Franko написа:Колеги в тази връзка да ви попитам дали някой не е обмислял да сложи скоростна кутия с по-дълги предавки с цел намаляване разхода извънградско? Извинявам се за офтопика
вместо да си правя такива експерименти бих сменил колата
Franko написа:Колеги в тази връзка да ви попитам дали някой не е обмислял да сложи скоростна кутия с по-дълги предавки с цел намаляване разхода извънградско? Извинявам се за офтопика
Franko написа:Колеги в тази връзка да ви попитам дали някой не е обмислял да сложи скоростна кутия с по-дълги предавки с цел намаляване разхода извънградско? Извинявам се за офтопика
Franko написа:карам предимно градско,но честно казано много къси са скоростите на пасата и съм се замислял ако е възможно да сложа друга скоростна кутия.Ще дам пример който може и да не е удачен,но все пак.Имам приятел с голф 3ка АБФ мотор и мога да кажа,че скоростната кутия идеално пасва на мотора,не са дълги предавктие,а са изчислени точно.Ако имаше и такъв среден варянт за пасата да не са дълги,нито пък къси веднага отивам и купувам една скоростна кутия от някоя морга:)
Интересна тема отворихме.
velinsl написа:При каква скорост(по километраж) Пасат Б3 1,8 АБС-двигател е най-икономичен?
При 90км е ясно, максималната мощност при коя скорост се развива?
До скоро смятах, че при 115-120 е също икономичен, но при няколко пътувания до Пловдив карах с постоянна скорост от 130км/ч - двигателят утихна(в купето се чуваше само звукът от огледалата което "режат" въздуха) имаше още ряз. Работеше потресаващо добре, за 90 коня на газ. Даже аз самия се учудих. Отново питам за скоростта по километраж.
lubopa4kata написа:passat b3 kombi benzin 1.8 90ks. ABS мотора-при 90км в 4ас е наи-икономи4ен-7л на 100км
suba написа:По принцип съм забелязал и съм го чувал от доста хора.Най-икономичната скорост за един автомобил е когато стрелката на скоростомера е вертикално нагоре или в диапазона.Не,че така е проектиран,просто съвпадение..
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта