
Гледах, усещах и пробвах но нищо не направих. Трудно беше, студено беше но аз продължавах.
Гледах я, радвах и се, ядосвах и се но тя не ми обърна внимание.
Се едно да се опиташ да успокоиш жена в месечен .....
С простотията до тук!
Кола: голф 3 гти 2Е
Изспарител: ловато обикновен електрически. на около 1 година
Проблем: 1000-2000 оборота глъхне. Като когато сичко беше добре на 1300 оборота претрисаше ама само веднъж.След като зе да застудява времето започна да забива носа на 2000 оборота като забива носа само с средно натиснат педал на гаста. С пълната газ набира нормално. То и сега е така. Само че сега започва да се усеща тва глъхнене и под 2000 оборота. Днес например реших да паркирам и в момента коита дадох нормална газ за леко потегляне на колата на зад заглъхна и угасна.
Какво съм правил:
Първо реших да си регулерам газовото ама уви. (нали уж смесването на пропана с бутана е различно лятото и зимата)
Клапанчето за газта изчистих от графита почти нямаше.
мислих мислих
Видях на единия цилиндар кабела беше цепнат около 5 мм. но е цепната бронята на луличната или как се казва незнам кадето влиза свеща. Запалих колата вечерта е не излиза искра от там или от кадето и да е. Все пак с изолир банд да съм сигорен.
Извадих свещите за почистване. Идеално работили свещи. Пък са и на 5-6 месеца без навартяни много километри Denso w20epb И се пак оцет сода бокарбонат и след това телена четка като нови дет се вика. И пак нищо.
Отворих дистрибуторната капачка имаше каналчета в медните пръчки които зачистих с отверка и пак нищо.Да уточня и преди си ги имаше теа каналчета ама не са били проблем или поне не чак такъв.
И така седя и и се чудя какво аджаба иска от мен...