След по - обстойна проверка тампона на скоростите си се оказа разбит на 100% или по точно захващането му към скоростната кутия.Купих нов тампон на Febi Bilstein за 68 лв. и ще се опитам да обясня как се сменя.Не е нещо особено но все пак има някои неща и може да е от полза ако някой тръгне да сменя.Предварително се извинявам за лошите снимки,но теснотията,тъмнината,работата с челник и снимането с телефона резултата е такъв
Необходими са ви звездогаечни ключове с номера 10,13 и 16.16 естествено се оказа,че нямам и се наложи да отскоча до железарията.
За да може да се извади болта на предната част на тампона е необходимо първо с ключе 10 да се разхлаби и измести назад избирача на скоростите:

След което с ключ 16 се развива болта на предната част на тампона и се маха болта:

След което с ключ 13 се развиват и 3те болта в задната част на тампона от към купето.
Слагането на новия тъмпон става първо от към скоросната кутия.Необходимо е и леко повдигане с напасване на скоросната кутия в задната и част за да може да паснат 3-те болта на купето и тампона.

След като стегнете всички болтове на тампона си слагате избирача на скоростите по обратния ред.Тук трябва да се обърне внимание,че болта трябва да е влязъл в единот двата засека на оста на избирача като се стяга и накрая трябва да остане като недозавит както е на снимката.
Номера на оригиналния тампон е: 6N0 199 869 N

Не знам колко успях да обясня,но дано помогне на някой поне с малко
