
Пассат 98г Запотяване на предното стъкло отвътре
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 17 дек 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Запотяване на предното стъкло отвътре
Колега смени си филтъра на купето(климатика) и ще се оправят нещата. Успех 

- vision_records
- Мнения: 118
- Регистриран на: Нед 19 фев 2012 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Контакти:
Re: Запотяване на предното стъкло отвътре
Това ще направя тези дни,но ми казаха че може и да е няква грешна на компютъра: 1 Fault Found:
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
41-00 - Blocked or No Voltage
Ще видя филтъра и ще пиша :)
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
41-00 - Blocked or No Voltage
Ще видя филтъра и ще пиша :)
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пассат 98г Запотяване на предното стъкло отвътре
Не ми се пише пак :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=367300
А при теб е ясно,щом дава мотора за циркулацията ;) Този мотор има значение и лятото,на топлото,защото ако не въртиш въздуха само в купето,а вкарваш постоянно врял отвън,климатика не смогва да охлажда,компресора се товари много и след 1-2 сезона си заминава (това се отнася специално за Голф 4,В5 и В5.5,понеже са с много смотани и податливи на чупене компресори). Реално съм описал и друго как се сменя въпросния мотор. Ако имаш късмет,ще се разделиш с 150-60лв за мотор и 50-тина за смяна.Ако нямаш късмет - сумарно към 400. Мотор 2-ра ръка няма за какво да взимаш,90% от В5 и 5.5 са с този проблем и моторите им за циркулацията не работят.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=367300
А при теб е ясно,щом дава мотора за циркулацията ;) Този мотор има значение и лятото,на топлото,защото ако не въртиш въздуха само в купето,а вкарваш постоянно врял отвън,климатика не смогва да охлажда,компресора се товари много и след 1-2 сезона си заминава (това се отнася специално за Голф 4,В5 и В5.5,понеже са с много смотани и податливи на чупене компресори). Реално съм описал и друго как се сменя въпросния мотор. Ако имаш късмет,ще се разделиш с 150-60лв за мотор и 50-тина за смяна.Ако нямаш късмет - сумарно към 400. Мотор 2-ра ръка няма за какво да взимаш,90% от В5 и 5.5 са с този проблем и моторите им за циркулацията не работят.