Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот ka4o_pi4a » Нед 09 дек 2012 17:21


Добре бе пич, 2 мнения по-нагоре колегата Филип е дал линк. Отвори го и прочети тази страница.




lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Нед 09 дек 2012 17:39


да виждам колега разбрах как се влиза и се настроива ,да благодарим на вси4ки колеги за отговорите


Потребителски аватар
lord_aggo
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2016 DFCA
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lord_aggo » Пон 10 дек 2012 23:13


juve написа:А бе който не е виждал какво има в колекторите точно след EGR с чиста съвест може да философства колко е полезен този уред за мотора...за екологията не споря.... mhihi


Ма дори и да не е виждал, аз шъ покажа :deal mhihi

Ето това е от моя Леон - веднага след като го купих и го вкарах за обслужване mhihi
Прикачени файлове
IMG_0366.JPG


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот znainainai » Вто 11 дек 2012 6:54


Аууууу че е полезен за мотора веднага ще си сложа още два не три така на всеки цилиндър ще си имам егр за по-сигурно mhihi
Пич хората го затапват ти ако го разтапиш и пуснеш в обръщение отново ще направиш капитална грешка.


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Вто 11 дек 2012 10:24


тогава да го затапвам отново щом прави такива поражения а колеги


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот samo_pechka » Вто 11 дек 2012 11:00


lapata79 написа:тогава да го затапвам отново щом прави такива поражения а колеги

И питаш mhihi :beer естествено :да:


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Вто 11 дек 2012 12:53


а да тарся ли накого с ваг ком да го исклу4и или да му намали стоиностите след като го затапя


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот IvailoOo » Вто 11 дек 2012 12:54


lord_aggo написа:Ето това е от моя Леон - веднага след като го купих и го вкарах за обслужване mhihi


Сравнено с такъв на приблизително 50k. km си мисля,че няма 2 мнения по въпроса mhihi
Прикачени файлове
assaa.JPG


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот morfei1 » Вто 11 дек 2012 13:47


Freakylol написа:На моя ASZ дали ще станн само с ламаринка..? на времето на пасата с 1 болтче и айде готово ама съм чел, че на ПД-тата трябвало софтуерно и за това питам..


НА АСЗ може да го ограничиш през ваг, но не напълно затворен.

Може да го ограничиш през ваг с ламаринка и изкаран вакум напълно затворен.

Може да го ограничиш с ремап,ламаринка - вакума при този вариант мисля не е нужно да го вадиш.

На който и вариант да се спреш няма да ти набива гренки. Ако вадиш вакум,съответно трябва да изолираш вакумнлто маркучле.


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Пет 14 дек 2012 19:24


колеги до какви стоиности да го ограни4а даите ми цифри


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот policevidin » Пет 14 дек 2012 20:04


Набери най-високата стойност която ти позволи компютъра, след това му дай "SAVE"
Но не очаквай чудеса, няма и да разбереш какво си сторил. След това извади вакумният маркуч и го запуши.


VALENTINO87
Мнения: 1741
Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
Автомобил: Passat b7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот VALENTINO87 » Пет 14 дек 2012 22:13


колеги,това за запушване на ЕГР ли е?
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот IvailoOo » Пет 14 дек 2012 22:34


За колектора по вероятно,но и за ЕГР-а става.Но това при условие,че се махне самата тръба,която отвежда газовете към ЕГР-а,защото ще дойде дебело според мен


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Пет 14 дек 2012 22:39


и аз така мисля,ако накои го е ограни4ил егр от ваг ком да пише какви стоности му е задал казват максимално високи но колко цифри


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот nasko1978 » Пет 14 дек 2012 22:42


33768 :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта