Аз ако видя такова заглавие веднага ще цъкна на линка, за да се посмея.
На това му викат "маркетинг".
Ако сте цъкнали на линка, маркетинговият подход е сработил, а ако модераторите на форума не изтрият темата, значи или са фенове на пежо, или са фенове на черния изрод, за който има отворена отделна тема, или са едни прекрасни люде с доста широки разбирания.
Всъщност няма как да превърнеш едно Пежо 605 в Голф 3. Това противоречи на физичните закони и природните закони.
Противоестествено е.
Но като се замисля и Голф 3 противоречи на физичните закони.
Защото това е свръхестествена кола, която дава нечовешки способности на собственика си.
Голф Тройката някак си изкривява пространствено-времевата матрица и премодулира, дори, бих казал, прекодира, менталната същност на водача си, кореспондирайки си, телепатично, с най-съкровенните части на ин/ян метафизичната му същина.
Ето живото доказателство – аз съм природно прост човек, но от както карам голф мога да се изразявам по толкова сложен начин, че сам да не се разбирам.
Следователно проектът не е за физическа трансформация на ламарините на една френска чикия в ламарините на един немски шедьовър, а за промяна на духа, същността, еманацията на 1 700 килограма френщина в хиляда и няколко килограма швабщина.
Малко предистория.
Преди две години и нещо имах остра нужда от малко по-представителна кола, а и тогавашната ми приятелка искаше да има и тя личен автомобил и беше хвърлила око на голфа, обаче все не намирах начин да купя нещо с достатъчно екстри и комфортна возия.
Аз се утрепвам от пътуване, а в онзи период пътувах дори повече от сега.
Голфарата вече имаше драстични забележки по всеки детайл, а непрекъснато провеждах срещи с разни потенциални клиенти и ми беше писнало да се паркирам през две пресечки да не виждат хората от какво се изсулвам.
Отделно въртях сериозно извънградско, а голфът не е точно идеалния автомобил за много извънградско.
Мислих си за БМВ 5, Пасат, ама скъпи майка им стара.
Точно в тоя период един клиент нов ми се появи и на една от предварителните срещи изцепва, че продавал 605-ца.
Аз питам “К’во е тва” и тоя вика “Пежо” .
Пък аз си викам на акъла “Бах, френска чикия”, вътрешно злорадствам, а външно се усмихвам мазно и от любезност му изцепих:
“Абе искам да сменям колата, трябва ми нещо удобно за много пътуване”.
А Влади вика “Пежото е точно кат за теб”.
Аз от кУртоазия отидох с него да ми покаже колата /беше паркирана пред офиса му/, качих се в купето и само кат седнах
ЕБАХТИ
То тва като гарсониера бе мама му стара, със самостоятелни баня и тоалетна, а вътре едни седалки кат фотьойли. Направо грамадно от вън и гигантско от вътре. За да пипна другия край на таблото от шофьорската седалка, се наложи да заема полуседнал стоеж тип фекалиране в горски трънки.
Отварям багажника и кво да видя – безкрайно пространство – пет трупа на недоволни клиенти влизат вътре или 10, ако са нарязани на части с нож тип “солинген”.
Питам за екстри и тоя кат почна да изрежда: ел-пакет, климатроник, круиз-контрол, бордови компютър, супер качествено озвучаване на кларион /толкова е качествен звука, че моите хора, които после правиха звука на голфа ми казаха, че е грехота да сменям тонколоните и заводското CD/, електрически регулеруеми седалки, подгрев и какво ли още не, дето съм го забравил вече. Няма екстра, дето да няма за годините си за тоя модел. Въздух не му остана да реди екстрите, чак се олигави по устата от кеф и щастие.
Отделно ми я даде сервизната книжка. Колата беше карана 2 години в България, а преди това - само в Норвегия или нещо подобно и имаше документирано всичко, което е правено по парахода. Основно смяна на масло и други такива дребни работички.
Седя в колата и хич не ми се излиза, а оня му дойде ред да злорадства и да се хили ехидно и вика:
“Едно кръгче няма ли да направиш”
Направих кръгчето.
По принцип френските коли имат добра возия, а 605-цата има феноменална возия. Тоя модел е с някакво много специално окачване, който се интересува може да прочете, та вози като кораб по нежни морски вълнички. За това им викат параходи на тия коли.
Като слезнах от колата, направо се спазарихме да ми я даде за 3 500 лева, че и на изплащане.
Така, че се оказах горд собственик на лимузина, която се поддържа на цената на Голф, която прави разход на не знам какво сравнение да измисля, а в същото време ти дава поне комфорта на S класа и спокойствието, че:
1. Няма да ти я откраднат, защото никой не краде такива коли;
2. Няма да те спрат мръсссссссни куки, защото никой не спира такива коли, освен ако не правиш драстични простотии;
След като се регистрирах на форума на Пежо се оказа, че колата е SVDT, което пък значи, че е с топ оборудване, че е с новата маска, напълно ревизирана версия на същия модел, който се прави от ’92 година, че е с най-добрия възможен двигател за тази кола и с един от най-добрите двигатели, които французите са измислили изобщо. Поздравиха ме за сполучливата инвестиция и аз наперих гребена, така да се каже.
За две години каране установих, че:
1. След 605-цата всяка кола ми е малка. Така е изчислено пространството в интериора, че има ужасно много въздух и простор в колата. Това е директорски автомобил, правена е шефа /който се вози на задната седалка/ да се разположи толкова удобно, че като му прави секретарката френска любов, да се чувства като полегнал на спалнята в президентския апартамент на Шератон. В оня период често возих хора и много от тях са ми споделяли, че толкова комфортно не са пътували в никой друг автомобил.
Имам си история и за това. Имам един клиент, голям тузар, купи си VW Passat CC. Всички екстри. Преди около 2 години. Ужасно красива кола е това, вътре интериора страшно радва. Както и да е. Тръгва да ме кара към Търговския регистър да изкарваме кинти-минти. Клиента има леко шкембе, абе авторитетен изглед – като генерален директор. То така му пише и на визитката. Напъха се с пъшкане в колата, а главата му едва не опира в тавана. Тръгвам да се качвам аз. Ако щете вярвахте, ударих си празната тиква в рамката на вратата и лявото коляно в конзолата. На излизане си чукнах и дясното коляно в таблото. След две седмици пак палим към Търговския. Този път с пежото. Карам аз. Тоя кат седна до мен и се насра от удоволствие. 15 минути ми рева от Пасата колко му бил тесен и неудобен и колко му било удобно да се вози в моята кола, моята колко меко возила, а Пасата колко му друсал. После го и продаде, купи си Туарег;
2. Защото пежака е лимузина, качеството на изработка на нещата в купето и качеството на вложените материали е превъзходно;
3. След 605-цата всяка кола ми се струва, че вози гадно и твърдо, Не че си хваля стоката, но наистина е така. Качвал съм се на какви ли не коли, но комфорта на този дърт параход до сега по субективно усещане няма кой да го бие;
4. Колата е страшно обезшумена – въпреки, че е дизел, в купето се чува евентуално вятъра и нищо друго. Това за мен е важно, защото много говоря по мобилния докато карам и е важно да ме чуват идеално. Все пак си вадя хляба орално, имам предвид с дрън-дрън дрънкане и празни приказки;
5. 605-цата тотално утрепва мита за това, че френските коли се трошели лесно. Вервайте ми, тая кола няма трошене. Опитвал съм се. Един път като се прибирах от морето минах по някакъв път 120 километра дупки и ремонти. Не преувеличавам. Верно бяха 120 километра. Където нямаше дупки и ями беше нарязано от педалите от пътното и заебано. Ама нарязано яко, в застъпващи се правоъгълници. И бързах. Ама много бързах. Успях да разтракам само една биалетка и някакви други 4 неща по окачването на предницата;
6. Тая кола е клас стреч лимузина. Само дето се поддържа на цената на Голф. Вчера пичовете от Елабтрон /има ги на форума, правят климатици и други неща/ ми я дадоха с отремонтирана предница за смешната сума от 200 лева с труда /оправиха биалетката и онези 4 неща/. Когато ми се е налагало да пипам нещо, не съм давал повече от 200 лева. С изключение на климатроника, който един ден отказа. Тогава дадох 600 лева. И пак имам да давам, защото пак отказа. Майстора да … абе да е жив и здрав, ама почти;
7. Парахода е 2.5 турбодизел 130 коня, смесеният разход е около 8.5 – 9.2. Като за дърт двигател ’97 година за мен тоя разход е пълен цирк. А на извънградско си карам, ама не с 120. Един пример. Палим с жената от Красна Поляна към Велико Търново и заредих на Петрол-а срещу Фантастикото на Стамболийски. Пежото има една много блага екстра – дигитално ти показва колко литра имаш в резервоара. Голям кеф. Та от бензиностанцията през Стамболийски, после по Оная улица зад Министерски съвет, после по оня шибания мост, после по Ботевградско май шосе /където е оная гадната караулка, може да бъркам името/. Малко след ОМВ-то в посока Долни /или Горни/ Богров успях да изразходя точно един литър. По едно време бях решил, че екранчето с литрите е забило. Това през трафика по обед. По груби сметки са около 16 километра. Може и повече.
EDIT:
8. Като писах първия постинг по темата забравих две неща, с които да похваля парахода. Колата е грамадна, а аз карам много из София. Който не е карал из софийските улици в делничен трафик преди да направят паркирането 2 лева на час /не че помогна кой знае колко/, той не знае какъв кеф е да се разминаваш на една боя разстояние с паркираните коли. Само капана в Пловдив конкурира това изживявяне. А паркирането в центъра на София около Съдебна палата, например, е висша форма на триизмерно, дори четириизмерно проектиране. Когато взех колата направо ме беше страх да влизам в центъра. Толкова е грамадна, че мога да разнасям голфа в багажника. За мой потрес се оказа, че колата е страшно маневрена и я паркирам по-лесно от голфа. Оказа се, че има някакво много иновативно решение по кормилната уредба, та колата си върти красивия гъз като стриптизьорка на пилон. Колата няма парктроник /като изключим пернишкия парктроник, демек теглича отзад/, което не е добре, защото колата има много голяма задница и никога не знам колко място ми остава до задния автомобил. Но този проблем ще го решим за около 400 лева с качествен парктроник, който дори активира алармата на колата, ако някой се паркира около пежото и се приближи опасно близо. 4 датчика отпред и 4 отзад и това е.
9. Дизайна на френския параход всъщност е италиански, на Пинифирина. Много харесвам италианския дизайн от края на 90-те, само да не ме карат да им карам колите.
Кусурите на пежака са малко и са основно свързани със скоростта. Както знаят колегите, голфа когато го караш с 120 ги усещаш като 350 километра в час. Освен това моя голф по GPS да държи 190 на газ и го прави без много да се замисля. И не, не преувеличавам. 1.8 моно и го прави, при това заради газовото хубаво окачване стои на пътя като залепена. Имам една хубава история за това.
Карам си един път с гаджето към Пловдив. Замисъла беше да се таковаме на някое тепе под звездите и после към Стара Загора. И малко преди тунела един гъз с едно пежо 106 ми се залепи. Карах с около 160, а тоя после ме подмина все едно съм спрял. Брех, комплексирах се. Оня взе да прави ластици. Позволи ми да го изпреваря и айде пак ме подмине /аз винаги си карам постоянно с една и съща скорост - 150 - 160/. Само чаках момента да минем завоите и да стъпим на магистралата и започнах да го натискам да спре в аварийната. Спря. Излизам аз и тръгвам към пежото му. По принцип си ходя малко като биткаджия, а вътре двама ме гледат хем внимателно, хем нагло. Пък аз захилен и с най-добро чувство питам "Абе братлета, ква е тая кола бе дъйбЪ, с апсух кат автоматична писалка в диаметър и гуми кат аварийната гума на голфа, пък ме изпреварваш по груби мои сметки с около 200 минимум". А оня се хили и вика, че 106-цата е правена да се ебава със скъпи коли и е над 250 коня, но нарочно няма тюнинг елементи, че да не се набива на очи. Бъзикал се с мен, защото много му харесвало как ми стои колата на пътя. Разделихме се приятелски.
Както и да е. Говорих за кусурите на пежака. Те са няколко:
1. Тежко тръгва смотания параход. Много тежък и доста тромав;
2. Максималната му скорост е с триста зора и изпадане в състояние на дълбока медитация - 200 километра. И от 170 нагоре ги вдига едва - едва. Тая кола е правена за максимален комфорт, а не за нервно каране като моето, но с времето свикнах. Преди с голфа бях развил манталитета на оса в криза на средната възраст в менопауза. Голям зор виждах с изпреварването с тва пежо;
3. Много редки коли са тия 605-ци. Гъзарите си купуват S-класи, турбо-гързарите си купуват 7-ци, а тая кола е точно в тоя сегмент. Твърде малко хора биха си взели 605-ца, защото не става за избиване на комплекси. С извинение към колегите от форума, които са със 7-ци, разбира се, за тях автоматично презумптираме, че нямат комплекси, а самочувствие със златно покритие. От там части втора употреба са кът. Така например ми е счупен левия халоген. Крив станах докато намеря такъв. Намерих. И една седмица по-късно жена ми го прееба. Още отрича разпалено, че е тя, но аз си знам, че е тя. Само ми е чудно как, не кой. От тогава търся друг и няма.
Та карах колата доста време, докато не превъртех и не си взех голфа от бившата приятелка, която междувременно го беше катастрофирала и тотално му беше разказала играта по всички параграфи. Исторята на голфа я знаете, онези, които не я знаят – ето линк.
viewtopic.php?f=83&t=346348
Така пежото си остана на паркинга на моя майстор и бавно започна да се разпада. Никога не съм забравил за колата, а и бях решил да я правя служебна за колегите и да я префасонирам тотално, но все не ми оставаше време и мотивация.
Като спряха голфа от движение ми се отвори и време, и мотивация на килограм и ей го на – моя нов проект. Трансформирането на Пежото в Голф. От философска гледна точка разбира се. И психологическа.
Звъня на Пламен един такъв насран и му викам
“Ааааа аз такова ... Пежото кво прави”
А той
“Кво да прави, разлага се”
Аз:
“Ама ша запали ли, че тъй и тъй”
Той се пукна от смях и вика:
“Ебали го, чакай да видя”
Звъни ми след пет минути:
“Ба го в пежото, запали на половин оборот. Идвай да я вземеш”
И ей го на. Взех го.
Почва да се прави.
Повдига се, разбира се, следния основателен въпрос:
“За чий чеп, колега, ще правиш тва пежо, след като толкова пари изръси в голфа, а на всичкото отгоре пежото е диаметралната противоположност на голфа. Тотално диаметрална противоположност от където и да го погледнеш.
Ами просто е. Отговорът е в диаметралността на противоположността.
Пежото е другото лице на монетата. Чудно допълнение на моята шизоидност. В мен има двама души, които някак си успявам да впрегна да теглят в една посока.
Единият е тотален нервак и злобно копили като оная оса с криза на средната възраст в менопауза. Това копеленце кара агресивно и показва среден пръст на камерите по магистралата. Да, верно го прави. Дано са ме снимали поне веднъж. Това копеленце слуша Rammstein и Infected Mushroom.
Като превъртя, ставам пълната противоположност на образа от предходния абзац. Нося се като лайно по вълните, карам със 133 на автопилот, слушам класическа музика и chill out и размишлявам върху смисъла на вселената, живота и всичко останало.
Голфа и Пежото ме докарват до душевен оргазъм по два коренно различни начини.
Да караш черния изрод е като да правиш яко чук – чук –чукане с пънк мадама на екстази и с татуси и пиърсинг на ануса. А мадамата е на ръба на годините, описани в Наказателния кодес и страда от пълна липса на задръжки. Голфът е като Пламена, която веднъж ми прави орална любов на магистралата, но не ми позволи да отбия в аварийната. Кефеше се при мисълта да го прави на 140 километра в час. Не, не се фукам. Извинявам се и на колежките. Това изживяване няма да го забравя никога. Познайте в коя кола ми се случи. Познахте.
Да караш зеления параход е като да правиш нежна, дълга любов с жена около или над 40-те, която е изживяла всичко или почти всичко, знае какво иска и ти показва тактично как да й го предложиш. Смирение, един вид, пред олтара на едни по-висши категории и степени на ментално и духовно осъзнаване.
Така. Драфтът на Word достигна 5 страници, а още не съм показал и снимковия материал. Ето моментното състояние на колата. След това ще описа какво мисля да правя по този проект.
И една молба към модераторите. Не трийте темата, ако и да не е проект по Фауве. Ако успешно приключа този проект, пежото верно ще заприлича максимално на голфарата. Проблема е, че не мога да карам две коли едновременно. А ще ми се иска.
Ето снимките:
Как се превръща Пежо 605 в Голф 3
Как се превръща Пежо 605 в Голф 3
Последна промяна от Endios на Съб 19 яну 2013 12:42, променено общо 1 път.
- yordannnnnn
- Мнения: 616
- Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 93
- Местоположение: СтараЗагора
Re: Как се превръща Пежо 605 в Голф 3
цвета е гаден,но 605-иците съм ги харесвал винаги,и наистина возията е уникална
Re: Как се превръща Пежо 605 в Голф 3
Така. Както се вижда от снимковия материал, състоянието е напълно трагично. Толкова са изгнили праговете, че като пратих снимките на Радо бояджията тоя ме заплаши, че ако му я докарам да я прави ще избяга в Русия като Жерар Депардиьо, защото там е велика демокрация и не карат пежо, а волга. Волгата не гние, защото са правени от немски каски. Освен това колата няма никакви лайсни, защото ги махна предишния майстор. Няма и да има, когато приключим с колата. Няма и емблемки и буквички, защото като приключим с колата хората ще се чудят какво майка му стара мина покрай тях току що. Защо да ги улесняваме с разни надписи като "пежо" и разни емблеми на изправен лъв в хемороидна криза.
Като цяло по колата ще се прави следното:
1. Пълно пребоядисване. Черно, има си хас. И да, мат. Като голфарата;
2. Ако се вгледате внимателно ще видите, че отстрани на купето има едни вдлъбнати красиви неща по цялата дължина. Тях ще ги направим евентуално пак черни, но не в мат, а в по-лъскаво черно, за да се откроят. Така колата оптично ще бъде разделена от една по-черна от мата ивица. Тази ивица ще пресича и задния капак.
3. Предната решетка ще изчезне и ще бъде заменена от решетка тип пчелна пита. Визуално гоним усещането на отворена алчна уста. Да ми отива на адвокатското манталитетченце.
4. Мигачите ще ги разкараме и ще сложим други. Може от Голф, да качи поне 30 коня;
5. Затъмняване на задните прозорци и на най-задния прозорец. Толкова съм скучен ...
6. Затъмняване на стоповете и заиграване с красивата им форма. Мисля да ги подчертаем с кърваво-червена линия, но това не е решено още;
7. Затъмняване на фаровете и на халогените. Малко ще ги затъмним;
8, Тавана мисля да се прави в друг цвят. Не знам какъв все още. Може да е в лъскавото черно, което ще използваме за вдлъбнатите неща по протежението на колата;
9. Спойлер отзад. Има фабричен за тази кола, намерил съм и е в багажника;
10. Други джанти. Тия са баси гадните джанти. И имат от оня лъв с хемороидите;
11. Праговете ще им предадем друга форма. И без друго ще се правят наново, толкова са изгнили;
12. Кожен салон. Има прекрасни салони за тия пежа. Но няма да е черен. Има един невероятен бежов цвят, дано намеря такъв. Ако не намеря ще е черно. Има и едни убийствени червени салони, но са ужасно редки. С цвят на засъхнала кръв;
13. Ако намеря бежовия кожен салон, ще претапицирам цялата кола в съответното бежово - тавана и гредите. Ако намеря червения - не знам. Може би в червено ще се претапецира;
14. Псевдо махагонените ленти ще ги правим карбонови. Пластмасите по таблото и те така;
15. Скоростния лост ще му се смени топката и ще се резне. Висок е като на зил и стърчи като сещате се какво. Ако бях жена непрекъснато щях да искам да сядам на него;
16. Ветробрани. Намерил съм много яки;
17. Издирвам една уникална добавка за задния прозорец. Много красиво се спуска на около 25 процента по джама и стои уникално. Виждал съм такова. Супер е;
18. Капака на двигателя ще бъде малко удължен, съответно малко ще бъде удължено и върху фаровете. Оптически ще бъдат малко по-тесни, което ще придаде малко по-кисел вид на колата
Май е това за сега. Очаквам предложения. Работата по колата започва към края на месеца.
Като цяло по колата ще се прави следното:
1. Пълно пребоядисване. Черно, има си хас. И да, мат. Като голфарата;
2. Ако се вгледате внимателно ще видите, че отстрани на купето има едни вдлъбнати красиви неща по цялата дължина. Тях ще ги направим евентуално пак черни, но не в мат, а в по-лъскаво черно, за да се откроят. Така колата оптично ще бъде разделена от една по-черна от мата ивица. Тази ивица ще пресича и задния капак.
3. Предната решетка ще изчезне и ще бъде заменена от решетка тип пчелна пита. Визуално гоним усещането на отворена алчна уста. Да ми отива на адвокатското манталитетченце.
4. Мигачите ще ги разкараме и ще сложим други. Може от Голф, да качи поне 30 коня;
5. Затъмняване на задните прозорци и на най-задния прозорец. Толкова съм скучен ...
6. Затъмняване на стоповете и заиграване с красивата им форма. Мисля да ги подчертаем с кърваво-червена линия, но това не е решено още;
7. Затъмняване на фаровете и на халогените. Малко ще ги затъмним;
8, Тавана мисля да се прави в друг цвят. Не знам какъв все още. Може да е в лъскавото черно, което ще използваме за вдлъбнатите неща по протежението на колата;
9. Спойлер отзад. Има фабричен за тази кола, намерил съм и е в багажника;
10. Други джанти. Тия са баси гадните джанти. И имат от оня лъв с хемороидите;
11. Праговете ще им предадем друга форма. И без друго ще се правят наново, толкова са изгнили;
12. Кожен салон. Има прекрасни салони за тия пежа. Но няма да е черен. Има един невероятен бежов цвят, дано намеря такъв. Ако не намеря ще е черно. Има и едни убийствени червени салони, но са ужасно редки. С цвят на засъхнала кръв;
13. Ако намеря бежовия кожен салон, ще претапицирам цялата кола в съответното бежово - тавана и гредите. Ако намеря червения - не знам. Може би в червено ще се претапецира;
14. Псевдо махагонените ленти ще ги правим карбонови. Пластмасите по таблото и те така;
15. Скоростния лост ще му се смени топката и ще се резне. Висок е като на зил и стърчи като сещате се какво. Ако бях жена непрекъснато щях да искам да сядам на него;
16. Ветробрани. Намерил съм много яки;
17. Издирвам една уникална добавка за задния прозорец. Много красиво се спуска на около 25 процента по джама и стои уникално. Виждал съм такова. Супер е;
18. Капака на двигателя ще бъде малко удължен, съответно малко ще бъде удължено и върху фаровете. Оптически ще бъдат малко по-тесни, което ще придаде малко по-кисел вид на колата
Май е това за сега. Очаквам предложения. Работата по колата започва към края на месеца.
- Vladimirov26
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 25 окт 2011 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Как се превръща Пежо 605 в Голф 3
Колега за описанието и всичко ще ти кажа само това :




















Re: Как се превръща Пежо 605 в Голф 3
Благодаря колега. На предишния колега с коментара за цвета. Да, няма такъв гнусен цвят. Всеки път ме докарва до сълзи като го погледна. Конкурира се само с гнусното бордо на голфа преди да стане черен.
Голфа беше ама много по-зле от пежото, като се захванах с него. Да не говорим що нещо се добави в последствие. Тук има само една боя и малко бъзикни. Тоя проект няма да мине според мен 3000 лева.
EDIT:
Тъжното е, че за тия пежа почти не се намират части за оптичен тунинг. Доста съм се ровил, но няма. Ако има са неприлично скъпи и са частни изпълнения като поръчкови раздувки, брони, прагове и прочие. Айде нема нужда ... Абе има ама кисело грозде мамка му ...
Голфа беше ама много по-зле от пежото, като се захванах с него. Да не говорим що нещо се добави в последствие. Тук има само една боя и малко бъзикни. Тоя проект няма да мине според мен 3000 лева.
EDIT:
Тъжното е, че за тия пежа почти не се намират части за оптичен тунинг. Доста съм се ровил, но няма. Ако има са неприлично скъпи и са частни изпълнения като поръчкови раздувки, брони, прагове и прочие. Айде нема нужда ... Абе има ама кисело грозде мамка му ...
- yordannnnnn
- Мнения: 616
- Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 93
- Местоположение: СтараЗагора
Re: Как се превръща Пежо 605 в Голф 3
да не се обидиш за цвета,наистина е...странен,но важен е крайния резултат,като основа има много добра кола,а замисъла ти е повече от добър 

- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Как се превръща Пежо 605 в Голф 3
[/quote]Ето живото доказателство – аз съм природно прост човек, но от както карам голф мога да се изразявам по толкова сложен начин, че сам да не се разбирам.[/quote]
Колега,това,което изчетох в първият ти пост,няма как да го напише "природно прост"човек!!!Едва ли е "виновен" Голфа!
А относно Пежото...Имах навремето такъв Кораб,ама 604,от търг на бившето УБО...Е такава кола-НЕМА.Но всичко,с времето си!
А с такова като твоето,/НА НИКОЙ ДА СЕ НЕ СЛУЧВА/мой френд,се беше въртял през таван,преден капак и багажник-едно стъкло не беше здраво,а колата беше като смачкано пакетче от дъвки.А пича се обади по тел.да дойдеме да прибереме "приятелката му"-да я не види жена му.Е...с друга кола,едва ли щеше да е само специялен повод да си кажеме наздраве.
А относно Голфа-лаконично: Първата любов,ръжда не хваща!
Айде живи и здрави! Че се разнежих нещо!
Колега,това,което изчетох в първият ти пост,няма как да го напише "природно прост"човек!!!Едва ли е "виновен" Голфа!
А относно Пежото...Имах навремето такъв Кораб,ама 604,от търг на бившето УБО...Е такава кола-НЕМА.Но всичко,с времето си!
А с такова като твоето,/НА НИКОЙ ДА СЕ НЕ СЛУЧВА/мой френд,се беше въртял през таван,преден капак и багажник-едно стъкло не беше здраво,а колата беше като смачкано пакетче от дъвки.А пича се обади по тел.да дойдеме да прибереме "приятелката му"-да я не види жена му.Е...с друга кола,едва ли щеше да е само специялен повод да си кажеме наздраве.

А относно Голфа-лаконично: Първата любов,ръжда не хваща!
Айде живи и здрави! Че се разнежих нещо!

- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Как се превръща Пежо 605 в Голф 3
Е ти ме утепа
Както винаги перфектния разказ !
Дано стане по-бързо Пежака...да свършим и ние


Както винаги перфектния разказ !
Дано стане по-бързо Пежака...да свършим и ние

- Ico_kj
- Мнения: 167
- Регистриран на: Вто 25 окт 2011 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Как се превръща Пежо 605 в Голф 3
Колега луд си еи.. В добрия смисъл го казвам с най добри чувства, мислех 4е аз мисля много за колата си но след като про4етох първата тема проекта за голфа и сега като гледам как пак си се нато4ил да стягаш пежото нямам думи просто, направо незнам как ти остава време от колите за работата и жената
успех с проекта с пежото ще следя темата с интерес. Поздрави...

-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Как се превръща Пежо 605 в Голф 3
Aa тая тема ще се следи, колега евала, направо изкърти с разказа 

- bace_go6o
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
- Автомобил: lek
- Двигател: AFN 97
- Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria
Re: Как се превръща Пежо 605 в Голф 3
Аз също се възхищавам на начина, по който описва и разказва за всичко колегата! Вярвам, че ще стане уникален проект.
Другите, съгласни ли сте, да му купуваме стари поочукани коли на колегата, а той само да ги вкарва в приличен вид
Мисля, че ще се получи чудесна книга със проекти .. 

Другите, съгласни ли сте, да му купуваме стари поочукани коли на колегата, а той само да ги вкарва в приличен вид


- microelement
- Мнения: 730
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
- Автомобил: Audi B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Как се превръща Пежо 605 в Голф 3
Луд си еййй признавам те
ю
Вече още една тема следя със супер засилен интерес
Ако имаще услуга да получавам на смс като постнеш тука щях да я активирам и да плащам за нея







ю




Вече още една тема следя със супер засилен интерес

Ако имаще услуга да получавам на смс като постнеш тука щях да я активирам и да плащам за нея




- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Как се превръща Пежо 605 в Голф 3
Записвам се да я чета
!! Разсъних се и ми се подобри настроението
! Евала на колегата
П.п. сега и за Голферата почвам да чета
аз тая тема не съм я знаел 



П.п. сега и за Голферата почвам да чета


- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Как се превръща Пежо 605 в Голф 3

С нетърпение чакам да видя този "Boeing"

Успех и дано стават по бързо нещата и безпроблемно.Поне вече знаеш къде да отидеш за боя

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта