Дайте мнения моля.
Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
И двата са електрически.Чудя се кой да рециклирам и да го карам на 2.0 л , 115 к.с. 2Е.
Дайте мнения моля.
Дайте мнения моля.
- Ник никишето
- Мнения: 761
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
бачках в брц България направо го хвърляй този му боклук даже ти препоръчвам да си вземех лавато нов и си ти карат доста и са доста по добре от брц стандартен 

- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
Осем години карах Пасат 2Е с BRC от този вид:

Тъй като между газовата и водната камера няма мембрана, а е отливка, бях му набил две подгряващи свещи от дизел през едно силово реле и сутрин през зимата, преди да завъртя стартера, като ги пусна да подгреят, точно за 30 сек. вътре в купето се чува как водата в изпарителя завира. Той събира около 120 грама вода. Това е достатъчно да запали и ако не форсирам двигателя, докато изчистя стъклата отвън, малкия кръг е обърнал температурата и вече съм ОК.
Така и го дадох Пасата без да съм сменял мембрани. Единственото, което съм правил е да врътна малко празния ход при смяна на въздушен филтър.

Тъй като между газовата и водната камера няма мембрана, а е отливка, бях му набил две подгряващи свещи от дизел през едно силово реле и сутрин през зимата, преди да завъртя стартера, като ги пусна да подгреят, точно за 30 сек. вътре в купето се чува как водата в изпарителя завира. Той събира около 120 грама вода. Това е достатъчно да запали и ако не форсирам двигателя, докато изчистя стъклата отвън, малкия кръг е обърнал температурата и вече съм ОК.
Така и го дадох Пасата без да съм сменял мембрани. Единственото, което съм правил е да врътна малко празния ход при смяна на въздушен филтър.
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
pedalchobaba написа:Осем години карах Пасат 2Е с BRC от този вид:
Тъй като между газовата и водната камера няма мембрана, а е отливка, бях му набил две подгряващи свещи от дизел през едно силово реле и сутрин през зимата, преди да завъртя стартера, като ги пусна да подгреят, точно за 30 сек. вътре в купето се чува как водата в изпарителя завира. Той събира около 120 грама вода. Това е достатъчно да запали и ако не форсирам двигателя, докато изчистя стъклата отвън, малкия кръг е обърнал температурата и вече съм ОК.
Така и го дадох Пасата без да съм сменял мембрани. Единственото, което съм правил е да врътна малко празния ход при смяна на въздушен филтър.
Хмм колега много ме заинтригува с тва с подгряващите свещи. Моя БРЦ е обсолютно същия.
Имаш ли тема с тва как си ги пригодил тия свещи вътре?
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
Ами като махнеш капака, този с щуцерите за водата, ще видиш как могат да влязат. Помня, че заради оребренията вътре, не можеха да се набият повече от две свещи.
После пробиваш отстрани, нарязваш резбата и слагаш. Да не те подведа, но резбата мисля че беше M 10x1. Това ще си го премериш преди да дупчиш. За големината на отвора, преди да пуснеш метчика, ползвай това.
Захранването задължително през силово реле, за да не ти гори ключа, с който ще ги пускаш. Аз ползвах един за подгряване на задното стъкло и си стоеше на таблото при другите. Дори му бях вързал подсветката, та да не го забравя. И задължително трябва да има много добра маса на изпарителя.
Свещите по спомен стоят така:
После пробиваш отстрани, нарязваш резбата и слагаш. Да не те подведа, но резбата мисля че беше M 10x1. Това ще си го премериш преди да дупчиш. За големината на отвора, преди да пуснеш метчика, ползвай това.
Захранването задължително през силово реле, за да не ти гори ключа, с който ще ги пускаш. Аз ползвах един за подгряване на задното стъкло и си стоеше на таблото при другите. Дори му бях вързал подсветката, та да не го забравя. И задължително трябва да има много добра маса на изпарителя.
Свещите по спомен стоят така:
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
От кога чакам някой да сподели нещо подобно, че и аз да се "пална" да го направя.
Тази година трябва да го направя
, само ме притеснява дали е достатъчно дебело "месото" там на него място.
Тази година трябва да го направя
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
БРЦ е отличен изпарител, но му сменете щуцерите за вода с метални. Ако ще слагате подгревни свещи - да, става без проблем, но слагайте бленда 4 - 5 мм за ограничаване на циркулацията на антифриза.
Трърдо за БРЦ.
Трърдо за БРЦ.
-
landir
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
muns61 написа:БРЦ е отличен изпарител, но му сменете щуцерите за вода с метални. Ако ще слагате подгревни свещи - да, става без проблем, но слагайте бленда 4 - 5 мм за ограничаване на циркулацията на антифриза.
Трърдо за БРЦ.
Не че е толкова важно но след като си толкова категоричен ей така за спорта би ли се аргументирал?
- hristodj
- Мнения: 718
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
Човека с това си вади хляба верваи му 

-
landir
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
hristodj написа:Човека с това си вади хляба верваи му
- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
брц е много хубав изпарител и като цяло уредби, но рециклирането на изпарителя нещо не с получава както трябва. за разлика от едно ловато например.
един изпарител не е само мембрани. пълния ремонтен комплект идваше почти колкото нов изпарител, което се обезсмисля и аз лично след едно такова рециклиране само с мембрани, си сложих в крайна сметка нов.
за ланди нищо не мога да кажа.
един изпарител не е само мембрани. пълния ремонтен комплект идваше почти колкото нов изпарител, което се обезсмисля и аз лично след едно такова рециклиране само с мембрани, си сложих в крайна сметка нов.
за ланди нищо не мога да кажа.
- hristodj
- Мнения: 718
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
landir-Не мога да знам всеки с какво се занимава 

- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
А може ли някой да ми обясни каква е разликата между вакуумен изпарител и електрически.Моите изпарители до сега са били все електрически.Явно разликата е в управлението,но точно какво е различното не разбирам,понеже не съм разглеждал кола в вакуумен изпарител как е вързан.Може ли вакуумен изпарител да си сложа сега на мястото на електрическия?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
Когато гасиш мотора, електрическия спира веднага газта, а вакуумния - когато спре вакуума в смукателя - когато спре да се върти мотора. Така смукателя е пълен с горивна смес и това не е много желателно.
Сравнявал съм доста изпарители, БРЦ и Тартарини имат най-постоянно съотношение гориво-въздух при различни натоварвания, а и конструктивно БРЦ е по-добре замислен. Инак всеки е в правото си да харесва и предпочита каквото иска...
Сравнявал съм доста изпарители, БРЦ и Тартарини имат най-постоянно съотношение гориво-въздух при различни натоварвания, а и конструктивно БРЦ е по-добре замислен. Инак всеки е в правото си да харесва и предпочита каквото иска...
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
muns61 написа:Когато гасиш мотора, електрическия спира веднага газта, а вакуумния - когато спре вакуума в смукателя - когато спре да се върти мотора. Така смукателя е пълен с горивна смес и това не е много желателно.
Сравнявал съм доста изпарители, БРЦ и Тартарини имат най-постоянно съотношение гориво-въздух при различни натоварвания, а и конструктивно БРЦ е по-добре замислен. Инак всеки е в правото си да харесва и предпочита каквото иска...
Така както разбирам колата ми има вероятност да се дави тогава на моменти,да има малко по-висок разход и по-голям риск да гръмне в колекторите ,ако вържа вакуумен изпарител.Иначе има ли някаква разлика при свързването?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта