Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
Здравейте.Първия въпрос е за маркуча за картерните газове,който излиза от капака на клапаните.Как се вади от тройника долу.Разложил се е и не мога да го извадя.А ме е страх да не би да счупя тройника,ако дърпам със сила.Ще го сменя,но се надявам на съвет от вас.Втория въпрос е относно задната врата(на багажника).Вибрира на неравностите по пътя от страната на амортисьора и се чува много неприятно.Възможен ли е реглаж и как става,ако да.Защото не видях да може да се местят пантите,а и ключа за тях е особен.Някой знае ли как се нарича ключа и ако е под номер да го напише?
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
по първия въпрос: Трябва да има нещо като зегерка (или скоба). Вадиш я и маркуча трябва да излезе без проблеми.
по втория въпрос: Нямам идея
по втория въпрос: Нямам идея

- LORD KilleR
- Мнения: 48
- Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:36
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AAU 1993
- Местоположение: Русе
Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
Маркуча е с заработен тройник на картерните газове, един отвор на капака на клапаните, един на въздушния филтър и един долу при мотора.
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
Ickoov написа:по първия въпрос: Трябва да има нещо като зегерка (или скоба). Вадиш я и маркуча трябва да излезе без проблеми.
по втория въпрос: Нямам идея
Тази скоба на целия тройник ли е или само на тънкия маркуч?
Маркуча е с заработен тройник на картерните газове, един отвор на капака на клапаните, един на въздушния филтър и един долу при мотора.
Маркуча,който влиза във въздушния филтър е добре.Другия(тънкия) ме интересува.Трябва ли да се сменя целия тройник с двата маркуча или може по отделно тънкия или дебелия?
А по втория въпрос някой да има мнение?
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
Колега отвори си капака и надникни. Твърде е вероятно скобата да не се вижда от разпадащия се маркуч. Просто я отвий или ако е от заводските я извади с клещи тип "чирак" с подвижно рамо. Двата маркуча могат да се сменят поотделно.
- LORD KilleR
- Мнения: 48
- Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:36
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AAU 1993
- Местоположение: Русе
Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
Сменя се целия маркуч. Вариант е да режеш и снадиш тънкия маркуч.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
Другият вариант е да си намериш сепаратор, който седи на блока с два изхода - един за дебелия и един за тънкия, аз карам с такъв. Старият ми беше само с такъв за дебел маркуч. Понеже тоя, който е показал колегата има вероятност да струва немалко парички, не зная дали има неоригинален заместител (най-добре провери в някой магазин за авточасти какво предлагат за тоя модел маркуч) 

- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
stefan4o написа:Колега отвори си капака и надникни. Твърде е вероятно скобата да не се вижда от разпадащия се маркуч. Просто я отвий или ако е от заводските я извади с клещи тип "чирак" с подвижно рамо. Двата маркуча могат да се сменят поотделно.
Отворих,надникнах.Няма нито една скоба.Не могат да се сменят маркучите,освен с рязане и снаждане.
Сменя се целия маркуч. Вариант е да режеш и снадиш тънкия маркуч.
Както казва колегата с рязане и снаждане ще стане,но трябва канал.Благодаря на отзовалите се.А по втория въпрос някой да знае нещо?Могат ли да се регулират пантите на задната врата?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13555
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
porko написа:А по втория въпрос някой да знае нещо?Могат ли да се регулират пантите на задната врата?
Регулира се бравичката.
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
Е.Бравата затваря чудесно.Няма нужда от реглаж.Дали пък не си е отишъл амортисьора и хлопа едното тяло в другото...Защото на отворена врата не се чува.Чува се само по неравности и като тупна леко с длан по вратата когато е затворена.При това само от страната на аморта.Как да го проверя дали е добре?Вратата се отваря и остава отворена.Не пада.Ако е развален мисля,че няма да може да я поддържа в горно положение...
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 27 юни 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
Маркуча и в юнитрейд го няма. Поръчката е убийствена.Запресован е фабрично а с времето се разпада - в него се отлага утайка.Зопочва да смуче въздух и нарушава работата на двигателя.
Вариант 1 - някои модели на Рено имат подобен маркуч и може да се използва такъв.
Вариант 2 - слагаш дебел маркуч между картера и бурето за конденз на маслените пари, а тънкия чрез тройник меден за климатична инсталация го вкарваш над бурето.
Долу където е дебелия маркуч никакви експерименти с метални или пластмасови неща защото зимата конденза замръзва и . . .след палене маслото избива където намери - пробвано е. Успех.
Вариант 1 - някои модели на Рено имат подобен маркуч и може да се използва такъв.
Вариант 2 - слагаш дебел маркуч между картера и бурето за конденз на маслените пари, а тънкия чрез тройник меден за климатична инсталация го вкарваш над бурето.
Долу където е дебелия маркуч никакви експерименти с метални или пластмасови неща защото зимата конденза замръзва и . . .след палене маслото избива където намери - пробвано е. Успех.
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
На кое викаш буре?На кутията на въздушния филтър ли?Дебелия маркуч си е добре.Тънкия за сега докато вдигна колата на канал съм го пуснал под купето да не дишам боклуци.А тогава ще извадя тройника,ще го почистя,ще отрежа тънкия маркуч и ще го снадя с нов още от основата.И това ще е.Каквото-такова.От кой модел на РЕНО става?
Никой,обаче не каза нищо по втория въпрос.Явно не е имало проблеми със задната врата...

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
На самата задна врата няма ли колега в краищата от вътрешната страна един гумени издадени тампончета, които са с резба и може да ги навиеш навътре или респективно извадиш леко навън за да поемат вибрациите? Иначе течове има ли колата, оплътненията прилягат ли както трябва?
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
http://autopartmaster.com/imgbank/cat/v ... t=D82057C3
В етоса е със скобичка тоя маркуч.
И моя замина - точно тънката част (запушил съм я) - той взима газовете от капака на главата и ги води във възд филтър.
Не играе кой знае каква роля. Съответно съм извел това което излиза от капака на главата да ходи в калника с един маркуч (оттам почти нищо не излиза).
В Евро07 маркуча е 23лв с ОЕ номер 030 103 493N
А багажника - колегата по-горе ти е писал как да решиш проблема.
Комбитата с един аморт ли са на 5-та врата, че купето е с два - сиг щото е по-тежка вратата.
В етоса е със скобичка тоя маркуч.
И моя замина - точно тънката част (запушил съм я) - той взима газовете от капака на главата и ги води във възд филтър.
Не играе кой знае каква роля. Съответно съм извел това което излиза от капака на главата да ходи в калника с един маркуч (оттам почти нищо не излиза).
В Евро07 маркуча е 23лв с ОЕ номер 030 103 493N
А багажника - колегата по-горе ти е писал как да решиш проблема.
Комбитата с един аморт ли са на 5-та врата, че купето е с два - сиг щото е по-тежка вратата.
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса
nokiangage написа:На самата задна врата няма ли колега в краищата от вътрешната страна един гумени издадени тампончета, които са с резба и може да ги навиеш навътре или респективно извадиш леко навън за да поемат вибрациите? Иначе течове има ли колата, оплътненията прилягат ли както трябва?
Течове няма за сега,слава богу,явно прилягат.Не съм пробвал тези тампони.Не знаех,че се мърдат навън и навътре.Ще опитам утре.Благодаря

П.С.С един са.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта