ГОЛФ 4 утечка или не ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
spyki_76
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

ГОЛФ 4 утечка или не ?

Мнениеот spyki_76 » Пон 14 яну 2013 16:36


Здравейте колеги,накратко ще опиша странния ми проблем:нов акумолатор,зареждане на колата с включени консуматори 13.85,а като не карам колата 3-4 дни акумолатора се изтощава.Отивам на проверка в 2 сервиза и на двете места всичко е ок.Днес риших сам да си измеря за утечка и ....При отворена и заключена врата с включена аларма всичко е ок 0.02.И въпреки това почвам да вадя бушоните един по един.В един момент - 0.07 :banghead: Вадя пак един по един бушоните и само от 42 ,42,14 и 15 -утечка 0.06.Стигам до 30 вадя го оппа 0.02.Казвам си ето хванах те.Но като го поставих и пак си остана 0.02 :banghead: На ново пак всички бушони и ето пак 0.07.Вадя пак 30 и става пак 0.02.Това го повторих няколко пъти и все същото.стигнах до извода че този 30 ми прави проблема ,но не винаги. Вначалото е 0.02 и след известно време по незнайни от мен причини 0.07 и от там ми пада акумолатора.Сега остава да разбера за какво е и да го махна.Намерих номерата на бушоните ,но не ми е преведено ,но от това което ми направи впечатление , че има разминаване с ампеража на самите бушони например:30 го дават 20А - 29 -10А .При мен са обратно.??? дали това е проблем...?




Потребителски аватар
Alex_ace
Мнения: 154
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 21:23
Автомобил: Golf 4 1.6
Двигател: AKL
Местоположение: Бургас

Re: ГОЛФ 4 УТЕЧКА ИЛИ НЕ ?

Мнениеот Alex_ace » Пон 14 яну 2013 17:43


Здравей колрга . Утечка в рамките на 20-40 мА ( 0,02 - 0,04) е в рамките на нормалното . Предпазител 30 е за щибидах(люк) ако имаш. Ако няма - сваляй и карай без него. Някъде под кората на тавана най-вероятно има кабели и там може да е проблема .


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ГОЛФ 4 УТЕЧКА ИЛИ НЕ ?

Мнениеот stefan4o » Пон 14 яну 2013 18:00


Колега, 13.8 е малко на границата. Ориентирай се към профилактика на алтернатора.
0.07А се смята за утечка, колегата над мен е казал правилно - до 0.04-0.05 е нормална консумация. Аз по-скоро бих обърнал внимание на алтернатора, отколкото на утечката от 70 милиампера. :wink:


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: ГОЛФ 4 УТЕЧКА ИЛИ НЕ ?

Мнениеот mccoy » Пон 14 яну 2013 18:04


70ma консумация не са прекалено много , един както казваш нов и добре зареден аку. не може да се разреди за 4-5 дни от този ток.
Проблема е някаде другаде.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ГОЛФ 4 УТЕЧКА ИЛИ НЕ ?

Мнениеот Iezekil » Пон 14 яну 2013 18:06


Именно,най-странното е,че в сервизите не са казали нищо.Тая утечка мижавата не може да скапе акумулатора за 2-3 дни.
За справка при мен с включени консуматори ми пада от 14,5 на 14,2 зарядния ток.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ГОЛФ 4 УТЕЧКА ИЛИ НЕ ?

Мнениеот stefan4o » Пон 14 яну 2013 18:07


Iezekil написа:За справка при мен с включени консуматори ми пада от 14,5 на 14,2 зарядния ток.

Кое? :lol:


Потребителски аватар
spyki_76
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: ГОЛФ 4 УТЕЧКА ИЛИ НЕ ?

Мнениеот spyki_76 » Пон 14 яну 2013 18:36


Колата е с люк , за сега извадих предпазителя и ще видя какво ще стане. Иначе ще карам така сега зимата люка не ми трябва.Иначе акумолатора наистина е само на 11 месеца и не се скапва толкова бързо, значи зареден 12.9V и сложен на колата, за 3 дни днес беше 12.5V като не съм карал колата.Когато падне под 12.3 пали доста трудно.Но най интересно ми беше че не винаги утечката е 0.07 просто днес я хванах случайно.В сервизите беше 0.04 и съответно 0.03.Сигурно е възможно люка да окъсява от време на време.Сега ще изчакам няколко дни да видя какво става.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ГОЛФ 4 УТЕЧКА ИЛИ НЕ ?

Мнениеот Iezekil » Пон 14 яну 2013 19:07


Това 12,9в. също е странно.Мисля трябва да е 13 и нещо по спомен,поне моя показваше толкова на колата като го мерих да си пробвам новия мултицет.
stefan4o написа:Кое? :lol:

Ами зарядния ток


ssimoo
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 26 ное 2010 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: ГОЛФ 4 УТЕЧКА ИЛИ НЕ ?

Мнениеот ssimoo » Пон 14 яну 2013 19:20


Iezekil написа:Това 12,9в. също е странно.Мисля трябва да е 13 и нещо по спомен,поне моя показваше толкова на колата като го мерих да си пробвам новия мултицет.
stefan4o написа:Кое? :lol:

Ами зарядния ток

или напрежение ?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ГОЛФ 4 УТЕЧКА ИЛИ НЕ ?

Мнениеот Iezekil » Пон 14 яну 2013 19:31


Ех,като вземете да чоплите...
ДА,ама за по-правилно му викам ток,бате.Щото напрежение можеш да имаш 15 волта,а тока да е 0,5 ампера.Та тогава напрежение има ама ток няма,нали???
Та ако приема,че всичко е нормално или пропорционално от към ампераж и напрежение му викам ток


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ГОЛФ 4 УТЕЧКА ИЛИ НЕ ?

Мнениеот stefan4o » Пон 14 яну 2013 19:34


Iezekil написа:Ех,като вземете да чоплите...
ДА,ама за по-правилно му викам ток,бате.Щото напрежение можеш да имаш 15 волта,а тока да е 0,5 ампера.Та тогава напрежение има ама ток няма,нали???
Та ако приема,че всичко е нормално или пропорционално от към ампераж и напрежение му викам ток

О, боже :screwy :063: :bowdown scare maikomila
Ти си форумен член. Ама за по-правилно ще ти викам само член :lol:

Последна промяна от radotom на Съб 23 мар 2013 17:22, променено общо 1 път.
Причина: Стефане, без глупости, моля! На твое място бих се извинил.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ГОЛФ 4 УТЕЧКА ИЛИ НЕ ?

Мнениеот Iezekil » Пон 14 яну 2013 20:02


И
stefan4o написа:О, боже :bowdown
е достатъчно.
Останалото го викай на баща си,все пак той те е създал.
Стефчо.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: ГОЛФ 4 УТЕЧКА ИЛИ НЕ ?

Мнениеот radi_nrj » Пон 14 яну 2013 20:52


Колега Iezekil, ти като си спал в часовете по физика в 7-ми клас недей да предаваш заблудата си на останалите членове mhihi


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ГОЛФ 4 УТЕЧКА ИЛИ НЕ ?

Мнениеот Iezekil » Пон 14 яну 2013 21:24


Може би си прав,колега.Греша ,но да си гледаме думите под микроскоп и да се поправяме с нищо не помага на колегата.С една дума казаното от мен се разбра като смисъл от всички,колкото и грешно да съм го изразил.И колко е грешно,че съм си мерил тока/"кое" на тока се подразбира/ ,айде сега.
То ако напиша "ток има,напрежение няма" всички не спали в 7-ми клас сигурно щяха да го разберат...


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: ГОЛФ 4 УТЕЧКА ИЛИ НЕ ?

Мнениеот radi_nrj » Пон 14 яну 2013 22:59


Iezekil написа:То ако напиша "ток има,напрежение няма" всички не спали в 7-ми клас сигурно щяха да го разберат...


Нищо няма да разберат защото без напрежение ток няма. Напрежението е причината, а тока е следствието. В една ел. верига може да има напрежение без да протича ток (веригата е отворена), но не може да протече електрически ток без да има напрежение.

Като почнеш да мешаш понятията най-много да подведеш някой.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта