Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
wishsalor
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
Автомобил: Passat B5 variant x2
Двигател: AFN 97-98
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот wishsalor » Чет 18 окт 2012 14:04


Момчета, интересуваше ме, кое НЕ БИВА да се мокри, в частност неща, които може и да не познавам, тъй като колата е при мен едва от месец и нещо. Акумулаторът ми не е никак обикновен, и няма тапи или сярна киселина която да тече от него. Той е сух, чисто нов, в калъф, и не се нуждае от чистка, тъй като не се цапа. По тоците отечки нямам. Искам да измия двг защото, предишния собственик е бил далеч над тези неща, а също така смятам и да купувам или да си правя кора за под ДВГ, което ще осмисли чистенето. За колегата който ме подсеща че трябва оточен канал за водите-освен това същите се и събират и преработват-или поне така пише в разпоредбата в закона. Не че не знам, или пък не мога, но просто се интересувам, винаги има неща, които практиката показва по-добре от теорията. И със найлон и тиксо става, стига найлонът да е твърд, и тиксото добро-тествано е!
ПС: Кирил България-извинете ме колега но да не сте от Царево???




Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот DimitarBT » Чет 18 окт 2012 16:48


нещо в много подробности изпадате.Има много противоречиви мнения за миенето на двигателя.Аз лично не го мия,или ако го мия е с проста водна струя.Не с водоструйки,пароструйки,пясъкоструйки и други чудеса на технологичния ни век.Колегите ти написаха най-важното,което трябва да знаеш,ако решиш да миеш двигателя.А и по принцип двигател семие по 2 причини.Първата е с търговска цел.Втората е за да локализираш по-лесно течове.Реално и технологично погледнато,двигателя няма нужда да се мие.


kiril_bulgaria
Мнения: 594
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево / Бургас

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот kiril_bulgaria » Чет 18 окт 2012 20:17


Да, от Царево съм. И се познаваме.
:beer

Моля те, недей да миеш двигателя.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13411
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 18 окт 2012 22:06


Здравей,колега!Моя мотор съм го измивал три пъти досега.Проблеми нямам,стига тоя,който мие да знае какво върши.Първия път нищо не завивах-загрял мотор и се пръска със Мафразол-страхотен е,а как сваля котлен камък от банята!Аз седя в купето и я държа на 2000 оборота.Никви ядове.Другите измивания-пак като първия път,само,че със завити със найлонови пликове бобина и капачка на делко.Паля и тръгвам,без прекъсвания и други проблеми,но тоя,който мие трябва да си знае работата!


Потребителски аватар
Asko VW
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
Автомобил: VW Passat-B6 Variant
Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
Местоположение: Sofia

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот Asko VW » Пет 19 окт 2012 11:07


Не знам какво имате против миенето на двигателя, аз всяка пролет (началото на лятото) си мия двигателя.
На Кадета завивах акумулатора и делкото, сега на пасата акумулатора и едно друго нещо, което не знам какво е, но прилича на уязвим ел. възел, та го завивам профилактично. После една пароструйка и светва. До сега никакви проблеми (кадета седем години така).


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот kris11 » Пет 19 окт 2012 11:16


wishsalor написа: а също така смятам и да купувам или да си правя кора за под ДВГ, което ще осмисли чистенето.

Aко си мислиш, че двигателя ще остане чист жестоко се лъжеш. Толккова много прах има по пътищата и в градовете. Първия силен вятър и двигателя ще е целия в прах пак.


Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот GuLiVeR » Пет 19 окт 2012 23:25


facepalm :banghead: :bowdown :drinking:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот zfa159 » Съб 20 окт 2012 9:56


Аз си заливам мотора без да завивам каквото и да е.Общо взето не е добре да е загрял на работна температура и да го залееш със студена вода,защото рязко го охлаждаш и то неравномерно.Най-добрия вариант според мен е двигателя да е загрян на 50-тина градуса,когато го миеш.Изплакваш с вода,после наръсваш с препарат.После чакаш някакво време (за Меглио се чака около половин час,за другите не знам) и после обилно с много вода.Аз ползвам проста водоструйка на 110 бара (керхер някакъв). За завиването на разни модули - никога нищо не съм завивал,няма и за какво.Повечето неща са си херметични и Ханс ги е мислил да не може да влиза вода.Ако го оставиш после да си изсъхне,няма никакъв проблем,защото влагата си се изпарява.Единственото място,където може да остане е вътре по капачката на делкото,но дори да си го завил,пак кондензира заради разликата в температурите на мотора и на водата,с която миеш.Съответно сваляш капачката,избърсваш я,оставяш я малко да поседи отворена,слагаш си я и си караш.
Ако ги има изолаторите на кабелите на свещите и на капачката,те също задръжат влага,ама и по принцип много пречат и най-добре ги махни изобщо от колата си...
:beer


Потребителски аватар
speedermarto
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 юни 2012 12:06
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: ALH
Местоположение: София
Контакти:

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот speedermarto » Нед 18 ное 2012 20:12


Аз от личен опит с предишен автомобил знам, че топъл мотор не се мие. Не заради температурното разширение, а заради конденза по разни букси и изобщо къде има контакт... Моя не беше мит май никога. RP ми е мотора, студен с 1 шише Меглио и водоструйка стана като нов. Свалих Ламбда контрола на газовата, буксите завих с найлон и ластици. Завих и делкото и откачих минуса на акумулатора. Измих двигателя, оставих го 1-2 часа да изсъхне, запалих и проблеми никакви.
Поздрави!

п.с. С предния автомобил имах проблем с конденза. Мих го топъл и половината букси не даваха контакт после от конденз в тях. Откачах, пръсках с контактен спрей и всичко се оправи.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта