Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот porko » Нед 17 фев 2013 12:49


Здравейте.Първия въпрос е за маркуча за картерните газове,който излиза от капака на клапаните.Как се вади от тройника долу.Разложил се е и не мога да го извадя.А ме е страх да не би да счупя тройника,ако дърпам със сила.Ще го сменя,но се надявам на съвет от вас.Втория въпрос е относно задната врата(на багажника).Вибрира на неравностите по пътя от страната на амортисьора и се чува много неприятно.Възможен ли е реглаж и как става,ако да.Защото не видях да може да се местят пантите,а и ключа за тях е особен.Някой знае ли как се нарича ключа и ако е под номер да го напише?




Потребителски аватар
Ickoov
Мнения: 216
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
Двигател: EJ20 2001
Местоположение: Шумен

Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот Ickoov » Нед 17 фев 2013 14:06


по първия въпрос: Трябва да има нещо като зегерка (или скоба). Вадиш я и маркуча трябва да излезе без проблеми.
по втория въпрос: Нямам идея :rolleyes


Потребителски аватар
LORD KilleR
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:36
Автомобил: VW Polo
Двигател: AAU 1993
Местоположение: Русе

Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот LORD KilleR » Нед 17 фев 2013 16:08


Маркуча е с заработен тройник на картерните газове, един отвор на капака на клапаните, един на въздушния филтър и един долу при мотора.


Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот porko » Нед 17 фев 2013 17:41


Ickoov написа:по първия въпрос: Трябва да има нещо като зегерка (или скоба). Вадиш я и маркуча трябва да излезе без проблеми.
по втория въпрос: Нямам идея :rolleyes

Тази скоба на целия тройник ли е или само на тънкия маркуч?

Маркуча е с заработен тройник на картерните газове, един отвор на капака на клапаните, един на въздушния филтър и един долу при мотора.

Маркуча,който влиза във въздушния филтър е добре.Другия(тънкия) ме интересува.Трябва ли да се сменя целия тройник с двата маркуча или може по отделно тънкия или дебелия?
А по втория въпрос някой да има мнение?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот stefan4o » Нед 17 фев 2013 17:57


Колега отвори си капака и надникни. Твърде е вероятно скобата да не се вижда от разпадащия се маркуч. Просто я отвий или ако е от заводските я извади с клещи тип "чирак" с подвижно рамо. Двата маркуча могат да се сменят поотделно.


Потребителски аватар
LORD KilleR
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:36
Автомобил: VW Polo
Двигател: AAU 1993
Местоположение: Русе

Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот LORD KilleR » Пон 18 фев 2013 9:46


Сменя се целия маркуч. Вариант е да режеш и снадиш тънкия маркуч.
Прикачени файлове
markich.GIF


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот stefan4o » Пон 18 фев 2013 11:30


Другият вариант е да си намериш сепаратор, който седи на блока с два изхода - един за дебелия и един за тънкия, аз карам с такъв. Старият ми беше само с такъв за дебел маркуч. Понеже тоя, който е показал колегата има вероятност да струва немалко парички, не зная дали има неоригинален заместител (най-добре провери в някой магазин за авточасти какво предлагат за тоя модел маркуч) :th_up


Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот porko » Пон 18 фев 2013 17:24


stefan4o написа:Колега отвори си капака и надникни. Твърде е вероятно скобата да не се вижда от разпадащия се маркуч. Просто я отвий или ако е от заводските я извади с клещи тип "чирак" с подвижно рамо. Двата маркуча могат да се сменят поотделно.


Отворих,надникнах.Няма нито една скоба.Не могат да се сменят маркучите,освен с рязане и снаждане.


Сменя се целия маркуч. Вариант е да режеш и снадиш тънкия маркуч.

Както казва колегата с рязане и снаждане ще стане,но трябва канал.Благодаря на отзовалите се.А по втория въпрос някой да знае нещо?Могат ли да се регулират пантите на задната врата?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13555
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот kris11 » Пон 18 фев 2013 18:28


porko написа:А по втория въпрос някой да знае нещо?Могат ли да се регулират пантите на задната врата?

Регулира се бравичката.


Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот porko » Пон 18 фев 2013 20:28


Е.Бравата затваря чудесно.Няма нужда от реглаж.Дали пък не си е отишъл амортисьора и хлопа едното тяло в другото...Защото на отворена врата не се чува.Чува се само по неравности и като тупна леко с длан по вратата когато е затворена.При това само от страната на аморта.Как да го проверя дали е добре?Вратата се отваря и остава отворена.Не пада.Ако е развален мисля,че няма да може да я поддържа в горно положение...


azahariev
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 27 юни 2009 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот azahariev » Вто 19 фев 2013 21:54


Маркуча и в юнитрейд го няма. Поръчката е убийствена.Запресован е фабрично а с времето се разпада - в него се отлага утайка.Зопочва да смуче въздух и нарушава работата на двигателя.
Вариант 1 - някои модели на Рено имат подобен маркуч и може да се използва такъв.
Вариант 2 - слагаш дебел маркуч между картера и бурето за конденз на маслените пари, а тънкия чрез тройник меден за климатична инсталация го вкарваш над бурето.
Долу където е дебелия маркуч никакви експерименти с метални или пластмасови неща защото зимата конденза замръзва и . . .след палене маслото избива където намери - пробвано е. Успех.


Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот porko » Сря 20 фев 2013 17:03


На кое викаш буре?На кутията на въздушния филтър ли?Дебелия маркуч си е добре.Тънкия за сега докато вдигна колата на канал съм го пуснал под купето да не дишам боклуци.А тогава ще извадя тройника,ще го почистя,ще отрежа тънкия маркуч и ще го снадя с нов още от основата.И това ще е.Каквото-такова.От кой модел на РЕНО става? :beer Никой,обаче не каза нищо по втория въпрос.Явно не е имало проблеми със задната врата...


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот nokiangage » Сря 20 фев 2013 17:11


На самата задна врата няма ли колега в краищата от вътрешната страна един гумени издадени тампончета, които са с резба и може да ги навиеш навътре или респективно извадиш леко навън за да поемат вибрациите? Иначе течове има ли колата, оплътненията прилягат ли както трябва?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот lrlmodo » Сря 20 фев 2013 17:24


http://autopartmaster.com/imgbank/cat/v ... t=D82057C3

В етоса е със скобичка тоя маркуч.
И моя замина - точно тънката част (запушил съм я) - той взима газовете от капака на главата и ги води във възд филтър.
Не играе кой знае каква роля. Съответно съм извел това което излиза от капака на главата да ходи в калника с един маркуч (оттам почти нищо не излиза).
В Евро07 маркуча е 23лв с ОЕ номер 030 103 493N

А багажника - колегата по-горе ти е писал как да решиш проблема.
Комбитата с един аморт ли са на 5-та врата, че купето е с два - сиг щото е по-тежка вратата.


Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Re: Polo 1.1 1994 AAU два въпроса

Мнениеот porko » Сря 20 фев 2013 20:24


nokiangage написа:На самата задна врата няма ли колега в краищата от вътрешната страна един гумени издадени тампончета, които са с резба и може да ги навиеш навътре или респективно извадиш леко навън за да поемат вибрациите? Иначе течове има ли колата, оплътненията прилягат ли както трябва?

Течове няма за сега,слава богу,явно прилягат.Не съм пробвал тези тампони.Не знаех,че се мърдат навън и навътре.Ще опитам утре.Благодаря :beer
П.С.С един са.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта