Привет! Наскоро взех книжка, и бащата ми дава да карам едно непалено от година и нещо VW Polo 2005 година с метанова уредба (бившо такси). Единственият проблем, с който съм наясно, е че има някаква утечка и се налага да оставям едната клема на акумолатора винаги извадена. Почнах да стягам колата : заредих акумолатора (мина и през диагностика), долях антифриз, че светеше лампичката. Но не може да запали....
Въртях, суках не става. Първоначално пробвах без помпане на педала за газта, после със, но без резултат. Просто колкото и да въртя не иска да запали. Чух много различни мнения от приятели и познати : виж кабелите; виж свещите; размърдай буталата ръчно(каквото и да означава това); бензина за толкова време ти е изветрял и трябва да долееш няколко литра, но аз като един невежа не намирам логика, при положение, че не е мърдана толкова време, нещо толкова генерално да се развали.
Моля ако някой по компетентен е имал подобен проблем да сподели някакво мнение.
Благодаря предварително
Polo седан 2005г. 1.4 Проблем със запалването.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 13 дек 2012 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- hardener
- Мнения: 57
- Регистриран на: Съб 01 дек 2012 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Polo седан 2005г. 1.4 Проблем със запалването.
Код на мотора ще кажеш ли.
Щом е на метан карана може и да не успееш да я запалиш.
Смяна на всичкият бензин, същият изветрява и образува утайки които са вредни за инжекторите не слагай присадки да не стане по зле.
и оглед на свещите дават ли искра и четирите. - дърпане с кола на 4-та предавка докато запали дет се вика ши си поиграете.
Като дадеш контакт чува ли се бензиновата помпа да нагнетява.
А ти на контакт, и през 20-30 метра натискаш и пускаш гаста на интервали.
\\\\\ВАЖНО - Спирачки и хидравлика може да няма, но като я спуснеш на скорост да превърта двигателя - ще има, внимавай. \\\\\
п. п. Имобилайзера исключваш нали.
Извади буксата на температурният датчик и пробвай да палнеш
Това се сещам на пръв поглед
Щом е на метан карана може и да не успееш да я запалиш.
Смяна на всичкият бензин, същият изветрява и образува утайки които са вредни за инжекторите не слагай присадки да не стане по зле.
и оглед на свещите дават ли искра и четирите. - дърпане с кола на 4-та предавка докато запали дет се вика ши си поиграете.
Като дадеш контакт чува ли се бензиновата помпа да нагнетява.
А ти на контакт, и през 20-30 метра натискаш и пускаш гаста на интервали.
\\\\\ВАЖНО - Спирачки и хидравлика може да няма, но като я спуснеш на скорост да превърта двигателя - ще има, внимавай. \\\\\
п. п. Имобилайзера исключваш нали.
Извади буксата на температурният датчик и пробвай да палнеш
Това се сещам на пръв поглед
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 13 дек 2012 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Polo седан 2005г. 1.4 Проблем със запалването.
Благодаря за мнението.Мисля, че няма имобилайзер.
Това с температурния датчик мисля да го пробвам.
Това с температурния датчик мисля да го пробвам.
- metojoor
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
- Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
- Двигател: AGU AEX T
- Местоположение: София,Кривина
Re: Polo седан 2005г. 1.4 Проблем със запалването.
Виж дали не е блокирала бензиновата помпа от седенето.Ако в нея е проблема източете бензина от резервоара и налеите нов.Ако оставите стария рискувате да блокирате и новата помпа.Погледни и свещите
Re: Polo седан 2005г. 1.4 Проблем със запалването.
Проверете дали няма връзка(към метана) и състоянието и по кабела на датчика на коляновия вал .
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 13 дек 2012 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Polo седан 2005г. 1.4 Проблем със запалването.
Вчера приятел на баща ми се опита да я запали. Не знам точно какво правеше, но си играеше с метановата уредба. Цъкаше там превключвателя и както си въртеше безрезултатно, прикиха леко на метан.
Ако проблемът е свързан с бензиновата помпа, може ли да е безвъзвратно изгубена или може да бъде ремонтирана по някакъв начин ?
Също така забравих да спомена, че прави впечатление липсата на какъвто и да е звук от бензиновата помпа.
Ако проблемът е свързан с бензиновата помпа, може ли да е безвъзвратно изгубена или може да бъде ремонтирана по някакъв начин ?
Също така забравих да спомена, че прави впечатление липсата на какъвто и да е звук от бензиновата помпа.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта