инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
здравейте колеги изчетох доста теми за тунинг на тди, но никаде не се говори за всички цени.моля някой който се е занимавал с надуване да сподели горе долу колко пари му е излезнало и прочие.А имам и още един въпрос коя турбина е най-добре за проект около 200 к.с
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
Има TDI и TDI.
Ако е TDI PD е по-лесно. Особенно ако е 131/150/160кс мотора със 6 степенна кутия. За този ти трябва грубо тунер, турбо, генерация и челен кулер.
Ако е с роторна помпа нещата хич не са хубави като цени. Можеш да погледнеш viewtopic.php?f=24&t=285041. Това е за надлъжен мотор. Ако нещата се правят истински за 200кс си трябва много сериозна сума. По-оправдано е да си купиш голям дизел (ще излезе по-евтино) и с разликата в парите да му наливаш нафта .
Ако е TDI PD е по-лесно. Особенно ако е 131/150/160кс мотора със 6 степенна кутия. За този ти трябва грубо тунер, турбо, генерация и челен кулер.
Ако е с роторна помпа нещата хич не са хубави като цени. Можеш да погледнеш viewtopic.php?f=24&t=285041. Това е за надлъжен мотор. Ако нещата се правят истински за 200кс си трябва много сериозна сума. По-оправдано е да си купиш голям дизел (ще излезе по-евтино) и с разликата в парите да му наливаш нафта .
-
- Мнения: 1742
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
мен ме интересува колко горе долу излиза да направиш генерация на тди - 63мм права тръба,от колекторите,до края?
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 03 дек 2010 20:17
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: sliven-sofia
Re: инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
Около 300 лева с мека връзка на 63мм и едно резонаторно гърне.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
става вапрос от 90 к.с на голф 3 да се искарат около 200 к.с. знам че трябва да се сменят разпрасквачите,буталцето 11мм,кулер,турбо пътища,турбина,чип,настройките.Въпроса с турбината е дали
ще има лаг за такав проект и коя турбина ще е по добрата
ще има лаг за такав проект и коя турбина ще е по добрата
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
Лаг - според зависи. Ако искаш да не се счупи след месец - цените са грозни .
Мотора ти е много сгъстен за 200кс безопасно. Та първата стъпка би била бутала от 2.0л PD мотора и подходящи усилени биели.
Ако не държшиж да живее повече от месец - съветите ми не са за теб .
Колко пари си готов да налееш? 5000?
Мотора ти е много сгъстен за 200кс безопасно. Та първата стъпка би била бутала от 2.0л PD мотора и подходящи усилени биели.
Ако не държшиж да живее повече от месец - съветите ми не са за теб .
Колко пари си готов да налееш? 5000?
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
Всичко се започва от това колега дали колата ти е 90/110кс.
При AFN се нуждаеш от :
По големи дюзи
Елемент на помпата 11/12
друга турбина по голяма от стоковата и такава че да издържа на конете който искаш да изкараш .
Челен кулер с пътища.
промяна в генерацията.
Демферния маховик ако е нов ще издържи на определено напрежени,в последствие ще трябва да бъде заменен с такъв от VR6/G60
Хубав ремап при компетентни лица извършващи това.
в последствие и други неща но на първоначално са тези.
При 1Z/AHU и др
абсолютно същите неща
с изключение че при тях няма демферен маховик.
при тях става използването на Дюзи от AFN но това няма да допринесе максимално за резултата който искаш да постигнеш а ще трябва такива с по сериозни параметри.
Да спомена че елемент на помпата в някой случай се заимства от Ford Transit до 2000г,дюзи могат да се използват от Audi 2.5TDI който са подходящи,Турбо може да използваш от Бус Vw LT например и челен кулер от Opel Frontera който е доста голям ,дебел и подходящ за целта като размери и евтин за намиране като цена.Така първоначално можеш да достигнеш едни прилични коне според и парите който си вложил.
Надявам се да съм помогнал
При AFN се нуждаеш от :
По големи дюзи
Елемент на помпата 11/12
друга турбина по голяма от стоковата и такава че да издържа на конете който искаш да изкараш .
Челен кулер с пътища.
промяна в генерацията.
Демферния маховик ако е нов ще издържи на определено напрежени,в последствие ще трябва да бъде заменен с такъв от VR6/G60
Хубав ремап при компетентни лица извършващи това.
в последствие и други неща но на първоначално са тези.
При 1Z/AHU и др
абсолютно същите неща
с изключение че при тях няма демферен маховик.
при тях става използването на Дюзи от AFN но това няма да допринесе максимално за резултата който искаш да постигнеш а ще трябва такива с по сериозни параметри.
Да спомена че елемент на помпата в някой случай се заимства от Ford Transit до 2000г,дюзи могат да се използват от Audi 2.5TDI който са подходящи,Турбо може да използваш от Бус Vw LT например и челен кулер от Opel Frontera който е доста голям ,дебел и подходящ за целта като размери и евтин за намиране като цена.Така първоначално можеш да достигнеш едни прилични коне според и парите който си вложил.
Надявам се да съм помогнал
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
Ето каква е големината на кулера от Opel Frontera TDI.
Колега прочети ми по горния пост можеш да добиеш представа за това какви части можеш да използваш като за начало и бюджет.
Колега прочети ми по горния пост можеш да добиеш представа за това какви части можеш да използваш като за начало и бюджет.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
след направата кога започват да се сменят биели и други части на двигателя(кои са те), които не са предназначени да издаржат на такова напрежение
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
Сменят се преди направата. Щото иначе почва да харчи масло, почва да работи по-зле и един светъл ден като го отвориш виждаш, че си за основен ремонт.
Попитах те нещо - до колко пари си готов да отделиш? За голф3 да правиш тази галимация ... безмислено е. Както ти казах - за парите да я направиш да върви и да не се чупи ще си вземеш по-нова и с по-голям мотор, че и ще останат пари за нафтата. Знам, щото минах по тоя път .
Примерно вземаш си една PD 150/160кс и слагаш софтуер (читав!). Ще я докараш до 180+. И ще караш кола прилично по-нова от твоята.
Работата е същата като Голф 3, 1.4 моно да го докараш до 150кс. Може, ама защо, като има ABF-и дето излизат по-евтини и накрая са по-читави...
Попитах те нещо - до колко пари си готов да отделиш? За голф3 да правиш тази галимация ... безмислено е. Както ти казах - за парите да я направиш да върви и да не се чупи ще си вземеш по-нова и с по-голям мотор, че и ще останат пари за нафтата. Знам, щото минах по тоя път .
Примерно вземаш си една PD 150/160кс и слагаш софтуер (читав!). Ще я докараш до 180+. И ще караш кола прилично по-нова от твоята.
Работата е същата като Голф 3, 1.4 моно да го докараш до 150кс. Може, ама защо, като има ABF-и дето излизат по-евтини и накрая са по-читави...
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
просто тръпката е друга да те дръпне голф 3 по пътя от колкото да кажем някоя нова кола.а отностно парите които мисля да отделя да кажем ги смятам грубо кум 2500лв защото пари за сервизи няма да дам единствено само за настройките. кажи ако греша с колко
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 03 дек 2010 20:17
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: sliven-sofia
Re: инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
Колега аз го минах по този път. Ще ти кажа долу горе какви за цените по спомен.
Турбо 1749VB +смукателен и изпускателен колектор+генерация=1200 лева
Кулер от фронтера=150 лева +250 за монтажа+80 лева за колена +30 лева за скоби=510 лева
Съединител: около 400 лева ми излезна като взех съединител от ВР6 и маховик от 1З.
Елемент за помпата 12мм: 460 лева
Разпръсквачи: 360 лева
Ремап: 400 лева
Дърпаме чертата и става 3330 лева. След това се започва следващия филм абе много върви ама не иска да спира.
Аз лично сложих дискове 312 мм от ауди с3 което ми излезна грубо около 700 лева. Сумата става 4000 лева. Имайки в предвид, че аз съм с АХФ (110кс). За това което съм направил не съжалявам, но никога не можеш да си върнеш парите.
Турбо 1749VB +смукателен и изпускателен колектор+генерация=1200 лева
Кулер от фронтера=150 лева +250 за монтажа+80 лева за колена +30 лева за скоби=510 лева
Съединител: около 400 лева ми излезна като взех съединител от ВР6 и маховик от 1З.
Елемент за помпата 12мм: 460 лева
Разпръсквачи: 360 лева
Ремап: 400 лева
Дърпаме чертата и става 3330 лева. След това се започва следващия филм абе много върви ама не иска да спира.
Аз лично сложих дискове 312 мм от ауди с3 което ми излезна грубо около 700 лева. Сумата става 4000 лева. Имайки в предвид, че аз съм с АХФ (110кс). За това което съм направил не съжалявам, но никога не можеш да си върнеш парите.
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
Колега Кулера който ти показах горе долу е 50/60лв в добро състояние и са много добри.
От тук нататък Елемента на помпата
Разпръсквач 0,185 um - 40 лв / бр. Максимална мощност: ~115-120 к.с
Разпръсквач 0,205 um - 45 лв / бр. Максимална мощност: ~140 к.с
Разпръсквач 0,210 um - 45 лв / бр. Максимална мощност: ~150 к.с
Разпръсквач 0,216 um - 50 лв / бр. Максимална мощност: ~170 к.с
Разпръсквач 0,230 um - 62.50 лв / бр. Максимална мощност: ~190-200 к.с
Разпръсквач 0,250 um - 75 лв / бр. Максимална мощност: 220+ к.с
11 мм елемент за помпа - 200 лв.
12 мм елемент за помпа - 250 лв.
тук можеш да намериш всичко за Тунинг на ТДИ viewtopic.php?f=45&t=336401
4броя разпръсквачи 0,250 um - 4x75 са ти точно 300лв
12мм елемент на помпата да вземеш +250лв
Кулер ако вземеш нов 220лв + пътища още пари ако ползваш от такъв от Opel Frontera TDI 60лв.
До тук единия варянт е 850/900лв с нов кулер и пътища а другия около 700лв с такъв от Frontera TDI.
От Там на сетне Ако вземеш вал спортен да речем още 400лв. стават при всички случай 1100/1300лв зависи от конфигурацията преди него и вече стигнахме до Турбото като може да вземеш Garet или др вече по компетентните ще кажат с какви стойности,който в последствие търпят ребилд но коства доста. едни минимум 800лв за турбо което да е читаво,генерация 300лв като вече прескачаш 2бона и малко и парите може и да не стигнат знаеш има непредвидени неща изникват.
Бутала,биели и тем подобни до към 250кс мисля че оригиналните карат и има ище малко хляб в тях предполагам преди да започнеш всичко си сервизирай добре мотора,като започнеш от ремъци и тн. за да имаш една добра база,а и след всички тези пари трябват и пари за ремап,racepipe и манометър сам пропуснал едни 100лв да речем още макара че не са толкова,като съм пропуснал да отбележа оригиналният ти съединител и маховик трябва да са наред че иначе пари и за тях.
От тук нататък Елемента на помпата
Разпръсквач 0,185 um - 40 лв / бр. Максимална мощност: ~115-120 к.с
Разпръсквач 0,205 um - 45 лв / бр. Максимална мощност: ~140 к.с
Разпръсквач 0,210 um - 45 лв / бр. Максимална мощност: ~150 к.с
Разпръсквач 0,216 um - 50 лв / бр. Максимална мощност: ~170 к.с
Разпръсквач 0,230 um - 62.50 лв / бр. Максимална мощност: ~190-200 к.с
Разпръсквач 0,250 um - 75 лв / бр. Максимална мощност: 220+ к.с
11 мм елемент за помпа - 200 лв.
12 мм елемент за помпа - 250 лв.
тук можеш да намериш всичко за Тунинг на ТДИ viewtopic.php?f=45&t=336401
4броя разпръсквачи 0,250 um - 4x75 са ти точно 300лв
12мм елемент на помпата да вземеш +250лв
Кулер ако вземеш нов 220лв + пътища още пари ако ползваш от такъв от Opel Frontera TDI 60лв.
До тук единия варянт е 850/900лв с нов кулер и пътища а другия около 700лв с такъв от Frontera TDI.
От Там на сетне Ако вземеш вал спортен да речем още 400лв. стават при всички случай 1100/1300лв зависи от конфигурацията преди него и вече стигнахме до Турбото като може да вземеш Garet или др вече по компетентните ще кажат с какви стойности,който в последствие търпят ребилд но коства доста. едни минимум 800лв за турбо което да е читаво,генерация 300лв като вече прескачаш 2бона и малко и парите може и да не стигнат знаеш има непредвидени неща изникват.
Бутала,биели и тем подобни до към 250кс мисля че оригиналните карат и има ище малко хляб в тях предполагам преди да започнеш всичко си сервизирай добре мотора,като започнеш от ремъци и тн. за да имаш една добра база,а и след всички тези пари трябват и пари за ремап,racepipe и манометър сам пропуснал едни 100лв да речем още макара че не са толкова,като съм пропуснал да отбележа оригиналният ти съединител и маховик трябва да са наред че иначе пари и за тях.
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: инфо за цени за тунинг на 1.9 TDI
lambo_sl написа:Колега аз го минах по този път. Ще ти кажа долу горе какви за цените по спомен.
Турбо 1749VB +смукателен и изпускателен колектор+генерация=1200 лева
Кулер от фронтера=150 лева +250 за монтажа+80 лева за колена +30 лева за скоби=510 лева
Съединител: около 400 лева ми излезна като взех съединител от ВР6 и маховик от 1З.
Елемент за помпата 12мм: 460 лева
Разпръсквачи: 360 лева
Ремап: 400 лева
Дърпаме чертата и става 3330 лева. След това се започва следващия филм абе много върви ама не иска да спира.
Аз лично сложих дискове 312 мм от ауди с3 което ми излезна грубо около 700 лева. Сумата става 4000 лева. Имайки в предвид, че аз съм с АХФ (110кс). За това което съм направил не съжалявам, но никога не можеш да си върнеш парите.
колега това изглежда не е било на скоро но и аз горе долу сметнах че минимум 3бона трябват за тая процедура при AFN и др.
П.п искам да те попитам нов ли си взимал кулера аз намерих такъв при мой приятел за 50лв и по морги преди това бях питал 50лв искат ти изглежда си взел нов нали ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта