бензинова помпа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

бензинова помпа

Мнениеот VWGT » Чет 16 ное 2006 17:41


имам следното питане: бензиновата помпа има ли момент, в който е започнала да си тръгва и прави щуротии или има само две положения: или работи или не.

Прегледах в хисторито и там единствено се споменава, че се чува виене малко преди да замине съвсем. Питам, защото виене при мен няма, но имам следния проблем, при палене и работа/форсаж на място колата е ок, при потегляне и вървене над определени обороти различни за всяка предавка, колата направо гасне сякаш бензина свършва. Какво съм направил досега: ходих при Ваското, прегледа я на комп, прегледа капачката, свещите, тези неща бяха ок. Остана аз да си видя кабелите, но от тях едва ли ще гасне изведнъж. Промъкна се една версия, евентуално при по-високите обороти да не достига дебит на бензин, сещам се и за още едно нещо, което тогава пропуснахме: горивен филтър...




Потребителски аватар
crazzy
Мнения: 159
Регистриран на: Нед 18 дек 2005 11:09
Автомобил: VW Passat B7 Ecofuel
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот crazzy » Чет 16 ное 2006 20:50


Точна диагностика - горивен филтър, днес след същите симптоми смених моя. При смяната останах изненадан, филтъра не е сменян никога, толкова кал изтече от него че се чудя как ли въобще е минавал бензина през него,а се чудех защо придръпва извън града и не достига мощност. Сменяй го бързо да не почне да ти вие помпата, както при мен се получи. Цена на нов филтър Bosch 18лв.
Ако го сменяш си вземи Bosch, по - добър е от Clean.
В Порше БГ цената е около 40лв.


Потребителски аватар
Svetilio
Мнения: 376
Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Svetilio » Чет 16 ное 2006 21:06


crazzy написа:Точна диагностика - горивен филтър, Цена на нов филтър Bosch 18лв.

задължително го смени...аз имах проблеми сутрин, палеше колата и после 1-2 км не иска да върви, забива носа, трябва да натисна докрай педала,колата реагира мудно! Мислех ,че се дължи на студен двигател, но смених филтъра и проблема се оправи! Моя го взех за 16.99 лв. Bosch, правен в Испания мисля...5 лв смяна /толкова е глобата за вдигане с подемник :shock /
Ако не е от него, нищо не губиш,ако така или иначе е за смяна :!:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 16 ное 2006 21:19


ако не си сменял бензиновия филтър го смени обезателно.той се сменя заедно с маслто и ангренажния ремък при закупуването на автомобила.аз си го сменям на 10 000 км заедно с маслото.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Съб 02 дек 2006 20:34


така, днес смених бензиновия филтър, че беше мръсен беше, обаче ... колата продължава с проблемите. Освен смяната на филтъра, сипах и една добавка в бензина за прочистване на инжекциона (golden eagle), казаха ми че трябва да се кара поне 50 км, обаче нямаше къде да ги навърта и повече форсирах на място, в началото пушеше като комин, прексъваше и тн, оказа се нормален ефект, после я покарах около 15-тина км. обаче проблемите продължават, не както беше, но пак има грижи. Най-лошо е при тръгване ... понякога се опитва да гасне/дави ... после при ускорение във високите обороти липсва мощност някак, върви, не се дави, но не както трябва да бъде, защото като я подкарам на ГАЗ си върви перфектно, само на бензин се усеща ... дали нещо инжекциона продължава да е затлачен, казаха ми за спрей с който да го напръскам директно за прочистване, но кой точно модел или марка да взема


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 02 дек 2006 20:58


Отиди да ти прочистят дюзите на инжекциона някой беше писал че някъде след италианеца го правели добре с ултразвук. Ако не е и от това да ти премерят какво налягане подава бенз. помпа.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 02 дек 2006 22:40


Ти сам си отговори на въпроса за помпата като каза вълшебната думичка "дебит".В техническите данни за помпата присъства и дебита...гледаш колко и е дебита в минута, намираш подходящ съд с достатъчно голям обем и правиш проверката :wink: 100% ефективен тест


Потребителски аватар
Stefan 0201
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 0:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян-кв.Устово

Мнениеот Stefan 0201 » Нед 03 дек 2006 1:55


При моито голфче се получаваха тези аномалии преди да ми откажат помпите.Дано при теб да не е помпа че не е малко пари. :wink:


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Нед 03 дек 2006 9:13


Мерси за идеите, явно помпата е тръгнала, то реално това ми беше и питането: дали си отива лека по-лека с подони симптоми или изведнъж спира! все пак ще пробвам да и' замера и дебита


Потребителски аватар
LEADER_
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот LEADER_ » Нед 03 дек 2006 13:01


VWGT написа:така, днес смених бензиновия филтър, че беше мръсен беше, обаче ... колата продължава с проблемите. Освен смяната на филтъра, сипах и една добавка в бензина за прочистване на инжекциона (golden eagle), казаха ми че трябва да се кара поне 50 км, обаче нямаше къде да ги навърта и повече форсирах на място, в началото пушеше като комин, прексъваше и тн, оказа се нормален ефект, после я покарах около 15-тина км. обаче проблемите продължават, не както беше, но пак има грижи. Най-лошо е при тръгване ... понякога се опитва да гасне/дави ... после при ускорение във високите обороти липсва мощност някак, върви, не се дави, но не както трябва да бъде, защото като я подкарам на ГАЗ си върви перфектно, само на бензин се усеща ... дали нещо инжекциона продължава да е затлачен, казаха ми за спрей с който да го напръскам директно за прочистване, но кой точно модел или марка да взема

колега мисля че колата е натрупала грешки щом на газ върви идеално.откачи клемата от акумолатора за около 10 минути за да може да се изчистят грешките.мисля че ще има ефект.аз бях по същия начин и така си лекувам колата


Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот alex_7656 » Пон 04 дек 2006 22:40


Добре колеги а аз как мога да разбера моята помпа,колко дебит трябва да прави и какво малягане трябва да създава.От къде да взема информация.Двигател 2Е,2.0/115к.с !!


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

бензинова помпа

Мнениеот Dpop » Вто 05 дек 2006 11:08


Аз бях писал за този диагностичен център за който говори teodor6967.
бих ти препоръчал да отидеш до един ремонто-диагностичен сервиз от който съм доволен. Там ми направиха диагностика и центровка на бензин и на газ.
Той се намира в "Красна поляна", веднага след авточастите на "Италиянеца" на 15-тина метра. За 10 лева ще ти почистят с ултразвук дюзата на моно инжекцията. Добре е да отидеш не по късно от 16.30 до 17.00 ч. в работни дни, за да успеят да свършат работата. Успех.
В случай че решиш да го посетиш може да потърсиш Емо и го поздрави от Добромир с червения Пасат комби. В интерес на истината моята помпа си проявяваше симптомите за износване в продължение на ок година и половина, както бях писал в техническият форум за Пасат.
Дано да се разминеш с лека профилактика. :да:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 05 дек 2006 13:31


alex_7656 написа:Добре колеги а аз как мога да разбера моята помпа,колко дебит трябва да прави и какво малягане трябва да създава.От къде да взема информация.Двигател 2Е,2.0/115к.с !!

Като застанеш пред колата, в лявата част на мотора, зад ангренажния ремък ще видиш едно гумено маркучле, което ти влиза в главния горивопровод, дето са ти закачени дюзите. Откачаш маркуча, вкарваш го в шише от минерална вода и държиш. В това време някой дава на контакт (без да върти стартера). На мен полвинлитрово шишенце си ми го напълни над полвината преди 2-3 години.

Проверка на налягането на горивото: Откачаш маркуча при петата дюза (за студен старт) и на нейно място слагаш манометър. Даваш контакт-> манометъра трябва да ти покаже 3 атм. След поне 5 минути налягането не бива да ти е спаднало с повече от 0.5 атм.


Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот alex_7656 » Вто 05 дек 2006 21:04


Благодаря ти за информацията ще го пробвам още тия дни!!!Че нещо не ми изглежда добре положението ми с тая помпа.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта