Неразрешими детонации B3 2E
van4ooo написа:Когато не гасне при връщане на ключа и продължава да работи нормално може проблема да е ел.-извади буксата на бобината за проба.
Е как проблема да е ел - нали тоци НЕМА при изключен контакт?
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Неразрешими детонации B3 2E
Клемореда може да прави проблеми.
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Неразрешими детонации B3 2E
Табло, оборотомер и всичко ми угасва като махна контакта, а детонациите продължават. Да пробвам ли с друг клеморед временно докато видя дали и там ще го прави?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Неразрешими детонации B3 2E
Iezekil написа:Пробва ли да изолираш канистъра?
Да изчакам ли още една страница мнения преди да пробваш таи манипулация?
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Неразрешими детонации B3 2E
Iezekil написа:Iezekil написа:Пробва ли да изолираш канистъра?
Да изчакам ли още една страница мнения преди да пробваш таи манипулация?
Пробвах го още преди да пусна темата. За това писах че съм пробвал всички идеи от форума.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Неразрешими детонации B3 2E
остава да провериш knock sensor-а, за него излиза код за грешка при сканиране. четох какво си проверил/правил.....аз също оглупявам. 

- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Неразрешими детонации B3 2E
bobocamaro написа:остава да провериш knock sensor-а, за него излиза код за грешка при сканиране. четох какво си проверил/правил.....аз също оглупявам.
Това как се прави? Доколкото знам 2Е няма диагностика...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта