КОЛАТА НЕ ОТЛЕПЯ ДА ТРЪГНЕ??!
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
КОЛАТА НЕ ОТЛЕПЯ ДА ТРЪГНЕ??!
Днес бях в спряло положение завиваики на ляво когато включих на първа колата просто не тръгна.. съединителят си е нормален предавките си влизат колата не отлепя да помръдне?? най интересното е че и километражът работи някой ако има документация или знае нещо по въпроса моля да сподели. Автомобила е Jetta 2
Последна промяна от Tinko на Чет 09 ное 2006 1:07, променено общо 1 път.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
От 5 часа се опитвам да измъкна съединителят скорости и диференциал щото са на едно, изпадна една прожина зад карето и пулоската се извади от диференцияла след което изтече всичкото масло... Утре ще продължа с човек който разбира дано просто само е излязло... ако някой знае лесен варянт за сваляне на това чудо да сподели.. в момента сам одвил всичко няма как да я извартя за да излезне защото ми упира в калника и вобще кофти работа.....
Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да го сподели...
Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да го сподели...

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами тръгнал сам да свалям всичко така че ще видя как е нзн дали е зегерка не ги разбирам много седи на полуоската къса е и е плоска.... утре ако разглобя всичко ще ти кажа как седят точно нещата да си знаеш но дано не ти се наложи че е много кофти работа... аз попринцип ще сменям доста от нещата там съединител лагери и т нт да не ми се налага скоро да го отварям това пак..... майстора каза че ми е задрал балансиьора някаде си и оттам ако сам я натиснал повече от това е излязло малко и после савсем е откачило ... попринцип преди месец и нещо сменях вътрешно каре предишното при ускорение биеше доста колата не вървеше и най вероятно е разбило туи онуи и в диференциала но основната причина е този балансиор за който доста хора ми казаха да го махна..... незнам каква му е ролята последния път ми се разхождаше по пулоската ту нагоре ту на долу.... сега парите за зимни гуми отидоха за ремонт
лоша работа..




- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
За да извадиш скоростната кутия трябва да освободиш двигателя от предния тампон.Подпираш го с крик и след като свалиш тампона ( махаш го изцяло ) започваш внимателно да спускаш двигатяля надолу.Ще дойде положение в което кутията ще може да излезе.От към двигателя има ламаринки, които закриват маховика.Махни ги всичките.При спускането на двигателя внимавай да не отскубнеш мъркучите от радиаторчето за парното.Ако се наложи източи антифриза и ги откачи.
Тази зегерка дето е изпаднала най-вероятно е от аксела ( пиньона - и аз не знам как му е заглавието
) на скорстната кутия.Вероятно тя е проблема.Смени я с нова задължително.
Тази зегерка дето е изпаднала най-вероятно е от аксела ( пиньона - и аз не знам как му е заглавието

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето го и линка... http://www.brokevw.com/difftest.html
Свалих това цялото чудо сутринта в саита има снимки последната най долу е това което ми се случи на мен... все още не се знае какво точно е станало... в диференциала има счупени пърчета от някаква шайба или нзн какво е точно днес майсторът ще каже....
Свалих това цялото чудо сутринта в саита има снимки последната най долу е това което ми се случи на мен... все още не се знае какво точно е станало... в диференциала има счупени пърчета от някаква шайба или нзн какво е точно днес майсторът ще каже....

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 73 госта