двигател за поло 2ф 1992 г.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 8:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
двигател за поло 2ф 1992 г.
чудех се значи за полото ми то е 1992г. 2ф купе и като вдигна капака и гледам че си е доста голям коша та се чудех какав ли джигател може да се събере под капака на това малко поло някои пробвал ли е примерно двигател от голф 2 - голф 3
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: двигател за поло
Всичко е възможно. Въпроса е колко си готов да стоиш без кола, и колко си готов да похарчиш за това. И ВР6 ще му натъпчеш, но ще играе флекса и телоподаващото тук таме... viewtopic.php?f=54&t=173903 . Разгледай това. Ако си все още ентусиазиран, създавай тема в съответния раздел и давай снимки да киризим как върви работата
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 8:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
Re: двигател за поло
за пари няма да давам тъи като джигатели от голф 2 -3 има много пук за спирането на колата и ега не я карам тъи като няма гуми и падна сняг неочаквано не че с оригиналния двигател не върви но колкото повече толкова по добре нали знаете
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: двигател за поло
Поло 6н е корено различно от 2ф.Но поло 2 е едно към едно
viewtopic.php?f=53&t=154773
Ако имаш въпроси ще помагам с каквото мога

viewtopic.php?f=53&t=154773
Ако имаш въпроси ще помагам с каквото мога

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: двигател за поло
Няма никакъв смисъл от по-голям двигател. Нито има място, нито ще е безопасно, нито ще има смисъл, защото предницата ще стане много тежка. Единствено става за някакво извращение за драг, но и тогава е по добре да се монтира двигател отзад или се прави 4х4.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: двигател за поло
kaiser666 написа:Няма никакъв смисъл от по-голям двигател. Нито има място, нито ще е безопасно, нито ще има смисъл, защото предницата ще стане много тежка. Единствено става за някакво извращение за драг, но и тогава е по добре да се монтира двигател отзад или се прави 4х4.
Място има че и за ВР6 има място



-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 21 дек 2011 19:16
- Автомобил: Голф 2
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: двигател за поло
Голям мотор в автомобил без преден мост
Ще трябва да помислиш за магаре
Иначе рискуваш да усучеш или скъсаш купето

Ще трябва да помислиш за магаре
Иначе рискуваш да усучеш или скъсаш купето
Re: двигател за поло 2ф 1992 г.
Стига сте говорили глупости... има сумати форумни или вече не форумни Поло 2Ф G40 по 200 коня и повече. Са няма да изброявам имена. А това дали има смисъл или не, си е изцяло до човека, мене ми е добре ААУ-то, имам приятели, които ако не карат кола 150+ коня ще си прережат вените... са, всеки с акъла си. Човека е преценил, че иска по-мощен мотор, да слага... Ето един клип с извращение, ама надъхващо...
http://www.youtube.com/watch?v=dXnZCWgiJF4&list=PL8LVvCeYWHpmI6iPga-0kTWxbnf7isewu&index=16
http://www.youtube.com/watch?v=dXnZCWgiJF4&list=PL8LVvCeYWHpmI6iPga-0kTWxbnf7isewu&index=16
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: двигател за поло 2ф 1992 г.
Колега, щом няма пари за гуми и "е га не я караш" по добре се моли да не търсиш пари и за някоя част. Иначе за чешене на клавиатурата във форума и за това не става тая тема.
Мерак с пари се гаси... освен това колкото и двигатели от голф 2 да има , не съм чул някой да подарява със све компютри и карантия , та и подготвен да се сложи в 2Ф поло ...
На дневен ред ти е проблема с парите, другото лесно!
Мерак с пари се гаси... освен това колкото и двигатели от голф 2 да има , не съм чул някой да подарява със све компютри и карантия , та и подготвен да се сложи в 2Ф поло ...
На дневен ред ти е проблема с парите, другото лесно!
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: двигател за поло 2ф 1992 г.
snuupy93 написа:Стига сте говорили глупости... има сумати форумни или вече не форумни Поло 2Ф G40 по 200 коня и повече. Са няма да изброявам имена. А това дали има смисъл или не, си е изцяло до човека, мене ми е добре ААУ-то, имам приятели, които ако не карат кола 150+ коня ще си прережат вените... са, всеки с акъла си. Човека е преценил, че иска по-мощен мотор, да слага... Ето един клип с извращение, ама надъхващо...
http://www.youtube.com/watch?v=dXnZCWgiJF4&list=PL8LVvCeYWHpmI6iPga-0kTWxbnf7isewu&index=16
Ти говориш глупостите.

Иначе за можене, може щом има лупо W12, но не е толкова просто... в Източна Европа се случват чудеса.

Re: двигател за поло 2ф 1992 г.
kaiser666 написа:snuupy93 написа:Стига сте говорили глупости... има сумати форумни или вече не форумни Поло 2Ф G40 по 200 коня и повече. Са няма да изброявам имена. А това дали има смисъл или не, си е изцяло до човека, мене ми е добре ААУ-то, имам приятели, които ако не карат кола 150+ коня ще си прережат вените... са, всеки с акъла си. Човека е преценил, че иска по-мощен мотор, да слага... Ето един клип с извращение, ама надъхващо...
http://www.youtube.com/watch?v=dXnZCWgiJF4&list=PL8LVvCeYWHpmI6iPga-0kTWxbnf7isewu&index=16
Ти говориш глупостите.Във форума има три 2ф над 140 конски сили и трите са на базата 1.3 двигател. Имаше един опит да се набута 1.8Т, който така и не се осъществи.
Иначе за можене, може щом има лупо W12, но не е толкова просто... в Източна Европа се случват чудеса.
Ти погледни от 1.0 кви чудеса стават, какво остава за 1.3...
viewtopic.php?f=52&t=151085
Говорих и с ico_one, той е с G40, с компресор от G60 и други карантии и е 200 коня на колелата...
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=6020
+ това във форума... много хора не са регистрирани тук... на ул.202-ра дойде един пасата B5 R34:

Който беше 350 коня на колелата, суапнат двигател, с турбо, направен 4х4.... до 3-та не си искаше гумите, като му казах за форума, той отвърна, че с такива глупости не се занимава, тъй че има много хора, които не са форумни мишки като нас, които имат пари, правят и карат...
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: двигател за поло 2ф 1992 г.
Човекът няма пари да купи гуми на колата си, вие го засилихте за турбини и 200 коня на колелата
Хубава работа, ама нашенска 
Това по-добре да не го коментираме, че съвсем ще разводним и без това воднистата тема


snuupy93 написа:
Който беше 350 коня на колелата, суапнат двигател, с турбо, направен 4х4.... до 3-та не си искаше гумите, като му казах за форума, той отвърна, че с такива глупости не се занимава, тъй че има много хора, които не са форумни мишки като нас, които имат пари, правят и карат...
Това по-добре да не го коментираме, че съвсем ще разводним и без това воднистата тема

Re: двигател за поло 2ф 1992 г.
stefan4o написа:Човекът няма пари да купи гуми на колата си, вие го засилихте за турбини и 200 коня на колелатаХубава работа, ама нашенска
snuupy93 написа:
Който беше 350 коня на колелата, суапнат двигател, с турбо, направен 4х4.... до 3-та не си искаше гумите, като му казах за форума, той отвърна, че с такива глупости не се занимава, тъй че има много хора, които не са форумни мишки като нас, които имат пари, правят и карат...
Това по-добре да не го коментираме, че съвсем ще разводним и без това воднистата тема
Ми, водниста е, форума е да си чешаме езиците като няма кво да се прави, никой сериозен човек, няма да пусне тема как да си сложи голям двигател или каквото и да било от тоя род, да търси форумни мнения, ами ще отиде при негов човек, който знае какво прави и ще го мъдрят, чак като направи колата, ще пусне тема, какво е направил, както е в 99% в случаите във форума...
Преди бях пуснал тема за Поло 2Ф, почти няма човек, който да даде точна информация за модела... ето и някои с ТОП изказвания, които ме карат да плача.... от смях.

"Поло 2F няма серво. Предполагам е възможно да се сложи от голф и някой мераклия може да си е играл да го прави. Фабрично няма.
Относно разхода... Мдам... може би разхода при еднолитровката ще ти е малко по-нисък, но не е кой знае каква разликата.
Ходил съм на море с 2Ф 1.0 45 коня, комби и не можах да падна под 6,5 бензин. Колата е тромава, няма душа и НЕ може да изпреварва! Карал съм от Нова Загора до Карнобат зад един тир и след като опитите ми за изпреварване едва не завършиха летално се отказаха от подобни маневри.
Реалната максимална скорост на този автомобил е почти 145 км/ч. Ускорението до тази скорост обаче става с календарче.
Колата е лека (около 800 кг) не е стабилна и извън града си е цяло приключение да се шофира. За градско обаче е приемлива и непретенциозна. Слаба ходова час. Моно инжекцията за мен е по-скоро минус. Лошо отопление на купето (важи за всички 2F).
Моделът се произвежда до 1994-та и ръждички се срещат.
3F или така нареченото GT - Същата работа като предното. Малко вежди, оборотомер, малко мощност и доста повече ядове. Многоточкова инжекция. Компютър. Повече датчици и капризи. По-висок разход с около два литра градско (аз под 10 не съм могъл да го сваля). 75 коня обаче вървят доста по-прилично на това купе. Правил съм му 180 по магистрала с багаж до козирката. Колата обаче пак си остава лека и нестабилна. Същото окачване като на AAU-то. В общи линии разликата е малко пудра и малко коне отгоре.
Вече съм позабравил какви ги натворих с двете полота, но тук има една стара тема за 3F-а ми. Ако ти е интересно прочети я:"
1. Нямала серво... ми тя е с някви гумета 165/70/13 в момента, тежи 780 кила... не го усещам.. освен на място, но като цяло волан на място не е хубаво да се върти.
2. Ходил на море човека, и не може да падне по 6.5 извънградско... ми лятото мен толкова ми харчи в града, сега зимата се дигна на към 8, извънградско си ми дава 5/100, освен, ако не я караш до прекъсвач, което не е много разумно и няма много файда като цяло.
3. Не можела да изпреварва, да, ако очакваш, че с 40 на 4-та ще тръгне... като свалиш една предавка, влезне в обороти, изпреварва.
4. Слаба ходова част... всичко отдолу по окачването ми е оригиналното, смених само един носач, щото лелката, която го е карала го е ударила и изкривила.. това е може би една от най-здравите коли като ходова част, щото е супер проста, самата тя, за тва и вози като лагерна количка.
5. 3F GT било същата работа, само напудряници... Ми, не, има стабилизираща шанга на задния мост, двигатела е така нареченият "fully electronic injection "Digifant", който няма абсолютно нищо общо с 1.0 AAU...
Така че, аз лично влизам във форума, просто да се забавлявам, ако мога да помогна на някой, с проблем, който съм имал и така...

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: двигател за поло 2ф 1992 г.
Темата е: "двигател ЗА поло 2ф 1992г"
Снупчо, ако ми кажеш какво общо има това с г40, с копресор от г60, лично ще ти се извиня.
А като гледам колко компетентен/активен си станал за два месеца, не знам кой си чеше езика само.
plazzzma написа:чудех се значи за полото ми то е 1992г. 2ф купе и като вдигна капака и гледам че си е доста голям коша та се чудех какав ли джигател може да се събере под капака на това малко поло някои пробвал ли е примерно двигател от голф 2 - голф 3
Снупчо, ако ми кажеш какво общо има това с г40, с копресор от г60, лично ще ти се извиня.

А като гледам колко компетентен/активен си станал за два месеца, не знам кой си чеше езика само.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта