
Golf 4 - "сребърен ангел" (ЗА КЛЮЧ........)
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - "сребърен ангел"
morfei1 написа:Моментния разход работи ли?
Все още го доизкусурявам, но да работи, даже първоначално на едно място, когато колата не е в движение ми дава разход l/h (литър на час), като тръгна в движение ми дава разход l/km(литър на километър). Има някои приятни неща с IMMO 3-то

Показанията му са под въпрос леко, преди с газ стигаше 40 на 100 сега гледам цифри от порядъка на 60 на 100. Среден разход преди по бордови бях 10 или 11 на 100. Сега съм 13 или 14. Под VAG-COM има да зададеш някакви схеми на разхода, ама май ще трябва да закача старото табло, за да видя на каква стойност е било то, за да задам на новото.
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - "сребърен ангел"


Близо съм до изискванията ми, но все още така далече.........
@morfei Да те помоля ако може би ли ми казал, накъде си шкурил централната конзола накрая. Идеята ми е линийките които се създават, хоризонтални ли са или вертикални.
При мен пепелника, който си е истински brushed alluminium са хоризонтални линийките и на теория предполагам на цялата конзола трябва да придам този изглед или греша ?
EDIT:
Вече и със зимни гуми.




Последна промяна от feniksgod на Пон 10 дек 2012 16:34, променено общо 3 пъти.
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - "сребърен ангел"
Ето как пали колата на студено със свещи Denso IK22
http://www.youtube.com/watch?v=Qbdjg38gXR0
http://www.youtube.com/watch?v=Qbdjg38gXR0
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - "сребърен ангел"
Че какво странно има в това, аз няколко зими карах с IK22, сега ги смених с NGK BKR7E, прекалено е малка разликата със заводските за да имаш проблеми, какво остава да се чудиш как ще пали 

- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - "сребърен ангел"
Малко да си ъпна темата с нова информация.
Сложен нов комплект съединител с маховик, така нареченият VR6 кит. Правен от небезизвестният Генчо.
Проблема ми с не влизането на първа предавка се задълбочи, за това като се постопли идват и първите мерки:

Моркова се счупи, затова както се вижда на снимката взех нов оригинален. Вече е поставен, но прецених, че нужда от снимки няма.
Интериора Brushed alluminium е готов, ама все още не е поставен, защото търся някой да ми го "запечата".
Нова антена на покрива тъй като от старата гумата беше тръгнала да пада.
Заради новото табло като ми махаха акумулатора, радиото вече не иска да тръгне само и ми трябва кода му. Нещата вече са задвижени за този код, надявам се скоро пак да имам музика.
За малко да забравя, имах инцидент на пътя с един ТИР, който ме засече ама главно вината си беше моя. Заради инцидента отзад беше сложен друг мост(старият и без това беше ръждив, така че всяко зло за добро), нови спирачни маркучи, нови тампони, отпред други щанги..... абе нямам спомен на всичко но при предна лява гума и отзад имаше задълбочени ремонти.
Като нов проблем след тази случка с ТИР-а, отпред от проблемната страна се чува странен шум от движещ се елемент, все дено криви гуми шума е точно такъв, скоро ще го видим и него от какво е. Имам чувството за крив диск.
Ами това е общо взето. Ще си правя темичката нещо като история за колата и нейните ремонти и подобрения.
EDIT:
Забравих да споделя, че съм решил вече 90% от нещата да си правя сам по колата. Както са казали хората никой не се е родил научен.
Сложен нов комплект съединител с маховик, така нареченият VR6 кит. Правен от небезизвестният Генчо.

Проблема ми с не влизането на първа предавка се задълбочи, за това като се постопли идват и първите мерки:

Моркова се счупи, затова както се вижда на снимката взех нов оригинален. Вече е поставен, но прецених, че нужда от снимки няма.
Интериора Brushed alluminium е готов, ама все още не е поставен, защото търся някой да ми го "запечата".
Нова антена на покрива тъй като от старата гумата беше тръгнала да пада.
Заради новото табло като ми махаха акумулатора, радиото вече не иска да тръгне само и ми трябва кода му. Нещата вече са задвижени за този код, надявам се скоро пак да имам музика.
За малко да забравя, имах инцидент на пътя с един ТИР, който ме засече ама главно вината си беше моя. Заради инцидента отзад беше сложен друг мост(старият и без това беше ръждив, така че всяко зло за добро), нови спирачни маркучи, нови тампони, отпред други щанги..... абе нямам спомен на всичко но при предна лява гума и отзад имаше задълбочени ремонти.
Като нов проблем след тази случка с ТИР-а, отпред от проблемната страна се чува странен шум от движещ се елемент, все дено криви гуми шума е точно такъв, скоро ще го видим и него от какво е. Имам чувството за крив диск.
Ами това е общо взето. Ще си правя темичката нещо като история за колата и нейните ремонти и подобрения.

EDIT:
Забравих да споделя, че съм решил вече 90% от нещата да си правя сам по колата. Както са казали хората никой не се е родил научен.
Последна промяна от feniksgod на Сря 30 яну 2013 16:23, променено общо 1 път.
- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Golf 4 - "сребърен ангел"
сподели впечатления за vr6 кита. всичко ли е от vr или има и елементи от abf/g60?
Re: Golf 4 - "сребърен ангел"
пороблема с не влизането:
1-во износен съединител
2-ро твърд маховик
Съедининеля ти е нов, но пък маховика е твърд. Да не бъда лош пророк, но смяната на маслото едва ли ще направи чудеса
Някой път прави проблеми петлето над скоростите на което са вързани жилата. При мен липсваше една шайбичка (моето и твоето петле, са различни принципно), и при превключване жилата усукваха петлето и то запиваше и не можеше да превключва. Може проблема също да е някъде там
.
1-во износен съединител
2-ро твърд маховик
Съедининеля ти е нов, но пък маховика е твърд. Да не бъда лош пророк, но смяната на маслото едва ли ще направи чудеса
Някой път прави проблеми петлето над скоростите на което са вързани жилата. При мен липсваше една шайбичка (моето и твоето петле, са различни принципно), и при превключване жилата усукваха петлето и то запиваше и не можеше да превключва. Може проблема също да е някъде там

- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - "сребърен ангел"
Tipsy написа:сподели впечатления за vr6 кита. всичко ли е от vr или има и елементи от abf/g60?
Трябва да се чуя с Генчо за да напиша конкретно кое какво е. Иначе маховика е от ABF. Притискател и феродов мисля, че са от VR6. Ама това Генчо трябва да каже.
Иначе след смяната. Педала е по малък, това си е неизбежно все пак маховика е по-лек. Същият полусъединител и същото отделяне. Усеща се по големият "response" ако мога така да се изкажа. Смисъл колата е една идея по рязка спрямо предишното отделяне на съединителя, както казват някой от форума повече се стрелка. Да подчертая !!! Няма нищо общо с керамиката, карах керамиката на един колега, беше ужас за мене.
Генчо ми каза, да не ръчкам колата първите 750км. за това не мога да кажа, как е в ръчкането, но днес да хвана един светофар натиснах додолу и честно казано бях забравил какво е ускорението от такава кола

morfei1 написа:пороблема с не влизането:
1-во износен съединител
2-ро твърд маховик
Съедининеля ти е нов, но пък маховика е твърд. Да не бъда лош пророк, но смяната на маслото едва ли ще направи чудеса
Някой път прави проблеми петлето над скоростите на което са вързани жилата. При мен липсваше една шайбичка (моето и твоето петле, са различни принципно), и при превключване жилата усукваха петлето и то запиваше и не можеше да превключва. Може проблема също да е някъде там.
Аз имам темичка във техническият раздел, и преди смяната на съединителя си го имаше това, така че абсурд ми се вижда да е маховика. Според мен също не е от маслото, ама така и така не съм го сменял откакто имам колата, така че не са пари на вятъра поне за мене лично. Просто влиза си трудно първа, сега дадох майка ми да кара и тя сама го каза, дори и когато си включва го прави някак със стъргане и повече усилие, за нея и трета влиза даже по трудно. Това е по думи на майка ми. Аз просто вече съм свикнал със сила да я вкарвам тая първа предавка и не ги усещам вече тея неща, но има някакво право.
След смяната на маслото ако не се оправи. Сменям тампоните, ако и след тях не се оправи се чудя за избирача, мисля че така се казваше. Тея пружините, където се регулират. Пружините ми са в ръжда и се чудя за тях. Според мен най-големият epic fail ще бъде да е горна или долна помпа на съединител или нещо подобно в тази част, там парите няма да са малко.
- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Golf 4 - "сребърен ангел"
И мен нещо преди време не ми влизаше 1ва и задна, казаха, че нещо се регулирало. Не разбрах какво точно са правили, но от тогава проблем със задната нямам, 1ва само се подобри. След време пак се влоши 1ва и пак уж настройки, но винаги си ми влиза трудно, даже понякога не иска от пътвия път.
- iliankocov
- Мнения: 1372
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 - "сребърен ангел"
Не знам твоята кутия с жила ли е, но аз съм имал проблем и с 2-те четворки точно с 1-ва скорост. Точно където свършва жилото /долу до въздушния филтър се падаше/ има една гайка, която върви по рейчица. Гайката мисля, че беше номер 13. Отвива се тая гайка и се измества жилото леко напред или назад. Ако не можеш да се сетиш за кое точно говоря, ще се опитам да намеря снимка на това. А самите жила са на някакви шлици... механизмът се скапва на повечето и скоростният лост започва да има луфт. Препоръчително е да се погледне целия механизъм, щото преди 2-3 години едвам стигнах до сервиза на 5-та скорост само... 

- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - "сребърен ангел"

Последна промяна от feniksgod на Пет 10 яну 2014 10:52, променено общо 3 пъти.
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 - "сребърен ангел"
Една година няма да пишеш ли
Направи ми впечатление, че обръщаш повече внимание на хейтърите в последно време отколкото на колата ти! Не се впрягай! Това е форум, всеки може да си драска. Ако не си свикнал на по груби изказвания и критика, значи не си дорасъл да имаш тема! Аз също с доста колеги от тук съм си писал не много приятни неща, но това не значи, че ще ги подмина ако имат нужда от помощ! Карай си колата, радвай и се, недоволни винаги ще има/бъдем!

Направи ми впечатление, че обръщаш повече внимание на хейтърите в последно време отколкото на колата ти! Не се впрягай! Това е форум, всеки може да си драска. Ако не си свикнал на по груби изказвания и критика, значи не си дорасъл да имаш тема! Аз също с доста колеги от тук съм си писал не много приятни неща, но това не значи, че ще ги подмина ако имат нужда от помощ! Карай си колата, радвай и се, недоволни винаги ще има/бъдем!
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - "сребърен ангел"
Ами попринцип си познал.
Ама и не виждам смисъл да пиша като си купя нови стелки за колата в темата, ако ме разбираш.
Пиша тоя пост с една молба. Къде в София могат да ми огънат една алуминиева тръба и някой има ли на идея, и може ли да почва на 63мм и да свършва на 55мм.
Давам си моята да я направят(смисъл копират) със същите чупки ама с по малък размер долу при бронята и горе с някакви преходници ли при дебитомера да минава на по-голям размер, за да може все пак да се стегне някак
.
Това го правя за да може решетката от ляво също да се сложи, че сега с тая огромна тръба е малко трудно. Трябва да си режа част от мястото на което се завива куката за теглене, а не ми се ще да го правя.


Ама и не виждам смисъл да пиша като си купя нови стелки за колата в темата, ако ме разбираш.
Пиша тоя пост с една молба. Къде в София могат да ми огънат една алуминиева тръба и някой има ли на идея, и може ли да почва на 63мм и да свършва на 55мм.

Давам си моята да я направят(смисъл копират) със същите чупки ама с по малък размер долу при бронята и горе с някакви преходници ли при дебитомера да минава на по-голям размер, за да може все пак да се стегне някак

Това го правя за да може решетката от ляво също да се сложи, че сега с тая огромна тръба е малко трудно. Трябва да си режа част от мястото на което се завива куката за теглене, а не ми се ще да го правя.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: shikov1954 и 68 госта