Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот Adrian-AAA » Съб 03 ное 2012 22:56


Днес 8 градуса външна температура,12км пробег от които половината магистрала и карано с 130км/h.

температурата е достигнала Почти средата като съм го настъпвал и няколко пъти.
Отварям капака,пипам горен маркуч - леко топъл,долният студен !!!!! (имам кора под мотора и дебело киче на/под капака,ако има някакво значение за някой).

След 2 мин. работа на място и парно пуснато на 1-ва степен температурата спада на 70.

От както познавам ТДИ-та са така.




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4750
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот tdi fen » Съб 03 ное 2012 23:08


моите наблюдения са че загрява нормално средно 7 до 10 км на стрелката нямам доверие тя отлепя много бавно по ваг ком достига 50-60 градуса а стрелката едва започва да отлепва иначе седи в средата а по ваг-ком когато е студено 87 а в жегите 90


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот milmar » Нед 04 ное 2012 15:26


Adrian-AAA написа:...

От както познавам ТДИ-та са така.

Преди 2г. и аз така си мислех, но един работещ термостат ми промени мнението. При минус 10-15 градуса за около 10-15км си вдига 90градуса, а парното става нетърпимо на степен над 2 :) .

Не вярвай на това пипане с ръка, и аз така 2-3 г. пипах и всичко беше "на ред" пък парното не топлеше, после смених термостата. Ако термостата не стои напълно отворен, а просто не затваря добре, с ръка по мъркучите не можеш да го хванеш, но потока е напълно достатъчен, за да попречи на температурния режим на мотора.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1908
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот 110afn » Нед 04 ное 2012 17:19


И двамата сте прави щото говорите различни неща.
milmar, при минус 15гр като стигне 90гр и спреш и не падне поне с 10гр снимай клип да видим. Не казвам, че ще духа студено, просто ще иде надолу стрелката


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот milmar » Пон 05 ное 2012 0:00


110afn написа:И двамата сте прави щото говорите различни неща.
milmar, при минус 15гр като стигне 90гр и спреш и не падне поне с 10гр снимай клип да видим....

Явно не си прочел и един от постовете ми от предните страници:
milmar написа:.....
При нормално каране, и при минус 15 си стига 90 градуса за около 5-10 км. каране, но не и на празен ход на място или ако спускаш склона на Шипка с "парно до дупка" :) .


, както и да е :да: !


mtm_golf
Мнения: 271
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот mtm_golf » Сря 07 ное 2012 21:23


Смени си температурният датчик. Аз имах подобен проблем и се оказа, че колата си загрява както трябва, но температурният датчик си показва когато каквото си поиска. Аз бих го сменил. Поне не е скъп...


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот Spas » Пон 12 ное 2012 12:21


mtm_golf написа:Смени си температурният датчик. Аз имах подобен проблем и се оказа, че колата си загрява както трябва, но температурният датчик си показва когато каквото си поиска. Аз бих го сменил. Поне не е скъп...


Не е въпроса в парите, а във времето! Ще го сменя и ще пиша тук да се знае, дали се е оправил моят проблем.

:да:


Потребителски аватар
kenykirilov
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот kenykirilov » Пон 12 ное 2012 16:17


Значи чакаме развръзката. Стана интересно.. след смяната на датчика всичко би трябвало да е наред, колега, не му се коси !


mtm_golf
Мнения: 271
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот mtm_golf » Пон 12 ное 2012 18:38


idiotchooo написа:
mtm_golf написа:Смени си температурният датчик. Аз имах подобен проблем и се оказа, че колата си загрява както трябва, но температурният датчик си показва когато каквото си поиска. Аз бих го сменил. Поне не е скъп...


Не е въпроса в парите, а във времето! Ще го сменя и ще пиша тук да се знае, дали се е оправил моят проблем.

:да:

И се сменя лесно и бързо. Поне отстрани така изглежда ;)


mak11
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 22:29
Автомобил: VW Golf 3 TDI
Двигател: AHU-1997
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот mak11 » Вто 13 ное 2012 1:39


здравеи колега
аз имах подобен проблем като твоя с моя AHU мотор бавно ми загряваше а като стигнеше 90 градуса почваше да ми играе стрелката.направих следното накупих си термостат и датчик на Wahler не на Behr плюс антифриз на VW group.промих системата сложих на Валер нещата налях VW антифриза и реших изцяло проблема,макс 10 минути каране и стрелката стига 90 и не мърда оттам а паарното направо не се издържа 2 мин и вътре става баня.бих те посъветвал да направиш както аз съм направил и смятам че и при тебе резултата ще е добър.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 13 ное 2012 9:48


Не ми става ясно само какво има общо датчика с бавното загряване . :roll:


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот StrEagle » Вто 13 ное 2012 11:38


Датчика е свързан с прибора на таблото и ти показва каква е температурата на двигателя.
Ако термостата не работи както трябва - двигателя няма да достига работна температура.
Ако датчика или прибора на таблото не работят както трябва - двигателя ще достига работна температура и ще я поддържа, но прибора ще показва каквото му хрумне - в твоя случай -10градуса от това което е реално.

При положение, че температурата която гледаш, зависи от 4 неща:
Термостат, датчик за температура, прибор за температура и окабеляване.
Според твоите твърдения, може да изключим термостата и прибора на таблото - остава датчика или окабеляването.


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот mladeja » Вто 13 ное 2012 20:40


Тия термостати консуматив излезнаха май.Нещо не ми се връзва.А и ментаци много.Германските инж. големи тъпанари.И всичко дето е консуматив навряно не знам къде си.


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот Anonymous88 » Вто 13 ное 2012 20:57


mladeja написа:Тия термостати консуматив излезнаха май.Нещо не ми се връзва.А и ментаци много.Германските инж. големи тъпанари.И всичко дето е консуматив навряно не знам къде си.




:да: :beer


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот milmar » Вто 13 ное 2012 22:18


mladeja написа:....И всичко дето е консуматив навряно не знам къде си.

Абе повечето неща са много прилично направени и с поглед се сменят, не си имал Москвич :mrgreen: .
Обаче термостата е на ужасно място, на Пасата ангренажа не се сваля, но помпата на хидравликата- да.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта