П.С. За тая кола живея от както я имам,ужасен съм,че й стана нещо
, рових из другите теми , но не намерих някой да описва точния проблем.
, рових из другите теми , но не намерих някой да описва точния проблем.
vankera написа:З..... на 4-та скорост ми забива на 3100 оборота(на по малките скорости не смея да го напъна)....
като го паля турбината се включва(съдя по свистенето)

и е прав,че тоя маркуч става на камък като се форсира.Ясно е,че се е зацапала в затворено положение и не позволява да минават голям обем изгорели газове. Ти си написал за лостчето,аз ти обясних как става номера.А колегата има предвид,че ако я мачкаш повече няма да се зацапа,ама при така описан проблема и с омасляването,май ще си за нов ойлюф...Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта