Здравейте.
Притежавам Поло 91 г., двигател 1045, карбуратор.
Всичко по колата е ОК, но скоро взе да прави мякакви проблеми с паленето.
Карам, каквото карам и след като е изгася/колата престоява от половин час до ден,два/, след което въртя, колата запалва, но след като изгори горивото намиращо се в карбуратора изгасва. Установих, че не се качва гориво към карбуратора. Отворих подкачващата помпа.. всичко е ок. След подкачващата помпа горивото/посредством маркучле/ отива в някаква джаджа която има един вход и два изхода/единия изход за карба а другия за обратния бензин.
Та .. проблема явно идва от там, ама... как се казва джаджата и може ли по някякъв начин да се "побългари".
Благодаря Ви предварително.
Поло 91 г. ... когато иска пали, когато иска не пали.-решено
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Поло 91 г. ... когато иска пали, когато иска не пали.-решено
Последна промяна от nikibol на Съб 19 яну 2013 23:14, променено общо 1 път.
Re: Поло 91 г. ... когато иска пали, когато иска не пали.
Бензин до къде не идва до джаджата или карборатора.Джаджата служи за връштане на излишното гориво тя няма как да се прецака просто са два изхода с различни диаметри.Според мен помпата дърпа въздух или е заминала как разбра че е ок ?Иначе бъренцето за иалишно гориво го има освен на поло голф също по вторичните има доста братя от тях или в форума но се съмнявам да е от нея.
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 91 г. ... когато иска пали, когато иска не пали.
djshomi написа:Бензин до къде не идва до джаджата или карборатора.Джаджата служи за връштане на излишното гориво тя няма как да се прецака просто са два изхода с различни диаметри.Според мен помпата дърпа въздух или е заминала как разбра че е ок ?Иначе бъренцето за иалишно гориво го има освен на поло голф също по вторичните има доста братя от тях или в форума но се съмнявам да е от нея.
Разбрах, че помпата е ок, защото... отварях е и клапите са ок и платното.
Един път като запали няма проблем. Всичко се случва като се пали след време. Абре.. понякога качва, понякога не. А за буренцето за излишното гориво.. като го ммърдам нещо от вътре лангъдка, явно има някаква клапа. Ако е свободно мминаване на бензина... няма как да лангърка нещо, поне така мисля.
Re: Поло 91 г. ... когато иска пали, когато иска не пали.
Колега трудно ли е като не пали дръпни маркуча от преди бурето и виж дали качва .Ако качва взимаш буре от голф 1 голф 2 поло 86 , 2ф и си ти.Друго решение има полота 1 литар с карбуратор на които има си штуцер за излишното и там го няма това буре.
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 91 г. ... когато иска пали, когато иска не пали.
Здравейте колеги.
Преди бурето помпата пълни, а след него... няма никой. Взех ново буренце, поставих го, но уви... отново бе същото. Вече май остана за смяна помпата..ама нещо ме е шубе да не се окаже нещо друго.
Възможно ли е самата помпа да не дава необходимия дебит и от там да идва проблема????
И още нещо.. в какъв ред се слагат маркучите на буренцето?
Преди бурето помпата пълни, а след него... няма никой. Взех ново буренце, поставих го, но уви... отново бе същото. Вече май остана за смяна помпата..ама нещо ме е шубе да не се окаже нещо друго.
Възможно ли е самата помпа да не дава необходимия дебит и от там да идва проблема????
И още нещо.. в какъв ред се слагат маркучите на буренцето?
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Поло 91 г. ... когато иска пали, когато иска не пали.
Слагаѝ нова - 20лв е
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 91 г. ... когато иска пали, когато иска не пали.
lrlmodo написа:Слагаѝ нова - 20лв е
Абре от къде ги вземате тези помпи по 20 лв., че аз в Пловдив по 34 лв. не могя дя нямеря????
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 91 г. ... когато иска пали, когато иска не пали.
Колеги.
Благодаря за съдействието ви.
Смених помпата... и пак същото положение.
Днрс цял ден мръзнах около полото.... докъто открия проблема.
А ето какъв се оказа той: Маркучлето запасяващо помпата с бензи/не откъм помпата а от другия край/ беше хванато със скоба. То влизаше в пластмасова тръбичка. В тръбичката нямаше метална такава, та почти се бе притворила след стягането от скобата. проблем решаващ се за 2-3 лева, но на мен ми излезе.. петдесетаче.
Е... все пак... човек не винаги знае всичко.
Здраве да е....
Благодаря за съдействието ви.
Смених помпата... и пак същото положение.
Днрс цял ден мръзнах около полото.... докъто открия проблема.
А ето какъв се оказа той: Маркучлето запасяващо помпата с бензи/не откъм помпата а от другия край/ беше хванато със скоба. То влизаше в пластмасова тръбичка. В тръбичката нямаше метална такава, та почти се бе притворила след стягането от скобата. проблем решаващ се за 2-3 лева, но на мен ми излезе.. петдесетаче.
Е... все пак... човек не винаги знае всичко.
Здраве да е....
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта