Vlad777 написа:Като човек, който се занимава от доста години с интернет и уеб маркетинг искам да ви кажа да внимавате когато четете измислени блогове с много и положителни отзиви.
Най-често схемите са с продукти от Акай - Акай Бери, Акай Верде, Акай Слим и т.н. и т.н.
Ето как работи схемата:
1. Намира се продукт - обикновено внос, който струва по няколко (5-6 лв) шишенцето. Кръщава се по някой примамлив и екзотичен начин.
2. Определя се цена 10-15 пъти от себестойността. Все пак нещо евтино не може да върши такива чудеса!
3. Създава се сайт, където продуктът се продава. Сайтът е пълен с добре изглеждащи, достоверни картинки преди и след. Обикновено там има и мигаща промоция, че само днес (15.12.2012) е на преференциална цена. Ако си смените датата на компютъра на друга, ще видите, че изведнъж и на сайта ще се промени промоцията и реално преференциалната цена е за постоянно![]()
4. Тъй като сайтът не се котира много, а са нужни лични мнения се създава и "БЛОГ", в който "Нели", "Силвия", "Жени", "Мира" и т.н. пише как отслабнала 30 кг за 2 месеца. Странното в тези "блогове" е, че обикновено имат само 1 страница и на нея има линк само и единствено към сайта за купуване.
5. Създаването обаче на един блог не е достатъчно. Под него се дописват и коментари от други "потребители", които са поръчали наскоро и вече го усещат как действаДатите на коментарите обикновено също се сменят като си смените часовника на компютъра. Така винаги са "пресни"
![]()
6. Сега вече имаме и сайт и блог, където десетки потребители се кълнат, че продуктът действа и трябва незабавно да се купи. Как обаче да накараме хората да отидат на сайта и блога? Естествено чрез реклама. Схемата обаче не рекламира сайта, а блога. Не сте ли се замисляли защо някой блогър би пуснал скъпо платена реклама в каренце в новинарски сайт? Кликате на рекламата и попадате на блог - WTF?
И така се завърта схемата. Шишенцата се продават с 800-1000% надценка след "намалението". По-голямата част от парите отиват за плащане на рекламите по най-различни сайтове. Трафикът към блога се превръща в поръчки. Хората поръчват докато осъзнаят, че са си купували най-скъпия конфитюр в живота в продължение на 8 седмици. След това разбират, че е менте и спират да го купуват.
Тогава сайтът и блогът изчезват и се появява нов продукт под друго име и нов блог...
Благодаря за четенето. От тук натаък всеки си има глава на раменете да мисли дали да вярва в чудеса!



Днеска ще го дам това на жената да го прочете, че ме побърка