



Припасване на клапани



И още една, за жалост нямам повече нейни снимки.

За прорезите ще цитирам един колега:
По-добро изгаряне, можеш да караш с по-ниско октаново число, на по- голяма степен, по-стабилна работа на празен ход ~500об.
Ето описание от темата на miro_hack
Целта на технологията е при скуишването да се инжектира прясна работна смес в зоната на горене, по време на самото горене.Това турбилизира сместа много силно и значително повишава енергията на взрива.ДВГ става много стабилен на празен ход и значително по-силен в средните обороти, като започва да дърпа доста още от ниските.Главните цели на технологията - екологичност (намалява емисиите) и икономичност (намалява разхода с до 20%) .С помощта на тази технология е практикувано от любители степен на сгъстяване 11:1 при работа с бензин с октан 87 без никакви детонации.Също така се позволява и използването на доста по-бедни смеси на празен ход и в средните.Прорезите насочват струи горивна смес изстреляни от напора при скуишването (между челото на буталото и скуиш банда) в края на компресионния такт.Сместа си е вече там.
http://jeremiahsviolins.com/grooves.htm
http://www.youtube.com/watch?v=5YbcOhiwmkE
_________________
http://www.somender-singh.com/