Братлета, помагайте!
През август си купих POLO-1997 г., 1,6; двигател АЕЕ.
При първия студ около -5 градуса не пожела да запали две-три завъртания и се чуваше леко съскъщ стренен звук. На четвъртото запали, но ми нулира часовника на таблото.
При купуването го водих в Юнитрейд на компютърна диагностика и ми казаха, че било супер. /ама беше топло/
Дайте съвет!



Проблем с палене в студа - нулира ми часовника
- blagoykata
- Мнения: 620
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
- Автомобил: Пасат
- Двигател: АФТ 1996
- Местоположение: Пловдив
- Svetilio
- Мнения: 376
- Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
най-вероятно е акумулатор, при запалване в момента в който завърти стартера акумулатора умира.Изчакваш даваш контакт, и всичко светва, но ти е занулен километраж, касетофон, всичко...странния шум се чува откъм таблото с уредите /нещо става със скоростомера или оборотомера/, пак палиш и отново същото.....
При мен същите симптоми - умрял акумулатор - взех този на баща ми че ме вакаше 400 км път.... и оооо чудо
При мен същите симптоми - умрял акумулатор - взех този на баща ми че ме вакаше 400 км път.... и оооо чудо

- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Щом се нулира часовника, мисля че акумулатора ти се е изтощил.
Аз една зима не бях палил два дни и на третия не можа да завърти както трябва, не запали и се нулира часовника.
После установих че лампата в багажника ми свети постойнно и ми "изпива" акумулатора като не паля два дни.
Акумулатора се възстанови сам и сега няма грижи
Аз една зима не бях палил два дни и на третия не можа да завърти както трябва, не запали и се нулира часовника.
После установих че лампата в багажника ми свети постойнно и ми "изпива" акумулатора като не паля два дни.
Акумулатора се възстанови сам и сега няма грижи

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта