Поло 6N, 1F, 1996 електрическа инсталация - късо... Решено!
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 11 апр 2010 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
- Контакти:
Поло 6N, 1F, 1996 електрическа инсталация - късо... Решено!
Та... назря един проблем с моето Поло.
Изключих онзи ден алармата, дето е сложена преди 2 години и вместо да мигне 2 пъти мигна веднъж и после угасна. Отключих с ключа. Двигателя запали от раз. Потеглих и след 5 минути каране - угасна теблото - нито обороти нито показания за вода. Иначе колата върви, пали има фарове ама изчезнаха мигачите но аварийки има ...
Поразгледах бушоните смених изгорелите и така работи 1 ден без проблеми. По едно време започна като включа десния мигач, отзад мига десен мигач+ляв габарит. Последно ситуацията беше - колата пали всичко работи но при пускане на някой мигач докато мигача свети, плафона в купето и таблото премигват в такт с мигача, а оборотите на празен ход падат от 900 на 700 пак в такт с мигача... на алтернатора ми идва повечко товар... има някъде яко късо...
Идеи?
Че май ще мятам инсталацията... ама е много тегаво с тия релета и бушони...
Изключих онзи ден алармата, дето е сложена преди 2 години и вместо да мигне 2 пъти мигна веднъж и после угасна. Отключих с ключа. Двигателя запали от раз. Потеглих и след 5 минути каране - угасна теблото - нито обороти нито показания за вода. Иначе колата върви, пали има фарове ама изчезнаха мигачите но аварийки има ...
Поразгледах бушоните смених изгорелите и така работи 1 ден без проблеми. По едно време започна като включа десния мигач, отзад мига десен мигач+ляв габарит. Последно ситуацията беше - колата пали всичко работи но при пускане на някой мигач докато мигача свети, плафона в купето и таблото премигват в такт с мигача, а оборотите на празен ход падат от 900 на 700 пак в такт с мигача... на алтернатора ми идва повечко товар... има някъде яко късо...
Идеи?
Че май ще мятам инсталацията... ама е много тегаво с тия релета и бушони...
Последна промяна от halzongibii на Пон 25 фев 2013 22:00, променено общо 1 път.
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Поло 6N, 1F, 1996 електрическа инсталациа - късо съедине
Явно проблема е по веригата на мигачите. Виж на плафоните на стоповете и мигачите да
няма разтопени букси окъсили писти оголени кабели и т.н. Пробвай с откачени букси на
алармата. Може да е заминало и лостчето на мигачите.
няма разтопени букси окъсили писти оголени кабели и т.н. Пробвай с откачени букси на
алармата. Може да е заминало и лостчето на мигачите.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 11 апр 2010 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
- Контакти:
Re: Поло 6N, 1F, 1996 електрическа инсталация - късо съедине
Привет... ампер-клещите показаха при пускане на мигачи - 39 ампера... при откачени всички лампи на мигачи :)
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 11 апр 2010 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
- Контакти:
Re: Поло 6N, 1F, 1996 електрическа инсталациа - късо съедине
При изкючени бушони 7(габарити дясно), 8(габарити ляво) и 17(мигачи) положението не се променя. 40 ампера при включване на аварийки или мигачи. Няма значение кой мигач пак точи 40 амп. Идеи...?
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Поло 6N, 1F, 1996 електрическа инсталациа - късо съедине
Прегледай по подробно таблото с бушоните и релетата. Често се случва буксите които
влизат в таблото да прегреят ,разтопяват се и дават на късо.(Знам че таблото е на
много 'удобно' място.
)
влизат в таблото да прегреят ,разтопяват се и дават на късо.(Знам че таблото е на
много 'удобно' място.

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 11 апр 2010 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
- Контакти:
Re: Поло 6N, 1F, 1996 електрическа инсталациа - късо съедине
Днес проверих ключа за аварийките, мерих го работи само едната верига я дава 14 ома... ама то от толкова проби на 40-тина ампера...как да е? :)
Мерих буксата на аварийките на пин 4 и 6 от които идват захранванията от акумолатора и ключа - дават 1 ом към маса.... май яко се е намазала работата...
Ако извадя ключа за аварийките не работят мигачите - не се включват ама и късо няма.
...Одисеята продължава...
Ако някой има идеи да споделя!
Мерих буксата на аварийките на пин 4 и 6 от които идват захранванията от акумолатора и ключа - дават 1 ом към маса.... май яко се е намазала работата...
Ако извадя ключа за аварийките не работят мигачите - не се включват ама и късо няма.
...Одисеята продължава...
Ако някой има идеи да споделя!
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 6N, 1F, 1996 електрическа инсталациа - късо съедине
Ампер клещите за постоянен ток ли са? Защото P=U.J или над 550вата.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 11 апр 2010 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
- Контакти:
Re: Поло 6N, 1F, 1996 електрическа инсталация - късо съедине
DC са. За да се опита алтернатора да ми угаси двигателя... има зор. След 10-тина прецъквания на мигачите акумолатора показваше 12.3V. Имам усещане че или ми е заминала бушониерата с релетата, или няколко кабелчета са се омазали в едно. А то тия от VW слагат бушони към консуматорите а в управляващите вериги няма, макар че от там си минава целя ток. И сега започвам да вадя клемите от паяжината една по една. Само чакам да понапече слънцето.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 11 апр 2010 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
- Контакти:
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 11 апр 2010 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
- Контакти:
Re: Поло 6N, 1F, 1996 електрическа инсталациа - късо съедине
Днес разглобих бушониерата.

Извадих всички жици от куплонзите. Мерих навсякъде и късо нямаше! Нито следи от палежи


Нямаше и мирис на къдежи. Извадих и ключа за мигачите и чистачките и таблото.
На мигачите имаше едно разхлабено болтче и до позатегнах. Разглобих и релето за мигачите


Както се вижда малко се е поопушило ама работи - цъка като има лампи нормално, като няма бързо.
После сглобих всичко голям зор беше и... провах колата и тя запали и мигачите работеха!!!
дадох на контакт - и работеха 7-8 ампера консумация и могат нормално. На работа имаме термокамера и снимах нямаше кабели дето да греят. До тук добре ама единия габарит отзад го няма. Точно този дето мигаше в такт с десния мигач. А предния габатрит свети. По схема ги дават че предния и задния габарит са на една верига

Хич не е добре тая работа дето разглобиш сглобиш и то тръгне... пак ше се развали по някое време и ще покарам малко с пожарогасителя под седалката.
Утре ше търся къде се губи габарита.
Извадих всички жици от куплонзите. Мерих навсякъде и късо нямаше! Нито следи от палежи
Нямаше и мирис на къдежи. Извадих и ключа за мигачите и чистачките и таблото.
На мигачите имаше едно разхлабено болтче и до позатегнах. Разглобих и релето за мигачите
Както се вижда малко се е поопушило ама работи - цъка като има лампи нормално, като няма бързо.
После сглобих всичко голям зор беше и... провах колата и тя запали и мигачите работеха!!!
дадох на контакт - и работеха 7-8 ампера консумация и могат нормално. На работа имаме термокамера и снимах нямаше кабели дето да греят. До тук добре ама единия габарит отзад го няма. Точно този дето мигаше в такт с десния мигач. А предния габатрит свети. По схема ги дават че предния и задния габарит са на една верига
Хич не е добре тая работа дето разглобиш сглобиш и то тръгне... пак ше се развали по някое време и ще покарам малко с пожарогасителя под седалката.
Утре ше търся къде се губи габарита.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 11 апр 2010 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
- Контакти:
Re: Поло 6N, 1F, 1996 електрическа инсталациа - късо съедине
Изпуснах да кажа, че ако съм пуснал мигач или са включени габаритите, като отворя вратата зумера пищи. Ако затворя вратат, зумера като развален грамофон и едвам се чува... и това трябва да го боря...
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 11 апр 2010 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
- Контакти:
Re: Поло 6N, 1F, 1996 електрическа инсталациа - късо съедине
И така има развитие.
Понеже не се самооправят проблемите реших да не пускам нов кабел за задния ляв габарит, а да се почовъркам.
Резнах кабела за габарита, който минава под гредата и мерих - назад имаше връзка, а напред към бушониерата няма. Имам някаква схема ама забелязах че нещо кабелите не са много както на буската. Разплетох снопа дето минава покрай предния калник и:


5 жици на една - две маси, ляв габарит, ляв мигач и осветлението на номера.
Изолирах ги:

И ето една следа по калника. Ако я бях видял навреме....

За сега всичко изглежда наред. Тия дни ше сглобя всички корите и всичко джаджи дето съм насложил и ще докладвам
Понеже не се самооправят проблемите реших да не пускам нов кабел за задния ляв габарит, а да се почовъркам.
Резнах кабела за габарита, който минава под гредата и мерих - назад имаше връзка, а напред към бушониерата няма. Имам някаква схема ама забелязах че нещо кабелите не са много както на буската. Разплетох снопа дето минава покрай предния калник и:
5 жици на една - две маси, ляв габарит, ляв мигач и осветлението на номера.
Изолирах ги:
И ето една следа по калника. Ако я бях видял навреме....
За сега всичко изглежда наред. Тия дни ше сглобя всички корите и всичко джаджи дето съм насложил и ще докладвам
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 11 апр 2010 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
- Контакти:
Re: Поло 6N, 1F, 1996 електрическа инсталациа - късо съедине
И така, колата е сглобена и засега върви.
Беше се сцепил един маркуч за ваккума и на празен ход на газ се опитваше да загансе ама с го смених и сега е ОК.
Беше се сцепил един маркуч за ваккума и на празен ход на газ се опитваше да загансе ама с го смених и сега е ОК.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта