
Успех занапред
















 гледам с малко финанси да направя каквото мога, а и не искам да нарушавам оригиналната визия на колата
 гледам с малко финанси да направя каквото мога, а и не искам да нарушавам оригиналната визия на колата 

 ) не можеха да се регулират нагоре-надолу и единия при неравностите трептеше и ме дразнеше. Реших да ги отворя и да ги подменя. Както знаете при отварянето на фаровете се налага да се нагряват и при самото нагряване жълтото фолио се збръчка не сатваше за нищо и трябваше да го разлепя
 ) не можеха да се регулират нагоре-надолу и единия при неравностите трептеше и ме дразнеше. Реших да ги отворя и да ги подменя. Както знаете при отварянето на фаровете се налага да се нагряват и при самото нагряване жълтото фолио се збръчка не сатваше за нищо и трябваше да го разлепя 






















 Моя е същия цвят, 2 втари и т.н. ... Колата ти е много хубава, надявам се да се срещнем на някоя сбирка .. Дано имаш възможността да я развиваш още повече.
  Моя е същия цвят, 2 втари и т.н. ... Колата ти е много хубава, надявам се да се срещнем на някоя сбирка .. Дано имаш възможността да я развиваш още повече. 
 
 


 Колата освен баса и пълния резервоар беше със още 4 човека и багаж
 Колата освен баса и пълния резервоар беше със още 4 човека и багаж 




 
 






 ,но можеш ли да ми кажеш откъде взе фолиото за стоповете?
 ,но можеш ли да ми кажеш откъде взе фолиото за стоповете?
 Двете ръждиви тръби които излизат от гърнето въобще не се връзват с цялостната визия на колата. Това трябваше да се оправи
  Двете ръждиви тръби които излизат от гърнето въобще не се връзват с цялостната визия на колата. Това трябваше да се оправи  Не исках да слагам спортно гърне, защото моето си е здраво, а и на дизел... За това реших да си зема накрайници
 Не исках да слагам спортно гърне, защото моето си е здраво, а и на дизел... За това реших да си зема накрайници 



Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта