Проблем с парното на Лупо 2000 г. 1.4 16в

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
lanshot
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Проблем с парното на Лупо 2000 г. 1.4 16в

Мнениеот lanshot » Вто 12 фев 2013 13:27


Здравейте колеги , да ви питам от какво може да става така : когато колата седи на място със запален двигател духа топло както трябва , но когато тръгна топлото изчезва и духа само студено.Колата е Лупо 2000 г. 1.4 16в .Това е само на парно , с климатик е същата работа . Помагайте . Благодаря предварително !




Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Re: Проблем с парното

Мнениеот svetlin » Вто 12 фев 2013 13:33


Колега първо помоли някой модератор да ти премести темата в техническия раздел, защото тук ще ти я заключат. И второ виж си водната помпа.


lanshot
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проблем с парното

Мнениеот lanshot » Вто 12 фев 2013 13:40


Нов съм , ще се науча ...съжалявам за което , модераторите да преместят темата благодаря . Другото което е датчика за температурата не работи.Колага загрява до работна ремпература без да завира , работи нормално но температурата ми не помръдва на таблото.Може ли да има връзка с това ?


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с парното на Лупо 2000 г. 1.4 16в

Мнениеот anonimko » Вто 12 фев 2013 14:14


А също и термостата а на място помръдва ли от 50 градуса ако не- виж си температурния датчик при работеща кола ако и двата маркуча на радиатора са еднакво топли -термостат а за помпата невярвам да е счупила лопатки.Също провери кабелите от температурния датчик двата отиват в компа другите за уреда на таблото иначе датчика може да провериш с омметър при студен двигател над 3500 до 4200 ома а при топъл 250-350ома като мериш на 1 и 3 краче.Успех


lanshot
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проблем с парното на Лупо 2000 г. 1.4 16в

Мнениеот lanshot » Съб 16 фев 2013 17:56


Благодаря колега ще пробвам , тъкмо си осигурих гараж за ремонти ще опитам. На място температурата си расте , показва го на таблото но като тръгна и след 2-3 мин. пада до 0 . Ако е термостат ще загрщва така си мисля , но нямам такива проблеми.Може би слаби връзки от датчика към компа или от компа към таблото..Благодаря за съвета!


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 829
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проблем с парното на Лупо 2000 г. 1.4 16в

Мнениеот 4i4o-dido » Пон 18 фев 2013 7:28


lanshot написа:Благодаря колега ще пробвам , тъкмо си осигурих гараж за ремонти ще опитам. На място температурата си расте , показва го на таблото но като тръгна и след 2-3 мин. пада до 0 . Ако е термостат ще загрщва така си мисля , но нямам такива проблеми.Може би слаби връзки от датчика към компа или от компа към таблото..Благодаря за съвета!

Май не разбираш много от ДВГ-ако термостата е отворен как ще загрява.Колегите се ти писали да пипнеш маркучите-чети и мисли.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта