Здравейте колеги, проблема ми се появи в събота следобяд, излизах с колата и си я спрях пред нас, 2 часа след това когато беше изстинала тръгнах да излизам качам се паля (първо паля на бензин и след това обръщам на газ когато започне да вдига температура) и веднага изгасна, а бензин има. запалих отново и обрнах на газ и отново изгасна. след това я запалих пак на бензин и я държах на обороти и потеглих и след като стигна 70градуса по уред се оправи и започна да си държи нормални обороти на празен ход и на бензин и на газ. вечерта се поразчетох из теми на колеги и останах с впечатление, че евентуално може да е температурен датчик. днес взех един нов, закачих го него на буксата да виси и отново запалих на студен двигател и отново същата работа....
нещо ме навежда на мисълта за бубина понеже когато се прибирах таман беше започнало да вали, но несъм пробвал с друга бубина.
някакви предложения?
колата е голф 3 кабриолет 96та 2.0 115коня ADY с "обикновена" АГУ
Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход РЕШЕН!
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход РЕШЕН!
Последна промяна от ShoGo_GTI на Чет 14 фев 2013 16:48, променено общо 1 път.
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход
Здравей! Първо като го закачиш датчика без да е монтиран нищо не можеш да разбереш.
монтирай го, така и така си го взел и после напиши дали има промяна
монтирай го, така и така си го взел и после напиши дали има промяна

- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход
А бобината трябва да е напукана и да я полееш с вода зада изгори, ако са ти наред кабелите.
- izvraten
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 12:34
- Автомобил: passat b 5-5 variant
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Варна
Re: Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход
Провери дебелия маркуч,който от кутията на въздушния филтър стига до двигателя,за скъсано.На моята се беше сцепил,но след като го залепих,проблема се реши.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход
Ickoov написа:Здравей! Първо като го закачиш датчика без да е монтиран нищо не можеш да разбереш.
монтирай го, така и така си го взел и после напиши дали има промяна
датчика го взех за проба само и го върнах в магазина
Ickoov написа:А бобината трябва да е напукана и да я полееш с вода зада изгори, ако са ти наред кабелите.
бобината утре ще я пробвам, че се прибирам малко късно, мисля да я напръскам с пулвелизатор на загрял двигател, правилно ли е?
izvraten написа:Провери дебелия маркуч,който от кутията на въздушния филтър стига до двигателя,за скъсано.На моята се беше сцепил,но след като го залепих,проблема се реши.
гледах го, няма проблеми при него, а и ме съмнява да от него
пп: забравих да спомена - няма разлика във вървежа нито на бензин нито на газ
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход
Lov4o написа:Ickoov написа:Здравей! Първо като го закачиш датчика без да е монтиран нищо не можеш да разбереш.
монтирай го, така и така си го взел и после напиши дали има промяна
датчика го взех за проба само и го върнах в магазинаIckoov написа:А бобината трябва да е напукана и да я полееш с вода зада изгори, ако са ти наред кабелите.
бобината утре ще я пробвам, че се прибирам малко късно, мисля да я напръскам с пулвелизатор на загрял двигател, правилно ли е?
Просто я огледай за пукнатини по корпуса, било то и много малки.За целта трябва да я смъкнеш. Огледай и кабелите за искри(на тъмно) при работещ двигател. Но ме съмнява да е от неяizvraten написа:Провери дебелия маркуч,който от кутията на въздушния филтър стига до двигателя,за скъсано.На моята се беше сцепил,но след като го залепих,проблема се реши.
гледах го, няма проблеми при него, а и ме съмнява да от него
пп: забравих да спомена - няма разлика във вървежа нито на бензин нито на газ
Последна промяна от Ickoov на Вто 12 фев 2013 19:18, променено общо 2 пъти.
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход
Виж сутринта какво ще е положението и пиши да видим какво ще измислим. Може пък да е било някакъв срив в електрониката
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход
вечерта вече ще видя, понеже колата е в гаража, просто живея много близко до работното си място и ми отнема повече време да изкарам колата и да отида до работа от колкото да стана да се измия, облека и да отида до работа.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход
Бобина или комутатор /все тая защото за анблок/ Свали бобината и ямогледай за покнатини по корпуса - това е слабото им място - от старост пластмасата започва да се напуква и мизерии. Може и да е отиващ си краен транзистор на комутатора. Обикновенно пука при загасяне.
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход
kris11 написа:Бобина или комутатор /все тая защото заанблок/ Свали бобината и
ямогледай за покнатини по корпуса - това е слабото им място - от старост пластмасата започва да се напуква и
мизерии. Може и да е отиващ си краен транзистор на комутатора. Обикновенно пука при загасяне.

- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход
така, малко развитие - днес като се прибрах да обядвам откачих клемата на акомулатора и я оставих така, когато се прибрах после я закачих пак и дадох на контакт за 5 мин да седи така (прочетох го от теми на колеги за обчаване на дроселови клапи) и клапата започна да си дрънка вътре на 6тата минута завъртях ключа и запалих, отначало държеше 500 600 об и подадох газ до 2000об и пуснах педала и си остана да работи на 800-850об като много леко ги колебаеше. качих се и отидох до брат ми да я закачим с компа да видим какво ще излезе и... нищо. никакви грешки при двигателя. после отворих живите данни и тук вече 2 неща ми направиха впечатление:
1: колата беше загряла на 90 градуса по уред а в живите данни ми показваше 117градуса
2: по борд външната температура беше 4 градуса а при живите данни ми показваше 24градуса на температурата на входящия въздух (от датчика на кутията на въздушния филтър)
1: колата беше загряла на 90 градуса по уред а в живите данни ми показваше 117градуса
2: по борд външната температура беше 4 градуса а при живите данни ми показваше 24градуса на температурата на входящия въздух (от датчика на кутията на въздушния филтър)
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход
Ickoov написа:kris11 написа:Бобина или комутатор /все тая защото заанблок/ Свали бобината и
ямогледай за покнатини по корпуса - това е слабото им място - от старост пластмасата започва да се напуква и
мизерии. Може и да е отиващ си краен транзистор на комутатора. Обикновенно пука при загасяне.
добре, ако е бобината няма ли да прекъсва постоянно и да не работи както трябва, не изключвам този вариянт, но когато запаля и потегля колата си върви както трябва без разлика
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход
Цитирал си мой отговор, а той е само за да си обърне внимание колегата за словореда и правописа.
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход
Ти кой датчик пробва по-точно, защото има два - един на радиатора(той пуска перката) и един на блока(който прави проблеми)
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf 3 2.0 115к.с. ADY не държи обороти на празен ход
Ickoov написа:Ти кой датчик пробва по-точно, защото има два - един на радиатора(той пуска перката) и един на блока(който прави проблеми)
ест, че този който е на фланеца на главата с 4 крачета който е
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта