Малко update по темата количката току що се сдоби с нова генерация на 50мм с 2 резонатора оставил съм само задното гърне същото защото съм доволен от звука.Като резултат мога да кажа по-добро развъртане на мотора в ниски и средни към високи (тоест интервала 2500-3500 няма осезаема разлика,но мине ли примерно на 2-ра 60 все едно някой го рита отзад явно липсата на катализатор и едното резонаторно гърне при старата генерация е декомпресирала двигателя), друга основна разлика е че при много ниски обороти се получи басов звук а до 3000-3500 оборота затихна и почти не се чува единствено при рязко подаване на газта се получава ефекта "ядосан съм". Градско в момента куките при нормално каране не могат да ме чуят че пристигам а извънградско до 100км/ч където едвам докосвам газта се чува единствено вятърът и търкалянето на гумите.
ЗАТОВА ЗА ТЕЗИ КОИТО СЕ ЧУДЯТ И СЕ МАЯТ КАК ДА НАПРАВЯТ ГЕНЕРАЦИЯТА ЗА ДА ИМ Е ХЕМ ТИХА ПРИ ДЪЛГО И ГРАДСКО(БАВНО) КАРАНЕ И КАТО НАМАЧКАТ ГАЗТА ДА СЕ ЧУВА КАТО БОКСЕР ЗАЩОТО ЗВУКА В МОМЕНТА Е ТОЧНО ТАКЪВ СЛЕД 3500 ОБОРОТА - ТОВА МУ Е МАЙКАТА ПРАВА ГЕНЕРАЦИЯ С 2 РЕЗОНАТОРНИ ГЪРНЕТА (ПУРИ) И ЗАДНО ПРОХОДНО С МИНИМУМ 100ММ ОТВОР
П.С скоро ще кача и видео да се чуе за какво става на въпрос
П.С ако някой има въпроси някакви да пише на ЛС
